Aagh! Kamala biisi soi korvissa! *Sian Chandelier*
Kammottavaa kiekumista, nyt en saa sitä pois korvistani. Mikä hyvä biisi sen tilalle? ÄKKIÄ!
Kommentit (13)
Oi sori, nyt meitä on useampi! Mikä neuvoksi?
Kammottavaa kiekumista? Just joo... Kuuntele vaikka Elokuuta tai Cheekkiä, kerran et musiikin päälle ymmärrä.
mustakin se on huono
miks muuten tollanen ääni on niin suosittu? kaikilla american idol kilpailijoillakin samanlainen "väri" äänessä tms..
Oi mun mielestä se on ihana biisi!
hah sehän on aivan mahtava biisi! :D ja musiikkivideon maddie ziegler kruunaa koko paketin! <3
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'M GONNA SWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:12"]
Kammottavaa kiekumista, nyt en saa sitä pois korvistani. Mikä hyvä biisi sen tilalle? ÄKKIÄ!
[/quote]
Mua huvittaa jotenkin koko Sia - ihan kuin tää biisi olisi sellaista vittuilua biisintekijältä kaikille naislaulajille. Kun Siahan on tehny biisejä vaikka kelle, mm. Rihannalle se Diamond-biisi - ja tässä Chandelierissa alku muistuttaa Rihannan ähkimistä ja hokemista. Sitten vedetään kuin Paramore...Sia taitaa pikkaisen näyttää, et hei kaikki nää rääkymiset ja hokemiset osaa, eikä edes tarvi persettä heiluttaa.
Eipä silti, ei Sian perseenheilutusta varmaan kukaan katsoisikaan.
Mä en oo pystynyt kuuntelemaan sitä edes ensimmäiseen kertosäkeeseen asti. En oikein pidä tollaisesta määkivästä ja valittavasta lauluäänestä.
Harvinaisen kaunis kappale ja tulkinta <3
No kiitos nyt soi täälläkin:(