Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

libido katosi täysin - MIKSI?

Vierailija
25.06.2014 |

Olen neuvojen tarpeessa. Olen 37- v. nainen, jonka aiemmin voimakas libido on hävinnyt. Osaisiko kukaan sanoa mistä tämä voisi johtua?

Voisiko syynä olla vitamiinien puutos (söin aiemmin vain leipää ja nugetteja) tai se että väsyin hometalossa asuessa?

nyt aloitin vitamiinit ja kunnon ruuan, olo on parempi.

ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA, että miten tai miksi on kadonnut tai tullut takaisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silloin kun asuit hometalossa ja söit vain leipää ja nugetteja, niin sinulla oli voimakas libido? Ja nyt kun syöt terveellisesti, niin se katosi. Ööö... Aika erikoista kyllä.

Vierailija
2/8 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tietenkin että katosi ennen elämäntapa muutoksia...

Ehkä olen vain kärsimätön, palautuminen vie aikaa?

Orgasmit sentään tuli takaisin seksissä, aiemmin sain niitä jo pelkästään seksin ajattelemisesta, ehkäpä siihen päästään vielä takaisin.

Pahoittelen suoraa puhetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniehkäisy?

Vierailija
4/8 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä krooninen yskä ja ummetus löystyttivät lantion lihakset? Täytynee hankkia satulatuoli ja geisha kuulat. Ehkä seksi ei huvita siksi kun se ei tunnu samalta kuin ennen.

Vierailija
5/8 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hormoniehkäisyä, kiitos asiallisesta ehdotuksesta...

ehkäpä tarvitsen vain aikaa... olihan vitamiinivaje kova kun oli sormet ja varpaat puutuneet usein ja niitä pisteli, iho kuivui dramaattisesti ja oli turvotuksia, lihakset oli niin heikot ettei kyykystä meinanut ylös päästä.

minulla kuoli myös 2 läheistä vuoden sisällä, ehkä olen masentunut, mutta ei se kyllä kaikkea selitä.

Vierailija
6/8 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moiset muutokset elämössäsi vaikuttavat libidoon. Give it time :-) Kun kerta olet aiemmin ollut aktiivinen, halut palaavat kyllä. Tsemppiä sinne!

Vierailija
7/8 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ollut aika paljon kaikkea vastoinkäymisiä, hometalo/ystävien poismenot jne.

Uskoisin, että on ihan stressiperäistä. Yläpäällä nyt liikaa ajateltavaa, aläpää on hiljaa.

Vierailija
8/8 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toiveikkaista ajatuksista vierailijat!

Olette varmaan oikeassa, en ehkä näe asioita selkeästi kun on ollut niin paljon kaikkea. Unohdin mainita naapurin joka on sukulainen ja kyttää tekemisiäni ja on henkisesti väkivaltainen. Olen myös työtön ja veloissa. Että kyllä riittää ongelmia yhdelle ihmiselle...

Ehkä asiat alkaa tästä paranemaan nyt, varsinkin kun on ideoita omaan yritykseen, jos saisi kaverin siihen mukaan tai jotaan

Oikein hyvää kesän jatkoa !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi