Kumpi herättää paremmin miehen kiinnostuksen?
Erittäin laiskasti vastaileva mies laittoi mulle viestin: "Milloin nähtäis?"
Kumpi taktiikka toimii paremmin:
- en vastaa mitään
- vastaan viikon kuluttua jotain tyyliin "unohdin vastata, kun on ollut vähän muuta menoa"
Vai joku muu?
Kommentit (61)
Mulla samanlainen kokemus yhdestä miehestä. Vastaili harvakseltaan ja oli sit yllättäen hirmu kiire tavata kun hänelle sopi. Kävi ilmi että hänellä oli puoliso ja monta muuta rautaa tulessa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlainen kokemus yhdestä miehestä. Vastaili harvakseltaan ja oli sit yllättäen hirmu kiire tavata kun hänelle sopi. Kävi ilmi että hänellä oli puoliso ja monta muuta rautaa tulessa samaan aikaan.
Puolisoa tällä ei ole, mutta varmaan niin paljon naisia, että yhteydenpito kaikkiin käy työstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia kysellään täällä usein. MIKSI ne ukot ja niiden kiinnostus on niin tärkeitä?
Miksi valtaosa ihmisistä on parisuhteessa tai haluaa sellaisen?
Valtaosa myös nykyään eroaa. Miksi perustaa perhe muutaman vuoden ajaksi ja pitää ökyhäät? Molemmilla saattaa vielä olla useista muista liitoista lapsia , jotka hämmentyneinä kulkevat kodista toiseen. On mummoja ja pappoja, isä- ja äitipuolia. Sukulaisia joka suunnalla.
Välttämättä kaikki ei halua viettää koko elämäänsä yksin.
Vastaat, että ehkä parempi ettei nähdä ja toivotat hyvää kesän jatkoa. Etsi uusi heila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia kysellään täällä usein. MIKSI ne ukot ja niiden kiinnostus on niin tärkeitä?
Miksi valtaosa ihmisistä on parisuhteessa tai haluaa sellaisen?
Valtaosa myös nykyään eroaa. Miksi perustaa perhe muutaman vuoden ajaksi ja pitää ökyhäät? Molemmilla saattaa vielä olla useista muista liitoista lapsia , jotka hämmentyneinä kulkevat kodista toiseen. On mummoja ja pappoja, isä- ja äitipuolia. Sukulaisia joka suunnalla.
Välttämättä kaikki ei halua viettää koko elämäänsä yksin.
Parempi yksin kuin huonossa suhteessa kaksin. Tälläkin palstalla huomaa, kuinka kurjaa ihmisten on elää huonon kumppanin kanssa. Jostain syystä se eroaminenkin on vaikeaa.
Muistakaa myös se, että jos ukko on laitettu useamman kerran kiertoon niin ehkä se ei ole hyvä saalis. Sama koskee tietenkin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoa tällä ei ole, mutta varmaan niin paljon naisia, että yhteydenpito kaikkiin käy työstä.
Ap
Aivan.. Tiedän hyvin.. Oon kokenut samanlaista ja tiedän olleeni vain yksi monista. Eikä hän halunnut muuta kuin seksiä. Ikävä juttu koska itse jo kiinnyin mieheen vaikka tiesin että on aika pelimies tyyppiä.. Etsii mm aktiivisesti lisää seuraa deittisivustoilta koko ajan.
No jos viestien lukeminen tai vastaaminen kestää viikon niin se olisi saman tien siinä. En ryhtyisi tällaiseen pelleilyyn, että viesteihin vastataan vasta kun joku tyhmä maaginen aikaraja on mennyt umpeen. Miksi se on niin vaikeaa vastata siihen viestiin? Vaikka menisi muutama tunti tai huomaisi vasta illalla/aamulla, se on ihan okei, ei kukaan voi velvoittaa olemaan kellon ympäri puhelin kourassa vastaamaassa juuri sillä sekunnilla kun viesti kilahtaa.
Mutta oikeasti, kenellä kestää viikon huomata tai muistaa vastata? Kuulostaa ihan täysin kiinnostuksen puutteelta.
Vierailija kirjoitti:
No jos viestien lukeminen tai vastaaminen kestää viikon niin se olisi saman tien siinä. En ryhtyisi tällaiseen pelleilyyn, että viesteihin vastataan vasta kun joku tyhmä maaginen aikaraja on mennyt umpeen. Miksi se on niin vaikeaa vastata siihen viestiin? Vaikka menisi muutama tunti tai huomaisi vasta illalla/aamulla, se on ihan okei, ei kukaan voi velvoittaa olemaan kellon ympäri puhelin kourassa vastaamaassa juuri sillä sekunnilla kun viesti kilahtaa.
Mutta oikeasti, kenellä kestää viikon huomata tai muistaa vastata? Kuulostaa ihan täysin kiinnostuksen puutteelta.
Välillä lukee viestin, mutta ei vastaa. Välillä lukeekin vasta viikon kuluttua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aivan.. Tiedän hyvin.. Oon kokenut samanlaista ja tiedän olleeni vain yksi monista. Eikä hän halunnut muuta kuin seksiä. Ikävä juttu koska itse jo kiinnyin mieheen vaikka tiesin että on aika pelimies tyyppiä.. Etsii mm aktiivisesti lisää seuraa deittisivustoilta koko ajan.
Tämä ei vaikuttanut yhtään pelimieheltä, mutta sellaista ei näköjään välttämättä heti tunnista. Tai sitten mä vaan olen tosi epäkiinnostava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh, klassinen esimerkki naisesta, joka haluaa sen miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh, klassinen esimerkki naisesta, joka haluaa sen miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat.
On ihan tavis, en pitänyt sellaisena tyyppinä, jolla olisi kauhea haaremi.
Ap
Sano et tapasit toisen ja jos siitä ei tuu mitään niin katsellaan.
Miehet on kyllä kummallisen vaikeaa porukkaa..
En mä metsästämään alkais. Jos ei miehestä kuulu, niin ei kuulu. En ottais vakavasti ennen kuin antaa aihetta ottaa vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa parin päivän kuluttua että no millon sulle sopis äläkä anna mitään pvämääriä. Sit odotat kuinka kauan sillä menee hiffatessa. Jos vastaa pian että öö tänään niin vastaa vkon päästä että unohdit vastata.
Ei kannata vastata "Milloin sulle sopis?" Silloin juuri vaikuttaa epätoivoiselta, joka tulevat viikot, kuukaudet ja vuodet odottaa yhteydenottoa.
Kerro jotain tekemääsi ja kysy miten miehellä menee. Ehdottakoon sitten tapaamista, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä ei vaikuttanut yhtään pelimieheltä, mutta sellaista ei näköjään välttämättä heti tunnista. Tai sitten mä vaan olen tosi epäkiinnostava.
Ap
Jotkut ihmiset on laiskoja vastaajia. Omat fiilikset asian suhteen ovat mun mielestä oleellisimmat. Jos toisen ”laiskuus” ns syö liikaa, mutta silti kiinnostaa, kannattaa kysyä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jotkut ihmiset on laiskoja vastaajia. Omat fiilikset asian suhteen ovat mun mielestä oleellisimmat. Jos toisen ”laiskuus” ns syö liikaa, mutta silti kiinnostaa, kannattaa kysyä asiasta.
Muutama päivä vielä menee, mutta viikko on jo liikaa. Alkaa itelläkin tossa ajassa jo kiinnostus hiipumaan ja tulee viestiteltyä sitten muiden kanssa.
Ap