Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi, kun vaimoa ei enää huvita seksi

Vierailija
23.06.2014 |

Mutta itse on varsin viriilissä kunnossa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti syy-seuraus suhteet eli miksi sitä vaimoa ei kiinnosta enää seksi kanssasi? Vaikka olisit kuinka viriili panopupu, niin jos et muuta ole siellä kotona parisuhteessa, niin..

Vierailija
2/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut asiat kunnossa suhteessanne? Naiselle seksikin on yksi osa yhteiselämästä,miehelle enemmän tekninen suoritus. Jos huomioit vaimosi arkitilanteissa,kyllä seksikin luistaa. Juttelette asioista,touhuatte arkiaskareita,suunnittelette tulevia:välitätte toisistanne muutenkin kuin sängyssä ja kylllä seksikin sujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä mikä mättää.

Vierailija
4/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat tapaa selvitä puhumalla.

Vierailija
5/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut kuin ruuneperi.

Vierailija
6/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoka nyt naiset mix ei huvita?

Vierailija
7/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on kahden kauppa. Jos toinen kieltäytyy puhumasta ja seksistä, hän ei ole kypsä parisuhteeseen.

Vierailija
8/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko

Vierailija
9/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti haet vastausta tyyliin "jätä"tai "petä" . Kutenkin tiedät nämä vaihtoehdot itsekin, turha täältä hakea itsestäänselvään asiaan vastausta.

(Molemmat vaihtoehdot olen kyllä itse toimivaksi todennut.)

Vierailija
10/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ihan oikeaa, asiallista vastausta haen. Mutta lienee turhaa.

Vierailija
11/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma toisinpäin, oma mies ei syty, ja toisaalla vieraat miehet tekee mulle ehdotuksiaan... Jos homma ei kohta muutu, lähden vieraisiin.

Vierailija
12/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu meille

Vierailija
13/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vielä ihan suoraan, että missä vika ja järjestä joku romanttinen yllätys. Eroaminen voi myös olla ratkaisu, jos yhteisymmärrykseen ei päästä.

Vierailija
14/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan huvita, jos mies on vaikka viikonloppuna koko päivän koneella ja tulee illalla vonkaamaan liian töykeästi.

Hormonaalinen ehkäisy tai sairastelu voi viedä halut. Kun ne katoavat pikkuhiljaa, muutosta ei välttämättä itse edes huomaa. Onko vaimollasi fyysisesti ja psyykkisesti kaikki ok? Onko ollut elämänmuutoksia tai uusia lääkityksiä? Oletteko harkinneet parisuhdeterapiaa?

Vierailija
15/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jollainlailla satuttanut tai pettänyt luottamuksen voi naiselle olla mahdoton olla lähelläsi ennenkuin todistat hänelle olevasi luottamuksen arvoinen...

Vierailija
16/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei oikein pidä huolta hygieniastaan eikä olemuksestaan ja muutenkaan koko touhu tuntuu vaan epämiellyttävältä, niin paljon mieluummin nukun senkin ajan.

Vierailija
17/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:32"]

Jätä se emakko

[/quote]

juu eläimiä ei saa kiusata 

Vierailija
18/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:42"]

Eikun ihan oikeaa, asiallista vastausta haen. Mutta lienee turhaa.

[/quote]

koita keskustella sen kanssa mistä kiikasta ettei kiinnosta.  

suhteessa pitää olla paljon kunnossa että se toimii pitkään ja seksikin kiinnostaa. ehkä naisesi ei halua enää koko suhdetta mutta ei osaa sanoa. 

----  

Mun mielestä parisuhde toimii parhaiten silloin kun kumppanin kanssa viihtyy kuin sydänystävän kanssa. Loistava suhde syntyy siitä jos siinä on molemminpuolin: intohimoa, kunnioitusta & ystävyyttä. 

Jos intohimoa ei ole niin suhde olisi platoninen ystävyys, eikä parisuhde. Ikävä kyllä jos ihmiset onnistuvat tekemään lapsen hätäpäissään jonkun kanssa kun muutakaan ei ole saatavilla niin myöhemmin se ulkonäkö alkaa tökkiä jommallakummalla... ihastusta ja rakastamista ei voi feikata pidemmän päälle. 

Jos kunnioitus puuttuu niin ennemmin tai myöhemmin toisen naama ja tekemiset alkavat ottaa päähän. Luulen että erityisesti nuorena tulee tehtyä tämä virhe, ihastutaan toisen ulkoisiin ominaisuuksiin tai tekemisiin mutta kun tulee lapset ja vastuunkannon ja tuen tarve niin sitä ei löydy. Harrastusten ei tarvitse olla samoja, ihmiset kaipaavat myös omaa aikaa... tärkeintä olisi että toisella on jotain tärkeitä harrastuksia tai tekemisiä. 

Jos ystävyys puuttuu niin ihmisistä kasvaa etäisiä, kaksi muukalaista asuu samassa kämpässä. Jos ette nauti toistenne huumorintajusta, elämänasenteesta, älykkyydestä ja anna toiselle oikeutta olla sellainen kuin se on ja vielä pidä siitä niin yhdessäeloa vuosikymmeniä olisi vaikea sietää. 

t. mies 

Vierailija
19/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:20"]

Onko muut asiat kunnossa suhteessanne? Naiselle seksikin on yksi osa yhteiselämästä,miehelle enemmän tekninen suoritus. Jos huomioit vaimosi arkitilanteissa,kyllä seksikin luistaa. Juttelette asioista,touhuatte arkiaskareita,suunnittelette tulevia:välitätte toisistanne muutenkin kuin sängyssä ja kylllä seksikin sujuu.

[/quote]

Ei tämäkään aina toimi - mies hoitaa kodin, hoitaa lasten harrastukset, laittaa ruuan vaimolle silloin kun on kotona ensin (2/3 työpäivistä), on maailman komein ja kultaisin ihminen, tekee kaikkensa vaimonsa eteen, keksii ihania yllätyksiä (esim mansikoita ja skumppaa ilta-auringossa rannalla jne), järjestää matkoja perheelle, loistava rakastaja jne

Mutta vaimoa ei vain huvita - rakastaa kyllä tosi paljon - kuulemma....

Vierailija
20/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:20"]

[/quote]

Ei tämäkään aina toimi - mies hoitaa kodin, hoitaa lasten harrastukset, laittaa ruuan vaimolle silloin kun on kotona ensin (2/3 työpäivistä), on maailman komein ja kultaisin ihminen, tekee kaikkensa vaimonsa eteen, keksii ihania yllätyksiä (esim mansikoita ja skumppaa ilta-auringossa rannalla jne), järjestää matkoja perheelle, loistava rakastaja jne

Mutta vaimoa ei vain huvita - rakastaa kyllä tosi paljon - kuulemma....

[/quote]

submissive mies? nainen ei saa mitään kicksejä tuollaisesta kuohitusta tossukasta.  

lopeta asioiden hoitaminen kotona ja lähde radalle, katso miten nainen reagoi.  

muista läiskäyttää perseelle lujaa kun kävelet ohi :)  ja kehua naapurin naisen tissejä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi