Miten usein äitisi viestittelee tai soittaa sinulle?
Onko se mielestäsi liikaa, sopivasti vai liian harvoin?
Kommentit (34)
Viestejä se ei osaa laittaa. Soittaa keskimäärin ehkä parin viikon välein, tai minä sille. Ihan sopiva väli.
Puhumme puhelimessa joka päivä. Näin on ollut aina. Jos äitini ei soittaisi minulle koko päivänä eikä vastaisi puhelimeen, niin hänelle olisi silloin sattunut jotain pahaa.
Muilta ihmisiltä olen ymmärtänyt, että aikuisen ihmisen näin tiivis yhteydenpito vanhempiin on Suomessa outoa, mutta meille tämä on itsestäänselvyys.
Ei koskaan. Viimeksi kuulin siitä siten että se ilmoitti ettei halua kuulla minusta enää ikinä.
Päivittäin ollaan yhteyksissä 😊
Minusta aivan ihanaa!
Itse olen 45v
Oltiin päivittäin yhdeyssä ennen hänen kuolemaansa.
😢
Äiti taisi soittaa kerran tai kaksi, enkä minä taitanut paljoa enempää, jos oli asiaa niin poikkesin, ihan sopivasti pidettiin yhteyttä.
Noin kerran viikossa. Olin juhannuksen hänen luona.
Olis aika karmivaa, jos äiti ottaisi yhteyttä, kuusi vuotta sitten soitti viimeksi ja siitä kolmen viikon päästä oli hautajaiset.
Oma äiti soittaa ehkä kerran kuussa. Mielestäni se on liian harvoin. Itse haluan pitää paljon enemmän yhteyttä lapsiini kun he ovat aikuisia.
Soitellaan noin viikon välein tai harvemmin. Se on ihan sopivasti. En kyllä keksisi mitä kumman puhumista meillä olisi joka päivä.
Ei soita koskaan. Viestejä laitellaan monta krt viikossa.
Ei soita koskaan ellei halua haukkua isääni.
Soitellaan 1-2 viikon välein, vanhempien ja sisarusten yhteiseen whatsappiin laittaa viestejä 1-2 kertaa viikossa, yleensä kuvia että mitä iskän kanssa ovat tehneet tai missä käyneet menneellä viikolla. Joskus useamminkin, jos jotain tärkeää on.
Minusta ihan sopiva määrä, ihana kuulla kuulumisia, usein puhutaan ainakin tunnin puheluita.
Soitellaan tai viestitellään kun on asiaa, ehkä kerran kuussa tai kahdessa. On ihan sopivasti.
Uniin tulee haudan takaa silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka päivä laittaa viestiä wats appiin. Mitä on tehnyt. En tiedä pitäisikö siitä huolestua että onko liian yksinäinen vai onko ihan normaalia. Ihan kivaa kuitenki se on :)
Hmm. Mun äitini on jo kuollut, mutta mulla on aikuinen tytär, jolle laitan lähes joka päivä viestin. En ole yksinäinen. Musta ihan normaali tapa huomioida toista.
Noin kerta viikkoon jutellaan viesteillä pitempään (tai silloin kun on oikeasti asiaa).
Joka päivä
usein Mä Kerkeän viestittää ensin
En asu Suomessa mutta äitiin ei yhteys ikinä unohdu🌹
Melkein joka päivä laittaa viestiä wats appiin. Mitä on tehnyt. En tiedä pitäisikö siitä huolestua että onko liian yksinäinen vai onko ihan normaalia. Ihan kivaa kuitenki se on :)