Stalkkaajan painajainen...
Olen aivan järjettömän ihastunut tapaamaani mieheen. Sen tiedän 100% varmuudella että on sinkku... Mutta, joku tässä miehessä on vikana? Ei ole FB:ssä eikä muissakaan palveluissa...? Löytyy vain tietoja työhön liittyen... Voiko olla normaali vai salaileeko jotain :(
Kommentit (12)
ei kaikki halua tietojaan julkisuuteen, vaikka se nykyään muotia onkin. on meitä yksityisyyden ymmärtäjiä vieläkin.
Ihmisessä ei tarvitse olla mitään vikaa ettei se ole FB:ssa eikä netistä löydy muita tietoja kuin työhön liittyviä. Päinvastoin.
Minäkään en ole FB:ssa, netistä löytyvät tietoni koskevat töitä, opiskeluita (kandi ja gradu), vapaaehtoistyötä ja paria tori.fi-ilmoitusta. Minulla on yksi stalkkeri perässäni (sukulainen), jonka vuoksi en halua esiintyä netissä nimelläni enempää kuin on pakko. FB ei muuten vaan kiinnosta eikä minulla ole mitään intressejä sinne liittyä.
Poikkeavaa se on mutta hyvällä vai huonolla tavalla? Etkö osaa päätellä sitä tapaamisenne perusteella?
Voi olla joku aikuinen mies.
Aikuisilla ei ole tapana säheltää lapsille ja jälkeenjääneille tarkoitetuissa "palveluissa".
Rikolliset/entiset rikolliset eivät hirveesti levittele itsestään somessa. Eikä tietenkään jokainen ole fb:ssa. Miehet harrastavat facea muutenkin vähemmän. Myös työ voi olla sellainen ettei halua olla tavoitettavissa (poliisi esim.)
Omista pitkäaikaisista kavereistani monet ovat Facebookin ulkopuolella, ja kaikki he ovat varmasti minua kunnollisempia ihmisiä...
Etitäänkö täällä nyt taas sitä vaasalaista kauppiasta? :D
Juu sillä on edelleen se nuorikko :(:'(
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:11"]Olen aivan järjettömän ihastunut tapaamaani mieheen. Sen tiedän 100% varmuudella että on sinkku... Mutta, joku tässä miehessä on vikana? Ei ole FB:ssä eikä muissakaan palveluissa...? Löytyy vain tietoja työhön liittyen... Voiko olla normaali vai salaileeko jotain :(
[/quote] Huoh... tuo kertoo vain siitä että mies on keskimääräistä fiksumpi...
Minä olen raa'an väkivallan uhri ja en sen vuoksi halua olla missään näytillä netissä. Ei todellakaan kiinnosta törmätä telkien taakse toimittamaansa tyyppiin.
Jos joku luulee minua rikolliseksi niin luulkoon.
Olisiko työn takia matala profiili?