Kysy mitä vain mieheltä, jolla on se kuuluisa 15 cm, mutta se on myös ohut
Mitat siis 15/10
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli tämä koko ketju on sen avohoitopotilaan masinoima?
Toivottavasti ei. Mä en ainakaan ole avohoidossa.
ap
Joutaisit sinne. Ei ole tervettä vertailla kokoajan kulkuaan toisten kulleihin.
Vierailija kirjoitti:
Nauretaanko sulle saunassa 😆
Mutta sun alhaiselle älykkyysosamäärälle kyllä nauretaan.
Siiri 29 kirjoitti:
Ton kokonen on just passeli ja tuntuu anaalissakin hyvältä 😋 älä välitä näistä trolleista.
Terve, Siiri. En mä välitä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä enkä mä niitä itseeni ota. Munani on mitä on. Ei se siitä muutu vaikka kovasti toivoisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli tämä koko ketju on sen avohoitopotilaan masinoima?
Toivottavasti ei. Mä en ainakaan ole avohoidossa.
ap
Joutaisit sinne. Ei ole tervettä vertailla kokoajan kulkuaan toisten kulleihin.
En mä yleensä vertaile. Saunassa kun joskus tuttujen tai tuntemattomien kanssa käyn niin tuleehan sitä pakostakin vilkaistua. Lähes kaikilla on isompi ainakin löysänä ja tämän takia ennen häpeilin oman kroppani näyttämistä, mutta ei sitä enää näin vanhalla iällä jaksa välittää. Joo, se on pieni, mutta mitä sitten?
ap
HUOM!! Muistakaa, että tämä Asko joka jankuttaa tästä 15cm munasta on pahasti häiriintynyt. Hän on jo ainakin vuodesta 2006 asti kirjaillut erinäisille foorumeille näitä samoja tarinoita. Tekee näitä lukuisia eri keskusteluja tännekkin ja vastailee niihin itse milloin milläkin nimellä.
Hän on aikanaan itse kehuskellut foorumeilla omaavansa 20cm vehkeen. Oli sitten kuvan ja mittanauhan kanssa sitä todistellut. Mitan asteikko alkoi 4cm kohdalta ja silti ei mennyt likikään 20cm
Kovat on ongelmat. Yksi ja sama heppu jauhaa prinssinakkinsa koosta kahdeksan viestä peräkkäin (ainakin)
Ulla . kirjoitti:
15 cm?
Oot sä joku invalidi 😆
Asko taas prinssinnakkinsa kanssa herännyt.
Mitä mieltä mutsi?
Ootko kysyny siltä, miksi sulla pikkulapsen pippeli?
Mikä fiilis, jos meet uimahallin saunaan ja siellä kaikilla isompi kuin sulla?
Ton kokonen on just passeli ja tuntuu anaalissakin hyvältä 😋 älä välitä näistä trolleista.