Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta
Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).
Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.
Kommentit (19985)
4280 tyhjää vuokra-asuntoa Helsingissä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vantaallaa 2000 tyhjää vuokra-asuntoa
Eo toimi velkavipu
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ja Espoossa 2623 vapaata vuokra-asuntoa
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
En todellakaan muuta Helsinkiin😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Helsinkiläiset ei edes ymmärrä, että muualla asutaan hienoissa uusissa omakotitaloissa.
Vantaalta voi saada samaan hintaan vanhan valesokkelitalon.
Helsinkiläiset ovat nostaneet asuntojen hintoja niin, että joutuvat asumaan pienissä vanhoissa asunnoissa.
200 000 eurolla - 300 000 eurolla rakentaa muissa kaupungeissa uuden omakotitalon, keskustaan noin 5 km ja se kuljetaan omalla autolla.
Meilläpäin et esim. miehiä linja-autoon saa.
Vierailija kirjoitti:
200 000 eurolla - 300 000 eurolla rakentaa muissa kaupungeissa uuden omakotitalon, keskustaan noin 5 km ja se kuljetaan omalla autolla.
Jos näkee linja-autossa 1-2 miestä niin se on jo ihme.
Linja-autoilla kulkevat alle 18-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa perheessä on 3 autoa siinä vaiheessa, kun lapsi täyttää 18 - vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikilla on ajokortti. Jos jollakin yhdellä ei ole niin sitä nauretaan ja pidetään outona.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttaja voi mennä vuokraovi.com :iin katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin kalliita vuokria, että hoitajia ei ikinä saa Helsinkiin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin saa 800 eurolla 4 h+ k keskustasta vuokrattua. Ei kukaan maksa kaksiosta 800 vuokraa.
Kyllä eläkeläiset jää ilman hoitajia Helsingissä, ei voi mitään.
Melko outo olettama, että sotaa ei voi enää tulla. Sellaista käydään Ukrainassa tälläkin hetkellä ja se on vaarassa levitä ulos sieltä. Ja minkähän ikäluokan ihmiset siellä taistelevat? Ennen oli kaikki huonommin, mutta sentään keskimääräinen kunto oli hyvä, se myönnettäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin saa 800 eurolla 4 h+ k keskustasta vuokrattua. Ei kukaan maksa kaksiosta 800 vuokraa.
Kyllä eläkeläiset jää ilman hoitajia Helsingissä, ei voi mitään.
Hoitajat saavat ilmaiset asunnot koska vanhuksia ei voi jättää heitteille niin sanoo laki. Asuntoetu kaikille hoitajille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi et olis kliffaa jos kusimies ja hönö alkais vaihtaan mielipiteitä keskenään
Toinen on ihan liekessä haukkumassa eläkeläisiä, ja toinen ihan onnessaan kun eläkeläiset ei saa siivoojaa sekä odottelee liikkeiden konkursseja ja asuntojen arvojen alenemista.
Kauheeta. Mitähän tästä elämästä oikein tulee. Hui.
Olisko toi hönö sittenkin trolli.Joko olet keksinyt muuta työtä kuin automyyjä. Ei nuo lähes 80-vuotiaat enää montaa autoa osta.
Kääk, jos mua tarkoitit, en tiedä autoista mitään. Ei oo ees korttia. Vai kysyitkö hönöltä.
Kaikillahan on ajokortti. Se kuuluu yleissivistykseen.
Helsingis ei tartte. En oo sit sivistynyt.
Kyllä mun tutuilla on Helsingissä ajokortti, myös naisilla.
Ei ole ajokorttia 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mut mä en oo sun tuttu —onneks.
Juu, mun tutut on älykkäämpiä kuin sä. Eikä ne ole mitään nössöjä. Ne uskaltaa ajaa autolla.
Mä fuskasin, kyl mul on, hah, heti menit halpaan. Helsingis on ihan tyhmä ajaa autoo ku ei löydy parkkia, ja jos löytyy nii maksaa ihan sikana. Mut kylhä teil siel landella pakko ajaa autoo ku joka paikkaan on sata kilsaa.
Tosi kiva et sul on älykkäit tuttui.Keskustaan 2 km ja uuden talon saa 200 000 eurolla, mitä sillä Helsingissä saa, kenties yksiön tai kaksion?
Ei sulla mitään ajokorttia ole. Taitaa hävettää, kun ei ole.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Hoitajat ei tule sinne Helsinkiin. Ne on tottuneet asumaan uudessa omakotitalossa.
Jestas, täällä on hoitajahörhökin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi et olis kliffaa jos kusimies ja hönö alkais vaihtaan mielipiteitä keskenään
Toinen on ihan liekessä haukkumassa eläkeläisiä, ja toinen ihan onnessaan kun eläkeläiset ei saa siivoojaa sekä odottelee liikkeiden konkursseja ja asuntojen arvojen alenemista.
Kauheeta. Mitähän tästä elämästä oikein tulee. Hui.
Olisko toi hönö sittenkin trolli.Joko olet keksinyt muuta työtä kuin automyyjä. Ei nuo lähes 80-vuotiaat enää montaa autoa osta.
Kääk, jos mua tarkoitit, en tiedä autoista mitään. Ei oo ees korttia. Vai kysyitkö hönöltä.
Kaikillahan on ajokortti. Se kuuluu yleissivistykseen.
Helsingis ei tartte. En oo sit sivistynyt.
Kyllä mun tutuilla on Helsingissä ajokortti, myös naisilla.
Ei ole ajokorttia 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mut mä en oo sun tuttu —onneks.
Juu, mun tutut on älykkäämpiä kuin sä. Eikä ne ole mitään nössöjä. Ne uskaltaa ajaa autolla.
Mä fuskasin, kyl mul on, hah, heti menit halpaan. Helsingis on ihan tyhmä ajaa autoo ku ei löydy parkkia, ja jos löytyy nii maksaa ihan sikana. Mut kylhä teil siel landella pakko ajaa autoo ku joka paikkaan on sata kilsaa.
Tosi kiva et sul on älykkäit tuttui.Keskustaan 2 km ja uuden talon saa 200 000 eurolla, mitä sillä Helsingissä saa, kenties yksiön tai kaksion?
Ei sulla mitään ajokorttia ole. Taitaa hävettää, kun ei ole.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Hoitajat ei tule sinne Helsinkiin. Ne on tottuneet asumaan uudessa omakotitalossa.
Jestas, täällä on hoitajahörhökin nykyisin.
Hitto, nää on kaikki ihan hörhöjä, kusimieskin tuntuu fiksummalta.
Ei sekään tullut hönön kanssa viestitteleen. Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noilla nuorilla voi olla kolmekin autoa, eihän niillä ole töitä, ovat ties millä palkkatuella , päivärahalla tai sossutuella., mitä niitä nyt onkaan.. Millä ne maksaa autovakuutukset, kalliit bensat ym. Ihmeellistä. Ja täällä sitten kadehditaan eäkeläisiä.
Tänne kirjoittavat näkyvät kaikki olevan avohoidossa
Nyt jo pula kodinhoitajista Helsingissä ja suuret ikäluokat alkaa tarvitsemaan vasta apua 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂