Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä muilla kilteillä ja kunnollisilla miehillä ja naisilla on mennyt Juhannus?

Vierailija
26.06.2021 |

Minä olen ollut ihan selvinpäin vanhempien mökillä, mutta nyt olen kotona ja ajattelin sihauttaa auki pari lonkeroa ja kaljaa ja nauttia yksinäisyydestä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin, itkien.

Onko edes Pirkka-olutta?

En juo alkoa

Vierailija
22/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti kotona. Täysin selvinpäin. Katoin telkkaria, tänään kävin ajelee kaupungilla ja jätskikojulla. Päikkäreiltä ja huilimista. Herkkuja. Ihan kiva juhannus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomista ja siivoamista, nurmikon leikkuuta. Kala ym reissu pohjoiseen heti maanantaina, mahoton homma kerätä ja haalia kamoja kasaan, miettiä että mitä siellä vois tarvia viikon ajan. En edes ajattele että joissakin paikoissa remutaan nyt ihan kympillä, minulle ihan tavallinen vähän pidempi viikonloppu.

Vierailija
24/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa ostettiin iso pussi irtokarkkeja ja pidettiin elokuvamaratoni juhannuksena. Välillä käytiin saunassa ja syötiin hyvin.

Vierailija
25/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kävin kävellen katsomassa kokkoa. Hermomyrkkyjä on ole juonut ehkä 17 vuoteen. Ostin kyllä yhden pienen oluttölkin, mutta juomatta se varmaan jää. Kiva oli silti ostaa se. Mökkeily näyttää ihanalta kuvissa, mutta livenä itikat on minulle liikaa. Myös paarmat, punkit ja käärmeet kintuissa eivät houkuta. Vinkki: Kyyt saa karkoitettua nuuskapusseiila, jos jakavat reviirisi. Nuuskaa saa kaiketi Ruotsin laivoilta. Telttailijat voivat laittaa pusseja teltan ympärille ja kerätä ne lähtiessä pois. Ei tule niin kalliiksi.

Vierailija
26/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Tuli tehtyä oikein suursiivous. Imuroin vielä joskus puoli yhden maissa yöllä.

Vierailija
27/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kissojen kanssa yksin täällä mökillä. Kilttinä ja kunnollisena olen tietysti selvin päin. Olen saunonut, uinut, tehnyt hyvää ruokaa ja vain katsellut merta sekä bongaillut lintuja. Mieskin mulla joskus nuorena oli, mutta löysi paremman (jännemmän) naisen ja minä olen ollut pian 20 vuotta yksin.

Ei tässä mitään hätää ole. Yksin voi ainakin olla täysin oma itsensä, ei tarvitse miettiä liikakiloja ja homssuista mökki-look ulkonäköä. Sen kuin on mitä on ja nauttii yksinkertaisista asioista ja hyvästä ruoasta.

Vierailija
28/28 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona kiltin ja kunnollisen mieheni kanssa. Oletuksena tuntuu olevan ap:lla, että kiltit ja kunnolliset ovat yksinäisiä eivätkä saa puolisoa. Sitten kerjätään sääliä ja provotaan täällä ja kaksplussalla.