Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-siskot hoi, kellään vastaavanlaisia kokemuksia?

Vierailija
24.06.2014 |

Tilanne on tämä, kuukautiseni ovat yhdeksättä päivää myöhässä. Raskaustestin olen tehnyt mutta se oli negatiivinen. Viime päivät olen tuntenut alavatsassa täysin samanlaista kipua kuin kuukautisten alkaessakin ja siks olenkin lähes joka päivä ollut varma että nyt ne alkavat mutta eipä ole alkaneet. Onko kellään muulla ollut vastaavanlaisia kokemuksia? Jos on, niin mistä on johtunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö testin aamuvirtsasta? Oliko testi apteekin testi vai semmoinen kaupan liuskatesti?

Vierailija
2/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joitain kertoja.

Välillä on jääneet kuukautiset yksinkertaisesti väliin ja välillä ovat alkaneet myöhässä. Syytä en tiedä.

Raskaana en ole koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoni saattaa olla vielä niin alhainen että vaan tarkka testi pitkään muhineesta virtsasta näyttää oikein. Jos ei vähään aikaan ala menkat ja testi on yhä nega, kannattaa mennä terkkarille.

Vierailija
4/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaava tilanne ja havaittiin kysta munasarjoissa ultrassa. Ei ollut vaarallinen ja meni ohi itsestään, mutta oli sen verran kookas että sain hyppimiskiellon joksikin aikaa ja ohjeet mitä tehdä jos se puhkeaa.

Vierailija
5/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:09"]

Teitkö testin aamuvirtsasta? Oliko testi apteekin testi vai semmoinen kaupan liuskatesti?

[/quote] En tehnyt tehnyt aamuvirtsasta. Testi oli juurikin se Apteekin testi.

Vierailija
6/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, onko noissa raskaustesteissä hirveitä eroja? Ajattelin että ostan uudestaan tuon samaisen Apteektin testin, mutta toisaalta kannattaisi varmaan kokeilla jotakin muutakin testiä, vai?

Vierailija
7/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ekassa raskaudessa niukkaa tuhruvuotoa kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, vuotoa kesti yli viikon, ja ehdin tehdä useampia testejä aina muutaman päivän välein, ennen kuin sain positiivisen tuloksen. Taisi olla eri testejäkin mulla. Eli tekisin vielä parin päivän päästä uuden sinuna.

Vierailija
9/9 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:27"]

Minulla oli ekassa raskaudessa niukkaa tuhruvuotoa kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, vuotoa kesti yli viikon, ja ehdin tehdä useampia testejä aina muutaman päivän välein, ennen kuin sain positiivisen tuloksen. Taisi olla eri testejäkin mulla. Eli tekisin vielä parin päivän päästä uuden sinuna.

[/quote] Mitään vuotoa ei ole ollut mutta tämähän on tietysti yksilöllistä. Itsekkin olen uuden testin (testien) kannalla. Ihmeellinen juttu kyllä.