Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni nykyinen parisuhde ja oma outo uteliaisuus

Vierailija
23.06.2014 |

Seurustelimme vuoden ja mies oli miltei alusta asti epävarma, mustasukkainen ja monella tapaa henkisesti rasittava. Riitelimme usein, mies ei oikein ikinä ollut tyytyväinen tekemisiini ja sanomisiini, kaikesta tuli ongelma jota sitten vatvottiin. Humalassa tilanne usein kärjistyi, mies haukkui, uhkasi itsemurhalla ja oli todella ahdistava.

Oli suhteessa toki hyvääkin, mutta kun sain lopulta jätettyä miehen olin todella helpottunut. En ole pitänyt mieheen juuri mitään yhteyttä, mutta satunnaisesti olemme törmänneet ja FB:ssa näen hänen päivityksensä.

Olen onnellisesti parisuhteessa, enkä missään nimessä kaipaa exää, mutta siltikin jollain kierolla tavalla hänen nykyinen suhteensa kiinnostaa minua. Facessa näyttävät kovin onnellisilta, mutta tuntuu oudolta ajatukselta että osaisikin tässä nykyisessä suhteessaan hillitä itsensä ja käyttäytyä.

Onko kukaan muu yhtä kiinnostunut exänsä elämästä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat ovat usein vuorovaikutus juttuja. Joskus ne parisuhteet voi olla parantaviakin. Itse olin nuorena lyhyessä suhteessa ihan kamala. Nyt aikuisena avioliitossa on todella tasaista ja helppoa. Mieskin on kovin erilainen. Hänen kanssaan voi puhua asioista, joten tilanteet ei ajaudu riitoihin. Eikä hän anna aihetta mustasukkaisuuteen, niinkuin kaikille lirkutteleva ex...

Vierailija
2/3 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa että itsekin olen. En kylläkään kaikista existä, vain yhdestä.. Toivon hänelle paljon hyvää, koska vuosien jälkeen kadun että tein hänelle niin ilkeästi vaikka hän on kaikin tavoin hyvä mies. Olin niin nuori.. En kyttää netissä tms, mutta olen kiinnostunut jos joku yhteinen tuttu hänestä puhui. Haluaisin että hän löytäisi arvoisensa naisen, eilä yhtä huonoa kuin minä olin.. Harmikseni hän ei ole vielä löytänyt ketään, reppana luulee että minä asetin riman jotenkin korkealle...

Itse olen onnellisesti naimisissa, ollut jo 5vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itsessäni samaa. Tunnustan joskus jopa googlaavani jotain exää tai katsovani facessa, miltä elämä näyttää. Ja kyseessä siis tyypit, joita en todellakaan ikävöi. Mulla on ihana aviomies ja olen onnellinen elämässäni.

Mulle kävi jopa niin, että kun kaupungilla näin yhden exän, jonka kanssa oli vain noin puolen vuoden suhde, tuli sellainen perhosia vatsassa reaktio, vaikka kyseessä on monessa suhteessa törppö tyyppi, jonka kanssa en missään tapauksessa olisi halunnut yhteistä elämää tms. Erokaan ei ottanut mitenkään koville. Outoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme