Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta

Vierailija
27.06.2021 |

Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).

Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.

Kommentit (20055)

Vierailija
9781/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tie dän,  että su mesta ei kana ta ostaa asu ntoja!11! olen nopein oikein kiroitaja palstalla ja koko uni versumissa!

Eikö ole kiva kun moni kaupanalalla ja palvelualalla menee ulosottoon ja loppuu se tehdas mikä työllistää alihankkijat mukaan luettuna 2000, lähinnä miehiä.

No, onhan meillä työmarkkinatuki

Ei kai se kiva ole, mikä sun pointti oikein on? Epäilemättä vaktoja riittää, ei kyllä koske mua ollenkaan.

Huumoria tuot iltaan toki.

Niin, työmarkkinatuki on 518 netto ja 660 jos 2 lasta, riittää varmaan noille miehille.

Jos noiden puoliso tienaa 1600 netto niin eivät saa muita tukia jos 2 lasta.

Heidän kannattaa alkaa säästää rahaa. Voi tulla se perikunnan asuntokin vielä maksettavaksi.

Vierailija
9782/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tie dän,  että su mesta ei kana ta ostaa asu ntoja!11! olen nopein oikein kiroitaja palstalla ja koko uni versumissa!

Eikö ole kiva kun moni kaupanalalla ja palvelualalla menee ulosottoon ja loppuu se tehdas mikä työllistää alihankkijat mukaan luettuna 2000, lähinnä miehiä.

Ei kai se kiva ole, mikä sun pointti oikein on? Epäilemättä vaktoja riittää, ei kyllä koske mua ollenkaan.

Jos tuo Raahen tehdas loppuu niin katsotaan löytyykö sen työntekijöiltä ja alihankkijoilta huumoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9783/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
9784/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö haaveilee............. "ähäskutti, sittenpähän ootte samassa uppoavassa veneessä kuin minäkin"

Vierailija
9785/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Hih, nyt tais kusetetulta lipsahtaa väärään ketjuun!

Vierailija
9786/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohtua luuserille kirjoitti:

Hönö haaveilee............. "ähäskutti, sittenpähän ootte samassa uppoavassa veneessä kuin minäkin"

Älä nyt, kun ei asu niin kalliisti niin voi ostella myös työttömänä vaatteita joka kuukausi. Ostin 5 paitaa kirpputorilta.

Vierailija
9787/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, kun ei asu niin kalliisti niin voi ostella myös työttömänä vaatteita joka kuukausi. Ostin 5 paitaa kirpputorilta.

Laitan ne palkkatukitöihin ensi maanantaina tai no teen myös etätyötä.

Vierailija
9788/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih, nyt tais kusetetulta lipsahtaa väärään ketjuun!

Hih, kukas sua pikkurilli pystyssä olevaa nyt kusetti?

Vierailija
9789/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan ne palkkatukitöihin ensi maanantaina tai no teen myös etätyötä.

Toimistotöissä saa pitää omia vaatteita.

Ei tarvitse pitää mitään työvaatteita

Vierailija
9790/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö laittaa 5 paitaa palkkatukityöhön maanantaina...............

Vierailija
9791/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mitä porukkaa täällä onkaan.  Hönö puhuu itsestään hönönä ja luulee olevansa menestyjä! 

Uskomattomia pellejä! :D 

Puhutaanko asunnoista?

Vierailija
9792/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo Raahen tehdas loppuu niin katsotaan löytyykö sen työntekijöiltä ja alihankkijoilta huumoria?

Kun irtisanotaan ja saa viimeisen palkan niin työttömyyskorvausta joutuu odottamaan 2 kuukautta eli kannattaa olla säästössä 2 kuukauden asumis ja ruokarahat tai voi mennä 3 kuukauttakin kun saa rahaa mistään.

Vierailija
9793/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jotkut menee työvaatteissa vaihtamaan vaippoja.

Vierailija
9794/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jotkut menee työvaatteissa vaihtamaan vaippoja.

Tai siivoamaan vessoja yök

Vierailija
9795/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, mitä porukkaa täällä onkaan.  Hönö puhuu itsestään hönönä ja luulee olevansa menestyjä! 

Puhutaanko asunnoista?

Mina höno kiroiotan maalimmaan nopeimmiten!!11!

Vierailija
9796/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko asunnoista?

Minä hönö amisjätkä ajan mustalla bemarilla

Vierailija
9797/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko asunnoista?

Sen uskon! :D

Vierailija
9798/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaakohan se ne päällekkäin. Tai no kun hönöstä on kyse niin varmaan alakkain ;p

Vierailija
9799/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko asunnoista?

Sen uskon! :D

Koska nuoret ostavat jonkun muun auton kuin bemarin, ne on jo vuosikymmenet ajelleet bemarilla. Vanhemmilla miehillä tuo onkin huvittava automerkki esim. yli 30-vuotiailla.

Vierailija
9800/20055 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaakohan se ne päällekkäin. Tai no kun hönöstä on kyse niin varmaan alakkain ;p

Onneksi et tiedä mitä työtä teen, yllättyisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan