Miten teillä muilla kilteillä ja kunnollisilla miehillä ja naisilla on mennyt Juhannus?
Minä olen ollut ihan selvinpäin vanhempien mökillä, mutta nyt olen kotona ja ajattelin sihauttaa auki pari lonkeroa ja kaljaa ja nauttia yksinäisyydestä.
Kommentit (28)
Kiitos kysymästä. Ihan omalla mökillä olen ollut kiltin ja kunnollisen mieheni kanssa. Meillä on ollut täällä vieraina ystäväpariskunta ja muutama teini-ikäinen. Alkoholia ei ole ollut lainkaan kuvioissa. Mukavaa yhdessäoloa, grillaamista, pihapelejä, saunomista, uimista, paljuilua, kävelylenkkejä. Jonkun mielestä olisi tosi tylsää, meidän mielestä just leppoisaa ja mukavaa.
Av palstalla Kiltti & Kunnollinen (KK) = alkoholisti
Nukkumalla pitkään. Koiran kanssa lenkillä tapasin puiston penkillä 96v. rouvan ja kuunnellessani sota-ajan kokemuksia aliravitsemuksineen mietin nykyajan ongelmien tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumalla pitkään. Koiran kanssa lenkillä tapasin puiston penkillä 96v. rouvan ja kuunnellessani sota-ajan kokemuksia aliravitsemuksineen mietin nykyajan ongelmien tasoa.
Toisaalta sille ei mahda mitään, ihmisluonto on sellainen että jos ongelmia ei ole, niin niitä keksitään.
Kävin eilen uimassa ja yleisessä saunassa, illalla lueskelin ja tein hyvää ruokaa. Otin torkut pihalla kun alkoi viiletä. Katselin HBOn Qanon-dokkaria ja kävin nukkumaan. Tänään tein pihatöitä, kirjoittelin yhtä työartikkelia kuumimman ajan ja nyt lököilen pihasohvalla. Ihan kiva juhannus!
Pikku kävelylenkki heti aamulla, sitten varjossa lepotuolissa kirjan kanssa. Ruokaa tein eilen valmiiksi niin paljon, että ei tarvinnut edes kokata. Parin ystävän kanssa soiteltiin kuulumiset. Ja nyt onkin jo ilta.
Enimmäkseen kotosalla, tänään käytiin pienellä ajelulla. Kohta grillataan, sitä valmistellessa juodaan vähän boolia. Puoliso meni katsomaan hajottiko keskiviikon myrsky telttamme vai vieläkö sen kanssa voi retkeillä.
Eilen kävin kaupungilla katselemassa ihmisiä ja nauttimassa kesäisestä säästä, tänään olen katsonut koko päivän X-Filesia ja syönyt sipulirenkaita.
Kittaan kaljaa ja trollaan netissä.
Miksei kukaan ikinä välitä miten meillä pahiksilla menee?
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan ikinä välitä miten meillä pahiksilla menee?
Koska pahikset ovat ulkona pitämässä hauskaa eivätkä palstalla homehtumassa.
Hyvin. Käytiin kiltin miehen kanssa markkinoilla ja muuten on mennyt hyvin vaikka ollaankin ryypätty.
Kotosalla, odottelen että joku nainen tulisi soittamaan ovikelloa ja haluaisi paneskella kanssani.
Selvin päin olen ollut: uinut järvessä ja saunonut, niittänyt, nauttinut rankkasateen katselemisesta, paistanut ahvenia ja pessyt uusia perunoita.
Nyt taas saunaan, kävin vaan koneen ääressä vilvottelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Av palstalla Kiltti & Kunnollinen (KK) = alkoholisti
Alkoholisti?
Miksei kiltti ja kunnollinen saisi juhannuksena juoda vaikka sangriaa? Eihän se vaikuta perusluonteeseen niin millään tavalla.
Eilen oltiin mökillä perheen (paitsi yksi teini jäi kotiin) kanssa ja isovanhemmat siellä myös. Uitiin, saunottiin ja pelattiin Mölkkyä, aamulla nukuttiin pitkään. Tänään tultiin kotiin ja käytiin kaupungilla jätskillä, muuten oltu ihan rennosti kotona, grillattu jne.
Vierailija kirjoitti:
Yksin, itkien.
Onko edes Pirkka-olutta?
eikö ole muita kilttiksiä linjoilla?