Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavia nämä keski- ikäisten naisten profiilikuvat facebookissa

Vierailija
26.06.2021 |

Olen Facebookin myöhäisherännäinen, liityin vasta keväällä erään työ projektin myötä.
Huomasin, että se onkin ihan näppärä väline pinnallisempaan yhteydenpitoon, ja tuttuja kun minulla on kertynyt sain oitis kymmeniä kaveripyyntöjä, kivaa.
Se, mikä hämmästytti kovin, oli naisten kuvien erilaisuus vs todellisuus.
Joillakin mopo lähtenyt ihan käsistä, niin ettei kuvista tunnistaisi. Monilla muokattu ainakin silmät suuremmiksi, huulet paksummiksija iho luonnottaman sileäksi.
Siis miksi? Ja huvittavinta kaikessa onnee kehut "kaunotar", "olet kaunis" jne...
Kun siis kehutaan jotain feikattua kuvaa. Plääh naiset.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rumimpia kehutaan eniten kaunottariksi.

Vierailija
2/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#NAISVIHA NÄKYVÄKSI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikäsidonnaista. Muokkaajat muokkaa.

Vierailija
4/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu kohtuuttomista ulkonäkövaatimuksista joita naisiin kohdistuu. Myös nuoret muokkaavat kuviaan ja vielä useammin kuin keski-ikäiset.

Vierailija
5/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista huvittavimpia ovat nämä jotka haukkuvat muita ja väittävät muokkaajiksi. Mitään hyvää ei heidän suustaan koskaan kuule.

Vaikka en ole yhtäkään kuvaa muokannut.

Vierailija
6/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. En osaisi olla iloinen kehuista, joita saisin muokatuista kuvista.

Mieluummin sellaisista, joissa näytän itseltäni, tai sitten ei ollenkaan.

Vierailija
7/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on some. Ei mikään kotialbumi. Koittakaa oppia ero.

Vierailija
8/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin muuten tehdään!

Näin vähän aikaa sitten eräässä ryhmässä todella kauniin naisen, kävin katsomassa kuvia ja ihan muutama hassu tykkäys oli. Kuvat oli kauniita ja tyylikkäitä.

Sitten niitä epäviehättäviä perseen nuolijoita ja juoruilijoita kyllä kehutaan kauniiksi, vaikka ei olisi mitään syytä. Kyllä on ihmiset typeriä.

Vierailija
9/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä säälittää. On varmaan kurjaa kun ulkonäkö rapistuu ja on niin epävarma, että vetää sitten näitä överi nukkefilttereitä kuvansa päälle. Itsekin poistan kuvistani mustat renkaat silmien ympäriltä, ne saavat minut näyttämää todella väsyneeltä.

N30

Vierailija
10/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä oikeasti :)  Joskus on kiva pelleillä filttereillä. Nyt on sattumoisin ilman meikkiä ja filtteriä kuva, tykkään kyllä silti vähän editoida ankeaa todellisuutta

Vierailija
11/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa muokata kuvia, että mun kuvat on kyllä ihan aidot. Mutta enpä mä koskaan itseäni kuvaakaan.

N53

Vierailija
12/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette kaikki todella kauniita. 

Vierailija
13/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin muuten tehdään!

Näin vähän aikaa sitten eräässä ryhmässä todella kauniin naisen, kävin katsomassa kuvia ja ihan muutama hassu tykkäys oli. Kuvat oli kauniita ja tyylikkäitä.

Sitten niitä epäviehättäviä perseen nuolijoita ja juoruilijoita kyllä kehutaan kauniiksi, vaikka ei olisi mitään syytä. Kyllä on ihmiset typeriä.

Totta, niin olette.

Vierailija
14/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on some. Ei mikään kotialbumi. Koittakaa oppia ero.

Täytyykö silti olla valheellista?

Minusta somessakin saa olla oma itsensä.

Tietysti, jos itsetuntoa saa hetkellisesti kohotettua kuvilla joissa ei edes itseltään näytä niin olkoon sitten..

Vierailija
15/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas naiset tapetilla. Entä ne miehet, joilla on kallis kello ranteessa ja kallis auto hups odottamassa kauempana. Räikeimmät vielä esittelevät vatsalihaksiaan.

Mikään sukupuoleen sidottu ominaisuus tuo feikkaaminen EI ole.

Vierailija
16/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla joku sovellus, jolla sais kaikki käsittelyt kuvasta pois ja pystyis näkemään muokatun kuvan sijaan sen alkuperäisen. Kukaan ei varmaan julkaisisi enää mitään :o))))))))))

Vierailija
17/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset naiset? Kyllähän tää on kaikkia ikäluokkia ja sukupuolia koskeva ilmiö, tervetuloa kiven alta nykypäivään. Keski-ikäinen ukkokin saa muokattua kaljamahan tilalle sixpackin, ja teinityttö suurentaa rintamuksensa. Kenen mielestä se on hyvä idea, en tiedä.

Vierailija
18/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut ovat ystävällisyyttä.

Ei vanheneminen fyysisesti niin mukavaa ole. Tulet sen huomaamaan.

Vierailija
19/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko kaunisti ittensä treffipalstan kuvissa niin ettei miehet tunnistaneet livetapaamisissa.

Vierailija
20/71 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muokkaamattomat kuvat Facebookissa ja Tinderissä. En edes osaa muokata, käytän tietokonetta, minulla ei ole älypuhelinta joten mitään ihme filttereitä ei edes mahdollista käyttää. Minusta on paras olla luonnollisesti sitä mitä on, itse olen nähnyt näitä muokattuja kuvia ja sitä että todellisuus ei sitten ihan ollutkaan se mitä kuva antaa ymmärtää. Hämmentävää minusta, miksi ihmiset haluavat elää keinotodellisuudessa kun kuitenkin livenä elämme reaaliajassa ja olemme sitä mitä olemme. Livenä ei voi valehdella ulkonäköään, se on mitä on.

Nainen50