Mistä löydän miehen joka ei ole esim. juhannuksena ryyppäämässä?
Tai muulloinkaan. Vaan haluaa olla minun kanssa. Mikä siinä ryyppäämisessä on niin tärkeää?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on niin stressaavaa ja tylsää. Sen takia tekee mieli välillä ryypätä. Onhan niitä terveellisiäkin tapoja helpottaa stressiä, vaan niillä ei ole niin vahvaa vaikutusta.
Mä ajattelin pitkään samoin. Sitten sattumien summana päädyin kokeilemaan tipatonta elämää (samalla lopetin myös tupakoinnin eli niidenkin myrkkyjen imuroinnin elimistööni) ja kas, vajaa vuosi siinä meni kun huomasin ettei elämäni olekaan stressaavaa eikä tylsää..
Ja en siis muuttanut mitään muuta kuin lopetin viikonloppukännäykset ja tupakoinnin eli työ ja arki sekä vähät ihmissuhteet pysyi ihan ennallaan.
Suosittelen kokeilemaan. Ainahan sitä voi palata vanhaankin jos ei (mieluisaa) muutosta tule.
Olin vuoden juomatta ja olin koko ajan helkkarin kireällä päällä. Olihan se tietty kivaa kun ei ollut kankkusia. Jokainen tavallaan.
Ikinä en ole alkoholin juomisesta perustanut, vaikka joskus nuorempana jonkin verran join seuran mukana. Se oli suorastaan perinne, että yrittivät juottaa minut humalaan, kun tarjosivat aina. Mokomaa perkeleen suomalaisten kansantautia en ole arvostanut enää vuosikausiin.
Korkeintaan jokin lasillinen samppanjaa saattaa mennä parin vuoden välein, ei enempää. Videopelit ovat paljon mielenkiintoisempia. Yhden pelin hinnalla pelaa kuukausia vrt. yksi ryyppyilta, eikä edes riitä.
Näköjään se on sitten totta mitä olen aina ajatellut. En vaan sovi suomalaiseen kulttuuriin, tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi.
Se mies on täällä ❤️ Mieheni siis ....
Vaikea sanoa. Kaikilla korkeasti koulutetuilla, rikkailla, menestyneillä, sivistyneillä ja tyylikkäillä miehillä on jo aviomiehet tai ainakin sulhaset.
Match com löysin minä sellaisen ❤️
Kyllä sekin, mutta kyllä se vaan on kivaa olla välillä tillintallin.