Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI sinä "mömmöjä" a.k.a. masennuslääkkeitä popsiva!

Vierailija
24.06.2014 |

Kerrohan, että mitä ja koska aloitit? Ja kerro myös koska alkoi alussa sivuoireet ilmetä jos niitä ilmeni, koska ne helpottivat? Oletko useampaa kokeillut ja mikä mielestäsi Sinulle ollut sopivin? Aiotko jatkaa 4-ever vai mietitkö lopettamista ehkä jo? Millä tavoin auttanut? No yleisesti vaan kaikkea vertailua. On niin vähän kokemusta ja entiset sai mut yrittämään itsemurhaa, nämä nyt tokat ja nyt olen tosi skarppina sivuoireiden suhteen.

Thanks!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni monet masennuksen vaiheet käyneenä tuleepi tässä.

On aivan totta, että elämään kuuluu tunteet. Ilot, surut ja vastoinkäymiset, täytyy osata kohdata vaikeatkin tilanteet ja paha olo, ei kaikki ole aina vaan kivaa. Oikeastaan aika harvoin on kivaa, suurin osa on tylsää ja tuleehan siinä paniikki, että mistä apu tähän. Koska meillä on tässä yhteiskunnassa aika helppoa. Työ kyllä aina kaikkia vituttaa enemmän tai vähemmän, mutta muuten.

Ja onkos helpompi avata skumppapullo, höpöttää kaverin kanssa tai löhötä laiskana sohvalla vai lähteä lenkille ja tehdä sitä "tylsää" ajoissa nukkumaanmenemistä ja terveitä elämänvalintoja? No totta hitossa on ensimmäinen. Minä teen tätä. Lykkään itsekuria ja se on tasan mun oma syy jos olen "masentunut" siitä. Se on vain mielen laiskuutta. Mutta on nyt jumalauta osattava erottaa masennus SAIRAUTENA.

Yksikään ihminen, joka ei itse ole ollut vakavasti masentunut, ei tiedä mitä se on. Joten se on vähän kuin puhuisi 2D-maailmassa elävälle 3D-perspektiivistä. Et voi vaan tietää, vaikka sitä selittää. Se on niin kamalaa paskaa, että jos siellä hirveydessä edes vierailisit, pitäisit pienempää suuta laiskuudesta, saamattomuudesta ja tahdonvoimattomuudesta. Miten näin epäempaattinen ja itsekäs voi tämä meidän muutenkin surkea Suomi olla? Että haukutaan sitäkin, joka haluaa vain kuolla? MIKÄ SUA VAIVAA IHMINEN?

Minusta on aivan karmeaa, mikä trendi-ilmiö tästä masennuksesta on tullut. Siihen vedotaan jo työterveydessäkin jollain höttösyillä, helposti heitetään nappia naamaan aivan normaalilla psyykeellä eläville ihmisille jotka sitten miettivät, että onkohan joku vika kun hieman aina hermostun ja menin siitä sanomaan ja nyt taidankin sitten olla masentunut kun näitä lääkkeitäkin annettiin. SE KUULUU ELÄMÄÄN! ELÄMÄ EI OLE KIVAA AINA! EI OLE KIVA OLLA KOKO AJAN! ELÄMÄ ON LÄHINNÄ AIKA PASKAA JA NAUTTIA PITÄÄ KUN ON KIVAA!

Ne lääkkeet tiedätkös sinä lähiömutsi, jonka suurin stressi on väärin viikatut lakanat, vetää samaan oloon ku sulla. Että ihana hössöttää taas turhista asioista ja elää, kiinnostua vittu lakanoiden rypyistä tai elämästä kaikessa sen turhuudessaan! Masentunut ei oikeasti ehkä jaksa edes vessaan ja jääkaapille raahautua, sekin ahdistaa, vaikka tyyppi makais metrin päässä molemmista.

MIETI sinä suppean naurettavassa tynnyrissäs elävä ennen ku tulet vittuilemaan. Kattokaa vähän Iholla-sarjan mutseja, sieltä löydätte teidät. Meillä muilla on vähän paskempi elämä tohon nähden, mutta joistain näkökulmista katsottuna rikkaampi. Tästä oikeasti tajuaakin jotain.

Kun saan itteni terveeks ni ai jumalauta mä vaalin sitä. Pidän huolta, valitan turhista kuten kaikki, mutta ymmärrän uutta ja arvojärjestys toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi