Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pietarin kisaturistit ja Jämsän juhannus

Vierailija
27.06.2021 |

Ihan oikeasti, pitikö sitä koronaa lähtä levittämään? Turha vastata, "kun me halutaan elää" (Kuten Anakin sanoi). No jakoiko se Anatube nimmareita Himoksella, tuskin. Miksi, koska korona. Silti haluaa itse esiintymään muiden yläpuolelle pikkuporukallaan. Olis sitten mennyt yleisön sekaan jos niin luottaa koronavastuuseen. Helppo siellä Järvenpään Hirvihuvilassa koronaa pakoilla.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me halutaan elää! Nyt tuli Analta huti, paha huti. Esim. Pietarissa (josta deltaa haettiin) kuolee yli sata ihmistä päivässä koronaan, ja varmaan hekin halusivat elää..

Vierailija
22/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuun puolessa välissä viimeistään on kaikki taas peruttu.

Muista tulla toteamaan, että kristallipallosi ei toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia rajoituksisa tulossa, kiitos vastuuttomat hesalaiset ja kisaturistit.

Montakohan tartuntaa saatiin ekokapinasta.

Vierailija
24/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuota 'Peter' nuorukaista on lynkata. Meitä oli täällä Himoksella monta, jotka tuli kisoista festareille. Itse olen vannoutunut Huuhkajat ja Haloo Helsinki fani. En olisi jättänyt kisoja ja festareita väliin mistään hinnasta.

Vierailija
25/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tuota 'Peter' nuorukaista on lynkata. Meitä oli täällä Himoksella monta, jotka tuli kisoista festareille. Itse olen vannoutunut Huuhkajat ja Haloo Helsinki fani. En olisi jättänyt kisoja ja festareita väliin mistään hinnasta.

Helppohan se on anona tuollaista tunnustaa, mutta eipä ole pokkaa tulla julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla.

Vierailija
26/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on anona tuollaista tunnustaa, mutta eipä ole pokkaa tulla julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla.

Voisin tullakin, kyllä siedän sitä, että paskaa tulee tuulettimeen vaikka kuinka paljon. Tosiasia kuitenkin on, että jotkut ei jätä sitä sanallisen arvosteluun, vaan turvautuvat silmittömän väkivaltaan.

Siksi nimettömänä vauva palstalla.

Vierailija
27/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä ajelemaan autolla ja crossipyörällä kaikille potkupallokentille, niin että jää pysyvät jäljet kentille.

Vierailija
28/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Himos festarit yleensä edes pidettiin? Että saadaan elää? Raumalaisena tiedän että RMJ-festarit oli käytännössä pakko perua jo keväällä, kun kukaan ei voinut tietää mikä rajoitus/koronatilanne on kesäkuussa.

Vierailija
29/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuiskun uusi biisi: Me halutaan elää, jotta mä saan rahaa.

Tippui Tuiskun pisteen pakkaselle ja siellä pysyvät. Eipä tartte tuon jantterin keikoilla enää käydä.

Vierailija
30/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maanantaina töihin? Jumalauta, jos olisit minun firman työntekijä.

Vierailija
31/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen nyt arvaa miten urpoa porukkaa potkupallofanit on. Varmasti näitä ”Petereitä” riittää. Jos sen koronan saisikin eristettyä näille Petereille. Tiedän erään nuoren, joka on nyt kolmatta viikkoa kipeä.

Vierailija
32/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantai on vielä lomaa, kun pitää vähän toipua, mutta tiistaina jo naulakone laulaa.

Vierailija
33/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantai on vielä lomaa, kun pitää vähän toipua, mutta tiistaina jo naulakone laulaa.

Enkä mä sille työnantajalle kerro, miten olen lomani viettänyt, eikä se edes työnantajalle kuulu.

Vierailija
34/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä sille työnantajalle kerro, miten olen lomani viettänyt, eikä se edes työnantajalle kuulu.

Joutuisitkin kilometritehtaalle, jos työnantajasi saisi tietää täysin vastuuttomasta toilailustasi.

Vierailija
35/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhakaa vaan siitä koronasa jatkuvasti. Eikö teidän elämässänne muuta ole kuin korona?

Vierailija
36/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuisitkin kilometritehtaalle, jos työnantajasi saisi tietää täysin vastuuttomasta toilailustasi.

Mistä sinä sen tiedät? Ei kaikkien työnantajat ole sinun kaltaisiasi koronahysteerisiä pellejä. Korona sitä ja korona tätä joka helvetin päivä.

Vierailija
37/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole annettu sinulle kyllä kauhalla, tuskin edes sillä lusikalla.

Vierailija
38/40 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko flunssa tuntuu kotimatkalla?

Vierailija
39/40 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me halutaan elää! Nyt tuli Analta huti, paha huti. Esim. Pietarissa (josta deltaa haettiin) kuolee yli sata ihmistä päivässä koronaan, ja varmaan hekin halusivat elää..

Ei tunnu missään sata päivässä. 

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/australian-palot-ovat-vieneet-…

Luontoa ja eläimiä pitää suojella!

Vierailija
40/40 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi laitettava kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän