Kiva asunto Nahkahousuntiellä, mutta kadun nimi niin karmea ettei pysty...
Kamalaa kun asuntokaupat kaatuu siihen, että kadunnimi on niin kauhea. :( En voi muuttaa Nahkahousuntielle! Sama juttu kun katottiin Arabianrannassa kämppiä niin siellä oli Posliinikuja, ihan poissuljettu... Miksi katuja pitää nimetä niin rumasti??? En tajua. Olenko ainoa?
Kommentit (88)
Vaikea sanoa ilman kansanäänestystä, mutta olettaisin, että olet ainoa.
Nahkahousuntiellä ainakin osa kerrostaloista on vain "virallisesti" papereissa tuolla kadun nimellä, mutta postiosoitteena voi käyttää esimerkiksi Vattuniemenkatua tai toisessa päässä Melkonkatua :)
T. Kyseisellä kadulla asunut ja postiosoitteena Vattuniemenkatu
Vattuniemenkatu ei tilannetta paljon paranna...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:56"]
[/quote]
Melakuja olisi kova juttu.
:D Olen joskus teininä naureskellut tuolle Nahkahousuntielle. Mutta ei se mua estäisi sinne muuttamasta. Olis ainakin iloa elämässä aina kun täyttelisi virallisia papereita (ja ei, en puhu Sossun tai KELA:n papereista)
Mä näin jossain sellasen kun Rypysuonkatu tms. Mulle tulee sitä ryppyreikä mieleen ja sellaisena aina sen kadun nimen näen. Et oo ainut. Ryppyreikä, b2. Eih!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:55"]
Nahkahousuntiellä ainakin osa kerrostaloista on vain "virallisesti" papereissa tuolla kadun nimellä, mutta postiosoitteena voi käyttää esimerkiksi Vattuniemenkatua tai toisessa päässä Melkonkatua :)
T. Kyseisellä kadulla asunut ja postiosoitteena Vattuniemenkatu
[/quote]
Joka vääntyi meillä penskana aina Vittuliemenkaduksi.
Mut aloitus, niin provona kuin muutenkin, voiko ahdistunutta, sovinnaista ja kaavoihinsa kangistunutta keskiluokkaisuutta kuvata tuon paremmin? Hyacint Bucket (lausutaan Bukée) on sinusta ylpeä.
Posliinikatu tulee ihan Arabian posliinitehtaan mukaan. Jokaisella on vapaus hoitaa puutarhaansa kuten haluaa. Ei nimi katua pahenna, ei elämä ole niin vakavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:00"]
Mä näin jossain sellasen kun Rypysuonkatu tms. Mulle tulee sitä ryppyreikä mieleen ja sellaisena aina sen kadun nimen näen. Et oo ainut. Ryppyreikä, b2. Eih!
[/quote]
"No asun siellä Ryppyreiän kakkosrapussa." :D
Kovaa menoa Nahkahousuntiellä!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:01"]Posliinikatu tulee ihan Arabian posliinitehtaan mukaan. Jokaisella on vapaus hoitaa puutarhaansa kuten haluaa. Ei nimi katua pahenna, ei elämä ole niin vakavaa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:49"]Kamalaa kun asuntokaupat kaatuu siihen, että kadunnimi on niin kauhea. :( En voi muuttaa Nahkahousuntielle! Sama juttu kun katottiin Arabianrannassa kämppiä niin siellä oli Posliinikuja, ihan poissuljettu... Miksi katuja pitää nimetä niin rumasti??? En tajua. Olenko ainoa?
[/quote]
Jo on aikoihin eletty kun posliini on jotenkin sopimaton sana.
Nahkahousuntie on hyvä nimi, mukavalla tavalla.
Mä toisaalta ymmärrän sua...."Haluaisitko tulla mun kanssa Posliinikujalle" ? Onhan se snadisti härskiä:)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 16:56"]
[/quote]
Melakuja olisi kova juttu.
[/quote]Niitä on kyllä oikeastikin ;-)
Asun tässä posliinikadun lähistöllä. Kyllä se joka kerta edelleen herättää jonkinlaista hilpeyttä, kun lasten kavereiden vanhemmat esim kertovat asuvansa posliinipihalla tai posliinikadulla. Ja on ne nyt jonkun vuoden tossa jo olleet.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:07"]
Entäs tämä? https://www.jokapaikka.fi/talo/Pervontie+6+28600+Pori
[/quote]
ahahahaaaaaaaaaa!
Todennäköisesti olet:D