Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä olisi uskonut, että kapealanteinen lättäpeppu tiukassa mekossa voisi säväyttää

Vierailija
26.06.2021 |

Mutta niin kävi! Olen kylläkin nainen, mutta huomasin kuinka nostalginen ja samalla virkistävä fiilis minulle tuli, kun ruokakaupassa edessäni oli nuorehko pariskunta, jossa naisella oli tiukka trikoomekko, mutta vartalo hyvin suora ja peppua ei ollut juuri nimeksikään! Tuli mieleen ihan 2000-luvun alku, jolloin itse olin teini ja jonka vuoksi sen ajan mukaiset asiat ovat niiin nostalgisia!

Nykyään tuntuu ettei tuollaisella vartalolla edes uskalleta pukeutua alavartalosta tiukkoihin vaatteisiin, joten niitä muodinmukaisia pallopeppuja leveillä lanteilla näkee päivittäin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
2/14 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi nämä ulkonäköbuumit loppua kokonaan. Toki vaatetuksia on piristävää muutella, mutta minusta on huono juttu, että tällaiset ominaisuudet mihin ihminen ei voi itse vaikuttaa ovat joko muodissa tai ei. Syrjivää ja merkillistä, varsinkin kun tänä päivänä ollaan muuten niin tarkkoja siitä, ettei ketään loukata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
5/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio ja pienet tissit on parasta naisissa

Vierailija
6/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaa pitää mitään tiukkoja alaosia, kun on liian pieni takapuoli ja kapea lantio, ympärysmitta 95 cm. Yleensä pidän niin pitkää yläosaa, että peittää koko takapuolen.

Vierailija
7/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi nämä ulkonäköbuumit loppua kokonaan. Toki vaatetuksia on piristävää muutella, mutta minusta on huono juttu, että tällaiset ominaisuudet mihin ihminen ei voi itse vaikuttaa ovat joko muodissa tai ei. Syrjivää ja merkillistä, varsinkin kun tänä päivänä ollaan muuten niin tarkkoja siitä, ettei ketään loukata.

Ei muoteja voi vaan pakottaa lakkaamasta. Aina on tietynlainen look ollut enemmän muotia kuin muut. Se ei ole syrjintää. Toki ymmärrän että kapealanteiset voi tuntea vähemmyyttä samoin kuin isopyllyiset ennen, mutta parasta vaan jokaisen koettaa tykätä itsestään ja kyllä se muoti sitten taas tekee vastaliikkeen toiseen suuntaan aikanaan.

Vierailija
8/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kehtaa pitää mitään tiukkoja alaosia, kun on liian pieni takapuoli ja kapea lantio, ympärysmitta 95 cm. Yleensä pidän niin pitkää yläosaa, että peittää koko takapuolen.

95 cm lantio ei ole kyllä kapea. Mulla 94-95 cm ja vyötärö 68 cm. Tanakka olen.

Vierailija
9/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea lantio ja pienet tissit on parasta naisissa

Joo jos poikatyttö kiihottaa.

Vierailija
10/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95 cm lantio ei ole kyllä kapea. Mulla 94-95 cm ja vyötärö 68 cm. Tanakka olen.

On se kapea, kun hartiat on lantiota leveämmät.

Vierailija
11/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin 90-luvun ja 2000-luvun alun, jolloin sirot, pienet, hoikat naiset olivat "muodissa" ja suosiossa, itseni mukaan lukien. Olen edelleen samoissa mitoissa ja erittäin tyytyväinen itseeni. Nykyään on paljon enemmän ylipainoisia nuoria mitä silloin, etenkin naisia ja nämä muodot saavat näkyä ja ovat nyt muotia. Kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
12/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteelliset missien mitat olivat joskus 90-60-90, joten 95 ei ole liian leveä. Tosin, jos on alle 170 cm, voi ollakin. 

Vierailija
13/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella asulla Pippa Midletonista tuli julkkis vaikka ei mikään ihmeellinen peppu ollutkaan.

Vierailija
14/14 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan kauniin näköistä, jollei ole nykymuodin mukainen pallopylly. Monissa asioissa ihmisillä katoaa oma ajattelu, kun muoti puskee päälle. Esim töröhuulet ja palloperseet, kumitissit, tatuoinnit, toukkakulmat, tuheroripset, torakynnet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi