Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epiloiko muut alapäätänsä?

Vierailija
24.06.2014 |

Itseäni ei huvita mennä levittelemään jalkoväliä kosmetologille, joten hoidan karvanpoiston itse. En väitä, etteikö epilointi sattuisi, mutta kyllä siitä selviää. Sheivaamalla en saa mitenkään täysin sileää lopputulosta ja karvat kasvavat todella nopeasti takaisin. Jotkut, kenelle olen kertonut tästä ovat aivan kauhuissaan miten kykenen. Miten teillä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt mielessä, mutta en uskalla. Pelkään, että menee iho rikki. :D

Vierailija
2/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan epiloi. Sattuu takuulla niin paljon, että ei ole tullut mieleen edes kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus epiloin kumpua, mutta alempaa, missä iho on löysempää en kykene.

Vierailija
4/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf!? Itse sheivaan alapääni itse! Ja aina olen niin tehnyt ja ihan tarpeeksi hyvin karvat poistuneet. Synnytyskin mieluisa - ihme kyllä olen pystynyt siihen viimeisillänikin :) Kyllä mä saan sheivauksella tosi karvattomaksi.

Vierailija
5/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt olen. Ei pysty

Vierailija
6/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohkeiden käsittely on niin kivuliasta, etten pystyisi tuohon.

Ihmettelen niitä lukemattomia naisia, jotka käyvät nyljetyttämässä itsensä kosmetologeilla. Vielä enemmän säälin kosmetologiparkoja, jotka joutuvat hoitamaan kyseisen toimenpiteen...

Vierailija
7/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitelee mun karvanpoistot. Saa ainakin sit mieleistään. Toimii myös pienenä esileikkinä.

Vierailija
8/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinirajan ja hieman häpykummun päältä olen kyennyt epiloimaan. Sitä alemmaksi en epilaattorin kanssa kykene etenemään.. Myöskään kainalokarvoja en epiloi, koskee liikaa.

Vierailija
9/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, epiloin itse, brasilialaisittain, jo noin 4 vuotta. Jatkuva sheivaus kyllästytti ja tulehdutti. Epiloin kainalot myös. Ekoilla kerroilla jouduin ottamaan useana päivänä osissa, nyttemmin saan kerralla jos ei pidä pitkää väliä. Sattuuhan se hirmuisesti, mutta jossain määrin siihen tottuu. Käytän eri epilaattoria kuin sääriin mutta normaalipäällä epiloin. Nyt suunnittelen brasilialaisvahan ostoa ja vahaamisen kokeilemista. Rahakysymys tämä DIY-touhu ei ole, mutta ei ole vaativalta työltä ja liikuntaharrastukselta ja muilta kauneudenhoitirutiineilta aikaa enää säätää ammattilaisten kanssa. 

Vierailija
10/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin bikinirajan ja ihan ylhäältä sisäreisistä läheltä häpyhuulia. Sattuihan se aluksi mutta siihen tottuu kyllä. Karvat kasvavat huomattavasti hitaammin takaisin ja pehmeinä. Ei tarvitse useinkaan epiloida. En ole sheivannut enää vuosiin, sillä haluan välttää sänkeä.

Vierailija
11/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on varmaan syynsä, miksi epilaattoria ei ohjeiden mukaan saa käyttää intiimialueelle. Lyhyt karva on vielä ihan siistin näköistä ja tuntuista.

Vierailija
12/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:36"]

Sille on varmaan syynsä, miksi epilaattoria ei ohjeiden mukaan saa käyttää intiimialueelle. Lyhyt karva on vielä ihan siistin näköistä ja tuntuista.

[/quote] no mikähän tämä syy "varmaan" on? Makuja on monia, minun mielestäni lyhyt karva ei ole siistin näköistä ja tuntuista mutta mukavaa että sinusta tuntuu siltä, ei sinua ole kukaan vaatinut epiloimaan.

Vierailija
13/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun epilaattorissani on ihan erillinen intiimialueelle tarkoitettu pää eikä ohjeessa mitään kielletä.

Vierailija
14/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin mutta häppärialuetta ei pysty. Alkuun nypin pinseteillä noin vuoden ajan, eka kerta sattui pirusti ja oli aikaa vievää hommaa. Kun hankin epilaattorin, niin ei epilointi sattunut ollenkaan.

Vierailija
15/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin epiloida häpykummun reunalta aluksi, riuhtaisi vissiin liian rajusti kun alkoi vertakin tulemaan. :/ teki kyllä kipeää!

Vierailija
16/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyn epiloida kummum ja jalat ja kainalot mutta en häpyisiä huulia, niissä on liian veltto iho :(

Vierailija
17/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin itseni täysin posliiniksi. Tässä muutaman vuoden aikana karvankasvu on vähentynyt niin paljon, että enää kasvaa hentoa vaaleaa nukkaa. Sattui aluksi mutta nykyään ei enää. Burana myös turruttaa kipua jonkin verran.

Vierailija
18/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:08"]

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201406240120608_ul.shtml

Vierailija
19/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:08"]

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201406240120608_ul.shtml

[/quote]

Tiedoksi kaikille

Huippukommentoija · Pesen ja kiilloitan aivoja ja ajatuksia. yrityksessä Aivopesijänä brainwashers inc.

Vierailija
20/21 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä oikeat ihmiset ovat varasretuista kuvista ja nimistä?

MIETIS VÄHÄN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän