Miten usein äitisi viestittelee tai soittaa sinulle?
Onko se mielestäsi liikaa, sopivasti vai liian harvoin?
Kommentit (34)
Onko liikaa jos äiti laittaa joka ilta tekstiviestillä hyvää yötä..
Mun äitini ei soita juuri ikinä. Sitten jos minä soitan, aina selittää, että *oli varmaan telepatiaa, olin just soittamassa sinulle* 🙄
Mutta ei se tavallaan haittaa, tosin olisihan se ihanaa, jos olisi lämmin ja lapsestaan aidosti kiinnostunut äiti.
Mutta jos soitan, käyttäytyy kuitenkin ihan kivasti ja kuunteleekin, eli ei se silleen haittaa, että mä lähinnä soitan. Eipähän äiti ainakaan roiku minussa :)
Vierailija kirjoitti:
Onko liikaa jos äiti laittaa joka ilta tekstiviestillä hyvää yötä..
Vähän creepy. Jos vain päivällä soittaisi, olisi vähemmän creepy.
Soitti lähes joka päivä ihan omituisia harhaisia puheluita. Pitää minua katkerien muistojensa likasankona. Kun olin eri mieltä, enkä kiltisti kuunnellut, hän suuttui. Nyt on ollut rauhallista ilman puheluita yli kuukauden. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Uniin tulee haudan takaa silloin tällöin.
Mulla ei edes äiti ja isä tule enää uniin. Harmi!Toinen heistä kuoli 1973 ja toinen 1964.
Muutaman kerran viikossa puolin ja toisin soitellaan, äitini on leski ja asuu yksin, ja minä ainoa lapsi. Jos ei moneen päivään kuulu, niin soitan sinne päin.
Pari kertaa viikossa laittaa viestiä. Soitetaan jos on tapahtunut jotain mistä on enemmän puhuttavaa. Nähdään 2-3 viikon välein. Ja on sopivasti.
Äiti soitti aika usein ja joskus se tuntui liialta mutta nyt on vuosia ollut kuolleena eikä koskaan enää soita ja todellakin kaipaisin sitä puhelua välillä. Ehkä tämä antaa teille näkökulman aiheeseen.
Kerran kuussa ehkä. Jos häneltä kysyy jotain viestillä niin vastaus on ok. Pisin hänen kirjoittamansa viesti taitaa olla viisi sanaa yhdessä viestissä :D Jos hänelle soitan, tai hän soittaa, niin lopettaa aina puhelun tosi lyhyeen. Hän saattaa soittaa että mitäs sinne kuuluu, ja kun sanon että eipä tässä ihmeempiä, normaalieloa, niin hän on jo että selvä, eipä tässä sitten muuta, ja laittamassa luuria kiinni.
Ommalle lapsellenib haluaisin viestitellä joka päivä, ja puhua joka päivä, mutta pyrin pitämään yhteydenpidon sellaisena että soitan n. kerran viikossa, ja viestiä laitan parina päivänä.
Päivittäin laittaa whatsap viestiä emmerdalen jälkeen ja sitten käymme keskustelua jakson tapahtumista.
Eipä tuo soittele eikä viestittele, olisikin aika creepya jos sen tekisikin, kuolleena kun jo vuosia.
Mutta eipä tuo yhteyttä pitänyt koskaan, enkä minä sinne päin. ei ollut asiaa.
Olen mies, yli 50-vee. 2-5 krt/vk puhelimessa äidin kanssa.
Ihan ok, mutta puhelut pyrin pitämään lyhyinä, koska minua ei ihan kaikki jaksa kiinnostaa.
Usein, mutta ytimekkäästi.
Noin joka toinen päivä varmaan keskimäärin.
m40
Soitellaan noin 1-2vk välein, nähdään noin kerran kuussa, juhlapyhät yleensä useampia päiviä yhdessä. Lisäksi seuraillaan toistemme arkea somessa, ilman sitä soiteltais varmaan useamminkin!
Aika sopiva tahti minusta.