Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tästä pitäisi ajatella. Laitoin hyvää juhannusta kaverille. Vastasi vasta tänää "kiitos"

Vierailija
26.06.2021 |

Eikä mitään muuta. Oli nähnyt viestin jo eilen.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, kun jätät ajattelun muille.

Vierailija
2/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on tänään. Ja ap on hyvinkin rasittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea kanuuna ilmeisesti, kun ei pysty kirjoittamaan edes että "samoin sinulle hyvää juhannusta".

Vierailija
4/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muuta tekemistä. Se ei vaan jaksa sua ja sun pinnallisia toivotuksia. Vastasi kuitenkin. Hän on kohtelias, mutta ei halunnut rohkaista sinua pitempään viestittelyyn.

Vierailija
5/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että oli nähnyt jo eilen? Mulla on puhelin pari kertaa sekoillut, että viesti on tullut perille vasta pari päivää lähettämisen jälkeen.

Muutama viikko sitten säikähdin, kun työkaverilta oli yöllä tullut viesti "tulen toimistolle klo 16 mennessä". Ihmettelin, että mitä on sattunut. Siellä hän kuitenkin istui jo kun menin töihin. Oli kuulemma lähettänyt tuon viestin toissapäivänä, kun aikoi palata toimistolle klo 13, mutta tehtävä venähtikin pidemmäksi. 

Vierailija
6/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en käytä sovelluksia, jotka tarjoavat lukukuittauksia...

Vierailija
7/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä lukiessa on ollut hirveässä humalassa ja kun ei vastannut heti, niin koko asia unohtui. Tänään on sitten kauhea krapula ja niin huono olo, että just ja just oksentamisen lomassa kykeni kirjoittamaan kiitos. Itse olen tehnyt näin monta kertaa, nykyään en enää juo.

Vierailija
8/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla laittamatta mitään, jos vain vastaaminen on tärkeää.

Vierailija
9/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muutakin elämää, kuin puhelin.

Vierailija
10/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se menee niin että mitä tärkeämpänä jotain henkilöä pitää niin sitä nopeampaa vastaa.

Treffailussa tavismiehenä olen huomannut, että aina kun naisella on kestäny monia tuntia vastata niin todellista kiinnostusta ei ole ollut, melkein suoraan verrannollinen kuluneisiin tunteihin että miten suuri kiinnostus on.

Esim kerran pyysin naista 2.treffeille ja sillä meni joku 24 tuntia että sieltä tuli "ai luulin että vastasin tähän jo" tekstari. Jos kuvitellaan että olisin joku Brad Pitt niin unohtaisiko nainen vastata 24 tunnin ajaksi vai tarkastaisiko hän usein että onko tekstaria tullut ja onko jo vastannut siihen. Nainen lähti lopulta treffeille mutta ei ollut kiinnostunut.

Vierailija
11/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta olla sun kaveri. Jätä se rauhaan.

Vierailija
12/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla mulle tuli whatsappin kautta noin 40 juhannus toivotusta, olin menossa nukkumaan (klo 21), osalle vastailin tänään, kaikille en vieläkään

Vierailija
13/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän se miettimään miksi ei vastaa että "samoin, vaikka vähän myöhässä". Oisko niin ettei vaan halua sinulle toivottaa.

Vierailija
14/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Hyväkään ystävyys ei vaadi 24/7 puhelinpäivystystä.

Vierailija
15/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Hyväkään ystävyys ei vaadi 24/7 puhelinpäivystystä.

Miten te oikein luette? Tuohan on sama kuin sanoisit toiselle "rakastan sinua" ja toinen sanoo vain "kiitos". Kyllä siinä vaiheessa voi ruveta miettimään...

Vierailija
16/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäähän se miettimään miksi ei vastaa että "samoin, vaikka vähän myöhässä". Oisko niin ettei vaan halua sinulle toivottaa.

Tämä. Henkilö ei kehtaa olla vastaamattakaan mutta lähettää juurikin tuon loukkaavan, käden mitan päässä pitävän ja sellaisena tylyttävän loukkaavan viestin, josta vastapuolelle tulee paha mieli niin kuin on ollut tarkoituskin. Onpa tosi tylsä ystävä sinulla, ap. Etsi parempia tilalle, niitä löytyy! Älä anna energiasyöppöjen pilata elämää.

Vierailija
17/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei oikeasti ole taitoa noissa viestien kirjoituksissa. Ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä.

Vierailija
18/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se menee niin että mitä tärkeämpänä jotain henkilöä pitää niin sitä nopeampaa vastaa.

Treffailussa tavismiehenä olen huomannut, että aina kun naisella on kestäny monia tuntia vastata niin todellista kiinnostusta ei ole ollut, melkein suoraan verrannollinen kuluneisiin tunteihin että miten suuri kiinnostus on.

Esim kerran pyysin naista 2.treffeille ja sillä meni joku 24 tuntia että sieltä tuli "ai luulin että vastasin tähän jo" tekstari. Jos kuvitellaan että olisin joku Brad Pitt niin unohtaisiko nainen vastata 24 tunnin ajaksi vai tarkastaisiko hän usein että onko tekstaria tullut ja onko jo vastannut siihen. Nainen lähti lopulta treffeille mutta ei ollut kiinnostunut.

Hyvää pohdintaa ilmeisen tunneälykkäältä mieheltä, mutta tähän yksi varaus: itse olen niin kroonisen ujo nainen, että menen ihan palasiksi jo siitä, jos huomaan saaneeni sähköpostiin vastauksen! En uskalla katsoa sitä, koska pelkään jo etukäteen, mitä siellä sanotaan. Kyseessä on kauhu, joka muistuttaa joidenkin ihmisten puhelinneuroosia. Niinpä joskus vastaaminen tekstariin tai sähköpostiin tms. ei tulee vasta viiveellä ei johtuen kiinnostumattomuudesa (useimmiten vastaus kyllä taitaa olla juuri se) vaan siitä, että vastaaja jännittää niin paljon, että kerää rohkeutta pystyäkseen koko suoritukseen... voitte kuvitella, millaista sosiaalista painajaista nykyelämä viestittelyineen kaltaiselleni on. Juu, ja selvää, että olen edelleen yksin... miksiköhän?

Vierailija
19/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia tulkintoja. Mulla oli vieraita juhannuksena ja kovasti puuhaa ja hauskanpitoa, jossain välissä kävin katsomassa viestit oliko lapsilla jotain tärkeää (isällään juhannuksena), mutta en tosiaan ruvennut vastailemaan muihin viesteihin.

Ei kaikilla ole luuri liimattuna käteen kiinni koko juhannusta. On saunomista ja uimista ja soutelua ja muuta seuraa. Hyvä niin.

Vierailija
20/81 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vastannut "kiitos samoin", käykö se?

Ja varmaan vaan unohtanut vastata silloin kun viesti tuli, kun oli lukenut kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä