Ihanaa kun arki taas alkaa
Kommentit (8)
Kai se on mitä työtä tekee. Itseä ei haittaa mikä viikonpäivä koska hommat mitä teen ovat satunnaisia ja yksi harrastuksistani pörssisijoittaminen vaatii arkea. Ennen oli toisin odotti viikonloppuja ja lomia nyt ei tosiaan väliä.
Työttömänä on ihan sama onko arki vai juhlapyhä. Oikeasti kesäkuu on ollut mulle tähän asti yks piiiitkä vkl.
Aika huoletonta elostelua ja nukkua voi mihin aikaan tahansa. Vain lottovoitto voi tehdä tästä elämästä parempaa.
Pitkiä? Onhan tässä ollut jopa yksi päivä lisää viikonloppuun.
Eläkeläisenä kalenterissa ei merkitse päivien nimet yhtään mitään. Saman laisina ne kulkee kulkuaan.Asenne se ratkaisee,ei sen päivän nimi.Itse olin saunomassa,ystäväni saunavuorolla .Kun hän juhanuksen muualla. Vastan tein matkalla hänen kotiin,kaadetuista koivusta kävelytien varrella. Helteestä huolimatta nautein saunasta.Ihana koivun tuoksu. Nostin myös hänen postinsa,työpöudälle. lähdin kävelemään kotiin.Ilta oli rauhaisa ,hiljainen pääkaupunki seudun lähiössä 25.5. Puhelin soi matkallani,kuka kumma soitelee. vähemistö kultuurin kuuluva perhe.Hei missä olet ,tule meille syömään.Voiko olla parempaa yllätystä juhanus aatoon,vanhalle ihmiselle.Toki menin ja lopussa ,sain kyydin koti-pihalle asti.Elämä on ylätyksiä täynnä ja monesta saan olla kiitolinen ja todella olen,kun kaikki minun rakakaat elossa olevat ,asuvat todella matkan takana.Niin monta menetystä kuolemalle ihmisä elämäni korona vuosi suurin rakauteniki ,kuin ystäviä sukulaisia.Niin juuri he joita eneiten parjataan,vähemistö kultuuri,työssä olevia.Yllätivät vanhan yksin asuvan ihmisen.Kenties jos olisin työikäinen olisin jees arki työt alkaa.Siunattu eläkeläkin ja eläke omalla työllä ansaittu.( luki häiriöisenä en näe teksti virheet anteeksi se)
Nyt on vakio-osakkeet taas laskussa. Kyttään josko kesän aikana laskee taas ostotasolle ja pyhät haittaa seuraamista.
Niimpä, edes kotiin ei saa tilattua ruokia joita yleensä tilaan kun kaikki on kiinni.
En ymmärrä kuka viihtyy työttömänä ihan vapaaehtoisesti ja varsinkin nuorena. Rahan kerjääminen luukuilta vie ihmisen itsetunnon. En olisi voinut arvostaa itseäni jollen olisi ollut opiskelemassa tai työelämässä. Alaikäisenä piti jo tienata ruokarahaa kotio niin ettei kotoakaan tullut mitään kuin manulle illallista.
Tämmöinen luuseri joka vetoaa suoranaista laiskuuttaan koulukiusaamiseen tai muuhun psyykkeeseen niin on raukka. Se mikä ei tapa niin pitäisi vahvistaa ja täyttä paskaa tämmöiset selitykset kiusaamisesta ja niillä haetaan vain perusteita niin ettei tarvitse mitään vastuuta ottaa omasta elämästään.
Samaa mieltä
t. työtön