Missä iässä voisi yrittää iskeä kaverin äitiä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vanhempana naisena ja pojan äitinä en kyllä olisi otettu iskuyrityksestä. Missään iässä. Voihan se pojan kaveri olla nuori ja komea, mutta tässä ylitetään raja, jota en ainakaan itse olisi valmis edes kokeilemaan.
Parempi siis jättää iskemättä.
Poikani kaveri, jos tulisi iskemään niin eihän siinä voisi kuin nauraa. Täysin absurdi tilanne.
Suostuisinko? En.
Paljon samansuuntaisia vastauksia.
Saatan siis luopua suunnitelmastani.
Ai ikis onkin vaihteeksi lepakko.
Ainahan sitä jos baarissa iskee jonkun vanhemman naisen niin se on jonkun äiti. Sama se kai. Anna siis mennä vaan. Vanhemmat naiset arvostaa nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Johan tosimies aloittaa parin päivän ikäisenä.
Siinä iässä naisten hurmaaminen onkin vielä helppoa kuin mikä.
Asuin lapsena isossa kerrostalossa.
Monta kaveria oli.
Tuolloin olin n.7-12 v.
Minulla oli monta kaveria joiden mutsia kyyläsin sillä silmällä.
Oli vaaleaa, tummaa ja ruåttalaista.
Huomasi ne että kyyläsin heitä.
Ketolan eukkoa en katsonut, enkä Tirroskaa.
Kaipaisen eukko oli verevä, tumma ja ihokin hyvin tumma. Erosi kun tultiin teini-ikään.
Ai niitä aikoja.
Missään iässä ei ole ok. Jotkut tavat sentään.
Jos ystävyys on sinulle tärkeä, kannattaa jättää väliin, koska sehän tuossa menee.
Muutenkin vain, jos kyseinen nainen on jo näyttänyt vihreää valoa eli hakeutuu juttelemaan, katsoo, flirttailee. Jos mitään tällaista ei ole, luultavasti vain mokaat itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ystävyys on sinulle tärkeä, kannattaa jättää väliin, koska sehän tuossa menee.
Muutenkin vain, jos kyseinen nainen on jo näyttänyt vihreää valoa eli hakeutuu juttelemaan, katsoo, flirttailee. Jos mitään tällaista ei ole, luultavasti vain mokaat itsesi.
Tässä on oikea vastaus. Ja tuskin kukaan vanhempi nainen poikansa kaverille flirttailee. Unelmia ne.
Heti kun olet sukukypsä t: Äityli 33v.
Vierailija kirjoitti:
Itse vanhempana naisena ja pojan äitinä en kyllä olisi otettu iskuyrityksestä. Missään iässä. Voihan se pojan kaveri olla nuori ja komea, mutta tässä ylitetään raja, jota en ainakaan itse olisi valmis edes kokeilemaan.
Puhu vaan omasta puolestasi, joku muu voisi hyvinkin olla kiinnostunut. Tuskin tuosta mitään vakavaa seuraisi, mutta hauskaa kesäkivaa ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani kaveri, jos tulisi iskemään niin eihän siinä voisi kuin nauraa. Täysin absurdi tilanne.
Suostuisinko? En.
Riippuisi kyllä ihan pojasta. Omienkin poikien kavereissa on yksi, jonka kanssa natsaisi hyvin. Eihän ne kaikki enää pikkupentuja ole 25-vuotiaasta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestasi, joku muu voisi hyvinkin olla kiinnostunut. Tuskin tuosta mitään vakavaa seuraisi, mutta hauskaa kesäkivaa ehkä.
Uskoiskohan?
Miten vanhoja nuo kaverit ovat joista olisit kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisinko? En.
Mä voisin kyllä suostua. En kaikille pojan kavereille, mutta muutamille.
t. viisikymppinen äiti
Suostuisinko? En.