Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on yleensä sisaruksista kaunein? Esikoinen, kuopus..

Vierailija
25.06.2014 |

..vai keskimmäinen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella lapsistani on kauniita piirteitä. Omalla tavallaan siis kauniita jokainen lapsi, vaikka eri näköisiä ovatkin. Vieraat toki sanovat että ovat niin samoilla muoteilla tehty kaikki, eli kyllä heissä varmasti samoja piirteitä keskenään on paljon.

Vierailija
2/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oon entistä tyytyväisempi kun olen ensimmäinen ja ainoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan yksi veli ja se on kyllä huomattavasti paremman näköinen kuin minä (oon nainen siis) eli meidän perheessä kuopus on siis parhaimman näköinen

Vierailija
4/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on mielettömän kaunis!! Ei ole minun eikä isänsä näköinen, ei siis ollenkaan. Usein edes joku piirre olisi, mutta en näe hänessä mitään kummastakaan vanhemmasta. Itse olen erittäin tumma (puoliksi espanjalainen)teini-ikäinen tyttö on ihan vaalea, hyvä iho, kauniit isot silmät, pitkät ripset, urheilullinen ja hyvä kroppa, paksut kauniit hiukset ja sopusuhtaiset mittasuhteet

Vierailija
5/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 01:39"]Esikoinen on mielettömän kaunis!! Ei ole minun eikä isänsä näköinen, ei siis ollenkaan. Usein edes joku piirre olisi, mutta en näe hänessä mitään kummastakaan vanhemmasta. Itse olen erittäin tumma (puoliksi espanjalainen)teini-ikäinen tyttö on ihan vaalea, hyvä iho, kauniit isot silmät, pitkät ripset, urheilullinen ja hyvä kroppa, paksut kauniit hiukset ja sopusuhtaiset mittasuhteet

[/quote]

toki itselläkin edellä mainittuja piirteitä, ja kauniiksi kehuttu, mutta olen täysin eri näköinen kun tyttö, ihan kun yö ja päivä kirjaimellisesti (tumma ja vaalea)

Vierailija
6/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat lapset, ei ole kukaan jakamassa kauneutta.

Vierailija
7/17 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on keskimmäinen.

Vierailija
8/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös isästä. En halua ottaa kantaa ja ihan mahdoton sanoa. 

Vierailija
9/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä esikoinen poika, eikä erityisen kaunis tai komeakaan. Tytöt sen sijaan kauniita molemmat, sekä keskimmäinen, että kuopus.

Vierailija
10/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kaikki neljä lasta (nuorinkin kyllä jo 20v) ovat todella kauniita ja komeita. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Ja tää on siis ihan tosi, yleensä ei näe samassa perheessä noin monta hyvännäköistä.

Vierailija
11/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskimmäinen tyttö

Vierailija
12/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä kaksi poikaa ja yks tyttö ja kyllä vaan ne pojat on paremman näköisiä(harvinaisempaa että niin)Eli keskimmäinen ja kuopus!

Vierailija
13/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on lapsistani paremman näköinen. Voi tosin olla että ajattelen itse näin siksi, että kuopus näyttää isältään ja esikoinen minulta...

Vierailija
14/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on harjoitusvedos, sen jälkeen tulee kauniimpia/komeempia noin niinkuin yleistäen.

Vierailija
15/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sisaruksiani katselen, niin sanoisin että kolmas sisko on kaunein. Minä näytän tosi tavalliselta ja toinen sisko olisi tosi kaunis jollei olisi huomattavaa ylipainoa. Kuopus on tosin sen verran nuorempi, 11-vuotias, ettei vielä osaa sanoa kuinka kaunis hänestä  tulee.

Vierailija
16/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuopus on noin yleensä kaunein. Ne ovat yleensä sellaisia kaikkien lellimiä söpöläisiä, mutta vähän laiskoja kun taas esikoiset on niitä ahkerimpia.

Vierailija
17/17 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä! Johan on pinnallista. Itse koen, että me kaikki neljä ollaan omalla tavalla kauniita. Tuskin kukaan äiti voi sanoa, että on rumempi. Outo kysymys. Kauneus on katsojan silmässä.