Mulla ei oo ollut ystäviä siitä lähtien kun olin 14v. Oon pian 30v
Alle 14 vuotiaana oli vielä pari ystävää, lapsuuden. Sitten ne jäi. Enkä oo ton jälkeen osannut tehdä ystäviä tai kukaan ei ole halunnut olla mun ystävä, kai kun oon liian hiljainen ja ujo.
Kommentit (8)
EN puhu mitään, kuka mun ystävä muka haluaisi edes olla? Eikö ystävät ole sitä varten että keskustellaan? t. ap
No mulla ei ole koskaan ollut yhtäkään kaveria saati parisuhdetta, olen 53..
Vierailija kirjoitti:
johtuuko sun myös ujoudesta?
Vierailija kirjoitti:
EN puhu mitään, kuka mun ystävä muka haluaisi edes olla? Eikö ystävät ole sitä varten että keskustellaan? t. ap
Ihan sama vaikka räpläät kännykkää kokoajan. Ei tuosta haittaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Olit nuori tai vanha. On paljon järjestöjä,joihin voi mennä mukaan ja sitä kautta saada ystäviä.on paljon järjestöjä,jotka hankivat ysinäiselle ystävän,Ei muuta kuin selaa nettiä.Punanen risti sivusto.Löytyy linkki. löytyy diakonisalaitoksen sivuilta linkit.läytyy asukastalojen linkit. Jopa kirkon diakoni tekee työtä,jossa järjestää ystävän, vaikka et kuuluisi kirkoon.Se ei maksamitään ja ei velvota kotiin kutsua, Järjestöjen ystävä eivät maksa sinulle mitään,mutta heidän ei kuulu tuotaa palveluja sinulle tai maksaa menojasi.Ovat ihminen ihmiselle.Ilman velvoiteita.
Joku joukkuelaji, mistä pidät voisi olla ikkuna kontakteihin. Esim. lentopallo, pesäpallo, jalkapallo. Ujous on hyve, mutta siitä pääsee myös yli asiakaspalvelussa. Työväen opistossa on kursseja, joissa helposti tutustuu toisiin. Koira voisi myös auttaa kontakteissa. Parisuhde monasti helpottaa.
Miksei viestiäni julkaista, yritetään tuhannennen kerran...
Täällä myös yksi yksinäinen jolla ei ole ollut ystäviä yläasteen jälkeen... Se elämäni ainoa oikea ystävä laittoi välit poikki, hänellä oli itsellään isoja ongelmia ja ei sietänyt sitä kun halusin auttaa. Opiskeluaikana mulla oli ns. hyvän päivän kaveri. Emme varsinaisesti ystävystyneet koskaan, mutta olemme tavanneet kerran-pari vuodessa mitä olemme töiltämme ehtineet. Nyt ei halua nähdä mua K:n varjolla, ei edes FFP2 kanssa ulkona ja hän on jo tuplarokotettu. Edellisestä näkemisestämme on jo 3 vuotta. Noh, näin hänet tässä yksi päivä puistossa piknikillä oikeiden ystäviensä kanssa. Kai mä olen niin väsyttävä ja monotoninen ihminen.
Tuu vaan tänne hengailemaan jos tuo nyt on ongelma.