Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein äitisi viestittelee tai soittaa sinulle?

Vierailija
26.06.2021 |

Onko se mielestäsi liikaa, sopivasti vai liian harvoin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan noin 1-2vk välein, nähdään noin kerran kuussa, juhlapyhät yleensä useampia päiviä yhdessä. Lisäksi seuraillaan toistemme arkea somessa, ilman sitä soiteltais varmaan useamminkin!

Aika sopiva tahti minusta.

Vierailija
22/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liikaa jos äiti laittaa joka ilta tekstiviestillä hyvää yötä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini ei soita juuri ikinä. Sitten jos minä soitan, aina selittää, että *oli varmaan telepatiaa, olin just soittamassa sinulle* 🙄
Mutta ei se tavallaan haittaa, tosin olisihan se ihanaa, jos olisi lämmin ja lapsestaan aidosti kiinnostunut äiti.
Mutta jos soitan, käyttäytyy kuitenkin ihan kivasti ja kuunteleekin, eli ei se silleen haittaa, että mä lähinnä soitan. Eipähän äiti ainakaan roiku minussa :)

Vierailija
24/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko liikaa jos äiti laittaa joka ilta tekstiviestillä hyvää yötä..

Vähän creepy. Jos vain päivällä soittaisi, olisi vähemmän creepy.

Vierailija
25/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti lähes joka päivä ihan omituisia harhaisia puheluita. Pitää minua katkerien muistojensa likasankona. Kun olin eri mieltä, enkä kiltisti kuunnellut, hän suuttui. Nyt on ollut rauhallista ilman puheluita yli kuukauden. 🙄

Vierailija
26/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniin tulee haudan takaa silloin tällöin.

Mulla ei edes äiti ja isä tule enää uniin. Harmi!Toinen heistä kuoli 1973 ja toinen 1964.

Vierailija
27/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa puolin ja toisin soitellaan, äitini on leski ja asuu yksin, ja minä ainoa lapsi. Jos ei moneen päivään kuulu, niin soitan sinne päin.

Vierailija
28/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa laittaa viestiä. Soitetaan jos on tapahtunut jotain mistä on enemmän puhuttavaa. Nähdään 2-3 viikon välein. Ja on sopivasti.

29/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti soitti aika usein ja joskus se tuntui liialta mutta nyt on vuosia ollut kuolleena eikä koskaan enää soita ja todellakin kaipaisin sitä puhelua välillä. Ehkä tämä antaa teille näkökulman aiheeseen.

Vierailija
30/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa ehkä. Jos häneltä kysyy jotain viestillä niin vastaus on ok. Pisin hänen kirjoittamansa viesti taitaa olla viisi sanaa yhdessä viestissä :D Jos hänelle soitan, tai hän soittaa, niin lopettaa aina puhelun tosi lyhyeen. Hän saattaa soittaa että mitäs sinne kuuluu, ja kun sanon että eipä tässä ihmeempiä, normaalieloa, niin hän on jo että selvä, eipä tässä sitten muuta, ja laittamassa luuria kiinni.

Ommalle lapsellenib haluaisin viestitellä joka päivä, ja puhua joka päivä, mutta pyrin pitämään yhteydenpidon sellaisena että soitan n. kerran viikossa, ja viestiä laitan parina päivänä.

Vierailija
31/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin laittaa whatsap viestiä emmerdalen jälkeen ja sitten käymme keskustelua jakson tapahtumista.

Vierailija
32/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo soittele eikä viestittele, olisikin aika creepya jos sen tekisikin, kuolleena kun jo vuosia.

Mutta eipä tuo yhteyttä pitänyt koskaan, enkä minä sinne päin. ei ollut asiaa.

33/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, yli 50-vee. 2-5 krt/vk puhelimessa äidin kanssa.
Ihan ok, mutta puhelut pyrin pitämään lyhyinä, koska minua ei ihan kaikki jaksa kiinnostaa.

Usein, mutta ytimekkäästi.

Vierailija
34/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka toinen päivä varmaan keskimäärin.

m40