Avokadopasta-Hannan uusi mies
On varmaankin käsitelty jo täällä? Ei muuta kuin onnea suhteeseen!
Kommentit (21)
Vaihtui sopivasti lennossa! Tv-ohjelmien ja kirjojen markkinointikin sujuu samalla...
On ihmisellä meriitti; olla Avokadopasta-Hanna.
Uusi on varmaan joku Nyhtöpossu-Henkka?
avokadopaska luin
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014062418434799_vi.shtml
joo tosiaan onnee heille
uus mies ja uus nimi pitäis keksii kävisikö vaikka
adidasheimo-Hanna
Mies kun vaihtaa toiseen niin saako täällä samanlaiset raikuvat aplodit? :)
Ei ole kauaa aikaa, kun jossain luki ettei eroon liittynyt kolmatta osapuolta :)
No ei ole käsitelty, ilemisesti juoksupiireissä tavanneet ja ihastuneet. Ex gullikseenhan on harrastanut tuossa adidas-heimossa juoksua reilun vuoden? Minä kun ajattelin, että mies oli tässä se joka löysi uuden.
Söpöä kun se on jo iltalehden kelpuuttama julkkis.
Mä näin tämän adidasheimo-miehen Hannan kanssa Erottajan Skifferissä syömässä alkuvuodesta. Istuin siskoni kanssa viereisessä pöydässä, enkä voinut mitenkään olla huomaamatta, kuinka läheisiltä he vaikuttivat. Tämä oli paljon ennen erouutisointia, joten hieman naiivina ajattelin, että se oli vain läheinen valmentaja-valmennettava suhde. Kuinka typerä sitä joskus voikin olla! :D
Nyt kun asiaa miettii tässä valossa, niin on päivän selvää, että he olivat pariskuntana syömässä siellä!
Tavis hemmo, ei oo niin hienoa sukunimeä kun oli edellisellä. Eipä vaihda tuota Gullihshia
Eräs suhteessa oleva mies erehtyi julkiselle paikalle syömään naisen kanssa ja kun tämän miehen nainen kuuli sen niin otti ja lähti vauvan kanssa.
Se avokadomuija on kainuulainen juntti joka on ratsastanut ex-miehellään wanna-be pelleksi. Vuokralla asuu.
Hanna on todella ruman ja maalaisen näköinen tavis, joka hienostelee ja teeskentee jotain eiralaista.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:47"]
Hanna on todella ruman ja maalaisen näköinen tavis, joka hienostelee ja teeskentee jotain eiralaista.
[/quote] kainuun korvesta, kuulkaa korpiemme kuiskintaa ........
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:47"]
[/quote] kainuun korvesta, kuulkaa korpiemme kuiskintaa ........
[/quote] jylhien järvien loiskintaa
Hyvin tiivistetty. Olen saanut hammasta gyllichseni.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:34"]
Mä näin tämän adidasheimo-miehen Hannan kanssa Erottajan Skifferissä syömässä alkuvuodesta. Istuin siskoni kanssa viereisessä pöydässä, enkä voinut mitenkään olla huomaamatta, kuinka läheisiltä he vaikuttivat. Tämä oli paljon ennen erouutisointia, joten hieman naiivina ajattelin, että se oli vain läheinen valmentaja-valmennettava suhde. Kuinka typerä sitä joskus voikin olla! :D
Nyt kun asiaa miettii tässä valossa, niin on päivän selvää, että he olivat pariskuntana syömässä siellä!
[/quote]
onhan siinä kemiaa varmasti ollut alusta asti jos työtuttavuus on syventynyt lopulta parisuhteeksi.
vemsom?