Miten päästä eroon kaipauksesta toisen ihmisen luo
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen normaali ihminen löytää kyllä kumppanin, jos haluaa.
Mitä jos on päässä vikaa? Tai siitä tietää että on kun sanottu niin.
Se on kestettävä. Kärsittävä, tunnettava ja lopulta päästettävä irti. Ole hyvä itsellesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on päässä vikaa? Tai siitä tietää että on kun sanottu niin.
Feikkaa, että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Se on kestettävä. Kärsittävä, tunnettava ja lopulta päästettävä irti. Ole hyvä itsellesi
Näin se varmaan on. Yleensä tuo onnistuu, mutta sitten joskus tulee pieniä toivonkipinöitä ja alan taas haaveilemaan. Siitä se kierre taas sitten lähtee.
ap
Kutsu naapurin mies käymään. Hän on ihan valmis helpottamaan hiukan kaipaustasi.
Se on aivan varma, että seksillä toisen kanssa saa vain pahemman olon itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu naapurin mies käymään. Hän on ihan valmis helpottamaan hiukan kaipaustasi.
Naapureiden kanssa on hyvä olla väleissä. Ehkä me voisimme kaksi miestä yhdessä vaikka leipoa jotain.
ap
Ajankohtainen tunne, kun juuri erosin elämäni naisesta. Olen kokenut useampia eroja ja ainoastaan pitkä nuoruuden suhteen kariutuminen oli lähellekään tätä tuskaa ja kaipuuta. Aikahan se auttaa, mutta ei se nyt juuri auta. Varmaan persoonallisuuskysymyksiä nämä erokivut ja märehtelijöillä on vaikeampaa kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin: jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Lottovoitto helpottaa tuskaa.
Voitin tuossa taannoin Eurojackpotista 12,60. Tuska on vielä läsnä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lottovoitto helpottaa tuskaa.
Voitin tuossa taannoin Eurojackpotista 12,60. Tuska on vielä läsnä.
ap
Lisää tuohon miltsi niin jo helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se varmaan on. Yleensä tuo onnistuu, mutta sitten joskus tulee pieniä toivonkipinöitä ja alan taas haaveilemaan. Siitä se kierre taas sitten lähtee.
ap
Ymmärtämällä syvästi, että suhde oli sinulle vahingollinen.
Se vaatii tiedon etsintää. Lukemista.
Voi tuntua pitkään, että ei mikään auta.
Lopulta valkenee.
Mulle on käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ymmärtämällä syvästi, että suhde oli sinulle vahingollinen.
Se vaatii tiedon etsintää. Lukemista.
Voi tuntua pitkään, että ei mikään auta.
Lopulta valkenee.
Mulle on käynyt näin.
Mitään suhdetta ei ollut. Ei ole koskaan ollut.
Mun pitää siis vain ymmärtää yksinäisyys ja oppia sen kanssa asumaan.
Siksi tämä onkin hankalaa. Kehittelen päässäni idealisoituja kuvitelmia suhteesta ja onnesta toisen kanssa. Harvoin näen niitä huonoja hetkiä, joita olisi varmasti myös.
ap
Kumppani ei ole tae onnesta. Tämän näyttää jo ihan ap itsekin. Olisko saanu auringon pistoksen lasten kanssa leikkiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei kannata haaveilla sellaisesta ihmisestä, mitä ei tunnu saavan tai on mahdoton juttu. Itselläni kesti aikoinaan 8 vuotta, että lopulta tajusin päästää irti toisesta, eikä roikkua ihmisessä kiinni. Tapailimme aina välillä, mutta hän ei halunnut suhteeseen kanssani. Piti löyhässä hirressä minua. Lopulta en tavannut häntä enää, ja parannuin rakkaudestani häneen. Tein itsekseni kaikkia kivoja juttuja jne. En kadu päätöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEi kannata haaveilla sellaisesta ihmisestä, mitä ei tunnu saavan tai on mahdoton juttu. Itselläni kesti aikoinaan 8 vuotta, että lopulta tajusin päästää irti toisesta, eikä roikkua ihmisessä kiinni. Tapailimme aina välillä, mutta hän ei halunnut suhteeseen kanssani. Piti löyhässä hirressä minua. Lopulta en tavannut häntä enää, ja parannuin rakkaudestani häneen. Tein itsekseni kaikkia kivoja juttuja jne. En kadu päätöstäni.
Tuossa se onkin. Mä en tiedä kenet mun on mahdollista "saada" tai kuka on mahdoton. Siksi haaveilen tai unelmoin mukavista ihmisistä. Ihmisistä, jotka käsittelevät mua ihmisenä ja ovat kiinnostuneita musta. Kyllä mä järkeilen, että ei niistä ikinä mitään tule, mutta se sisäinen toivo. Se on vaikea sammuttaa.
ap