Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kuivausrummusta?

Vierailija
23.08.2006 |

Meillä on 3 lasta ja teemme paljon pihahommia ja tota pyykkiä riittää...

Tälläi kesällä on kiva kuivatella pyykkiä ulkona, mutta talvella kuivaustilat on vähän kortilla, kun tuntuu että teline on aina tiellä.

Eli kokemuksia kuivausrummusta kaivataan.

kuivattaako pyykin ihan kuivaksi, vai pitääkö kumminkin vielä ripustaa hetkeksi kuivumaan?

Vieköhän paljon sähköä?

Kuinkahan paljon kuluttaa vaatteita?

ja kaikkea muuta mitä tulee mieleen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no , minä tykkään , kutistaa joitakin vaatteita hieman, jätän ne hieman kosteiksi niin eivät ryppyyn mene, kun ostaa rumpua kannattaa katsoa kuinka helppo on puhdistaa nukkasihti ja koko ovi ja myös kondensaatio säiliö yms. Meillä aeg merkkinen, tykkään paljon

Vierailija
2/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet puuvillavaatteet kutistuvat ja jotkut vanhatkin, esim. sukat. Toisaalta iso osa kankaisistakin vaatteista tulee rummussa niin sileiksi että silittämistä on vähemmän. Pellavan sileytysohjelma on yliveto. Myös villavaatteet kuivuvat nopeammin kun ne on esikäsitellyt rummussa ennen tasokuivausta. Olen tosi tyytyväinen Miele-kennorumpuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit kannattaa ottaa hieman kosteina pois, siten ei kutistu eikä rypisty. Ja kaappiin ne laitan sellaisenaan, hieman kosteina.

t. kolme lasta

Vierailija
4/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, meillä 7kg:n täytöllä.

Vierailija
5/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennusajan, ja oli aivan kamalaa! En tajua, miten joku jaksaa ja viitsii enää nykypäivänä ripustella pyykkejä narulle??!! Ehdottomasti hanki kuivausrumpu, tai jos tykkäät tuosta pyykkien ripustelusta niin sitten tietty on eri asia... Kuivaa kyllä ihan rutikuivaksi jos haluat, tai jättää vähän märäksi jos haluat. Rummuissa on erilaisia ohjelmia, joista valita!

Vierailija
6/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 1000 kierrosta/min, kuivaus kesti lähes 2h. Hankittiin uusi kone, jossa linkous 1400/min ja kuivausaika lyheni melkein puoleen (1h10min).

Vierailija
7/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivuusaste voi valita, kuivaan kokonaan, sukat kutistuvat, muuten ei kutistu eikä rypisty. olen todella tyytyväinen, mielestäni vaatteet ei hirveästi kärsi, toisaalta lapset pärjää pienemmällä vaatemäärällä kun jos pitäisi aina odottaa kuivumista.

Vierailija
8/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä atrtte enää sen jälkeen kuivailla. Kannattaa ottaa aiak pian pois kun kone on kuivannut pyykit muuteen jää ryppyiseksi. Mutta kun ottaa

hetimiten ja taittelee pyykit niin ovat kyllä sileitä. Meillä Aeg:n pesutorni. Ja just tuon kuivaustilan vähyyden takia hankimme sen, välillä tulee kesälläkin kuivattua rummulla kun jotenkin tuntuu nykyään niin paljon työläämmältä pyykkien ripustelu.

Vierailija
9/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä se sihtiin tarttuva nukka on: onko se zeolliittia, onko se pesussa irronnutta nöyhtää vai kuluttaako rumpu. Mutta yllättävän paljon sinne jää. Puolessa vuodessa en ole huomannut vaatteiden varsinaisesti kuluneen.

Vierailija
10/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vietiin siskon kanssa samanlaiset paidat kirpparille, mä olin kuivannut sitä rummulla ja sisko ihan perinteisesti narulla, oli sama hinta ja aivan samanlaiset ja mun paita meni kaupaksi ensin.

Vierailija
11/11 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen 7 kg pesukone ja 6 kg kuivausrumpu, ja piti sitten ositella sitä pyykkiä kuivuriin, kun kerralla ei kyennyt kuivaamaan koko satsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan