Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerät kännykkäholistit!

Vierailija
27.06.2021 |

Vedän lipun salkoon joka kerta, kun joku idiootti kännykänräplääjä jää liikenteessä auton alle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on utelias luonne.

Vierailija
2/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sujuu koulu näilt kännyli juopoilt,mikä on keskittymis kyvyn taso ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun muisti ei ihan heitä häränpyllyä niin Hesassa taisi jäädä viime tai toissavuonna joku nuori ratikan alle ja myös heitti veivinsä. Kännykkää oli ilmeisesti katsellut samaan aikaan eikä tajunnut mitä ympäristössä tapahtui.

Vierailija
4/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy sympatiaa noille kännykkä räplääjille,  vaikka jäis kaikki erilaisten kulkuneuvojen alle.

Vierailija
5/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"15-vuotias teinityttö jäi bussin alle ja kuoli, koska katseli puhelinta kuulokkeet päässään – murtunut perhe: - Meidän täytyy auttaa muita oppimaan siitä" (MTV Uutiset)

N I I N P Ä ! ! ! ! ! !

Vierailija
6/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet psyykkisesti sairas, kukaan täysijärkinen ei juhli kun joku jää auton alle.

Vierailija
7/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"15-vuotias teinityttö jäi bussin alle ja kuoli, koska katseli puhelinta kuulokkeet päässään – murtunut perhe: - Meidän täytyy auttaa muita oppimaan siitä" (MTV Uutiset)

N I I N P Ä ! ! ! ! ! !

Nyt mammojen läskibileet pystyyn kun nuori tyttö kuoli. Juhlan paikka sairaille mammoille! Jihuu!

Vierailija
8/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää myös kuvien napsiminen tuntemattomista. Pukeudun erään katytyylin mukaisesti ja tietysti herätän huomiota (joka ei minua haittaa, muutenhan en näin pukeutuisi), mutta nuoriso häpeilemättä ottaa minusta kuvia peittelemättä aikomuksiaan. Aikuiset tyytyvät tuijottamiseen tai edes "salaavat" kuvanottonsa.

Vierailija
9/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet psyykkisesti sairas, kukaan täysijärkinen ei juhli kun joku jää auton alle.

Kukaan täysjärkinen ei näprää kännykkäänsä varsinkaan vilkkaassa liikenteessä!

Vierailija
10/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää myös kuvien napsiminen tuntemattomista. Pukeudun erään katytyylin mukaisesti ja tietysti herätän huomiota (joka ei minua haittaa, muutenhan en näin pukeutuisi), mutta nuoriso häpeilemättä ottaa minusta kuvia peittelemättä aikomuksiaan. Aikuiset tyytyvät tuijottamiseen tai edes "salaavat" kuvanottonsa.

Pukeutuisit kuten normaalit ihmiset etkä kuin mielisairaalasta karanneet. Ehkä saisit olla rauhassa.

Vierailija
11/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä nykynuoret ei pidä tietokoneista enää? Siis ihan vanha kunnon pyötätietokone? Muistan kun kotiin tuli eka pöytätietokone kun olin lapsi. Jännitti ja nukuin yön huonosti.

Vierailija
12/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kuvottavia ihrakasoja koko ämmälauma.

Vierailija
13/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette kuvottavia ihrakasoja koko ämmälauma.

Anteeksi, mutta voi täällä olla miehiäkin seassa.

Vierailija
14/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa aatella ensteks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi