Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta
Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).
Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.
Kommentit (20055)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tie dän, että su mesta ei kana ta ostaa asu ntoja!11! olen nopein oikein kiroitaja palstalla ja koko uni versumissa!
Eikö ole kiva kun moni kaupanalalla ja palvelualalla menee ulosottoon ja loppuu se tehdas mikä työllistää alihankkijat mukaan luettuna 2000, lähinnä miehiä.
No, onhan meillä työmarkkinatuki
Ei kai se kiva ole, mikä sun pointti oikein on? Epäilemättä vaktoja riittää, ei kyllä koske mua ollenkaan.
Huumoria tuot iltaan toki.
Jos tuo Raahen tehdas loppuu niin katsotaan löytyykö sen työntekijöiltä ja alihankkijoilta huumoria?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hönö haaveilee............. "ähäskutti, sittenpähän ootte samassa uppoavassa veneessä kuin minäkin"
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hih, nyt tais kusetetulta lipsahtaa väärään ketjuun!
lohtua luuserille kirjoitti:
Hönö haaveilee............. "ähäskutti, sittenpähän ootte samassa uppoavassa veneessä kuin minäkin"
Älä nyt, kun ei asu niin kalliisti niin voi ostella myös työttömänä vaatteita joka kuukausi. Ostin 5 paitaa kirpputorilta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, kun ei asu niin kalliisti niin voi ostella myös työttömänä vaatteita joka kuukausi. Ostin 5 paitaa kirpputorilta.
Laitan ne palkkatukitöihin ensi maanantaina tai no teen myös etätyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, nyt tais kusetetulta lipsahtaa väärään ketjuun!
Hih, kukas sua pikkurilli pystyssä olevaa nyt kusetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ne palkkatukitöihin ensi maanantaina tai no teen myös etätyötä.
Toimistotöissä saa pitää omia vaatteita.
Ei tarvitse pitää mitään työvaatteita
Hönö laittaa 5 paitaa palkkatukityöhön maanantaina...............
Haha, mitä porukkaa täällä onkaan. Hönö puhuu itsestään hönönä ja luulee olevansa menestyjä!
Uskomattomia pellejä! :D
Puhutaanko asunnoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tie dän, että su mesta ei kana ta ostaa asu ntoja!11! olen nopein oikein kiroitaja palstalla ja koko uni versumissa!
Eikö ole kiva kun moni kaupanalalla ja palvelualalla menee ulosottoon ja loppuu se tehdas mikä työllistää alihankkijat mukaan luettuna 2000, lähinnä miehiä.
No, onhan meillä työmarkkinatuki
Ei kai se kiva ole, mikä sun pointti oikein on? Epäilemättä vaktoja riittää, ei kyllä koske mua ollenkaan.
Huumoria tuot iltaan toki.
Jos tuo Raahen tehdas loppuu niin katsotaan löytyykö sen työntekijöiltä ja alihankkijoilta huumoria?
Kun irtisanotaan ja saa viimeisen palkan niin työttömyyskorvausta joutuu odottamaan 2 kuukautta eli kannattaa olla säästössä 2 kuukauden asumis ja ruokarahat tai voi mennä 3 kuukauttakin kun saa rahaa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotkut menee työvaatteissa vaihtamaan vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotkut menee työvaatteissa vaihtamaan vaippoja.
Tai siivoamaan vessoja yök
Vierailija kirjoitti:
Haha, mitä porukkaa täällä onkaan. Hönö puhuu itsestään hönönä ja luulee olevansa menestyjä!
Puhutaanko asunnoista?
Mina höno kiroiotan maalimmaan nopeimmiten!!11!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko asunnoista?
Minä hönö amisjätkä ajan mustalla bemarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko asunnoista?
Sen uskon! :D
Vierailija kirjoitti:
Laittaakohan se ne päällekkäin. Tai no kun hönöstä on kyse niin varmaan alakkain ;p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko asunnoista?
Sen uskon! :D
Koska nuoret ostavat jonkun muun auton kuin bemarin, ne on jo vuosikymmenet ajelleet bemarilla. Vanhemmilla miehillä tuo onkin huvittava automerkki esim. yli 30-vuotiailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaakohan se ne päällekkäin. Tai no kun hönöstä on kyse niin varmaan alakkain ;p
Onneksi et tiedä mitä työtä teen, yllättyisit.
Heidän kannattaa alkaa säästää rahaa. Voi tulla se perikunnan asuntokin vielä maksettavaksi.