Erimielisyyttä työkaverin kanssa - Kuinka toimisit?
Työkaverini ja minun välille tuli pientä eripuraa, joka johtui aivan yhtä paljon kummankin työvirheestä. Ei mitään vakavaa, mutta sellaista pientä jäätävää kuitenkin...Halusin selvittää asian kahden kesken ja soitin hänelle kotiin (en tee tavallisesti koskaan). Työkaveri ei vastannut, eikä soittanut takaisin. Kirjoitin asiallisen, mutta ystävällisen sähköpostin, jossa kerroin asian vaivaavan minua ja pyysin häntä soittamaan kyseisen asian tiimoilta, mikäli hän haluaa puhua. Vastausta ei ole kuulunut ja mykkäkoulu jatkuu.
Nyt toinen työkaverini soitti minulle ja pyysi jättämään tämän toisen työkaverin rauhaan!? Olen aivan järkyttynyt ja hiukan loukkaantunutkin. Toiminko aivan väärin? Työkaveri on sairaslomalla, joten en näe häntä töissä.
Kommentit (5)
Et toiminut väärin, mutta olet nyt ojentanut käden omasta puolestasi ja on nyt työkaverin fiksuudesta kiinni tuleeko hän vastaan. Vaikuttaa idiootilta.
Jos on saikulla, niin mitä sä häiritset toista. Häntä ei varmaan vois vähempää kiinnostaa koko juttu.
No lopeta nyt heti ainakin hänelle kotiin soittelu ja s-postien viestittely. Ota asia töissä hänen kanssaan puheeksi tai keskustele esimiehesi kanssa mitä asialle voi tehdä.
Mua jurppisi kyllä jos työkaveri alkaisi soittelemaan minulle kotiin
Minusta toimit väärin kun otat tuollaisen takia yhteyttä sairauslomalaiseen. Ehkä sitten jos olisi sinun syysi koko juttu ja pyytäisit anteeksi, voisi laittaa jonkun tekstiviestin joka ei vaadi vastausta.
Ei sairauslomalla olevaa saa häiritä mitättömillä työasioilla. Anna tosiaan hänen olla rauhassa.