Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko menee että erosta selviää?

Vierailija
23.06.2014 |

Mies jätti minut. Tuntuu niin vaikealta tämä olo koko ajan ja ahdistaa eikä saa nukuttua. Itkettää eikä mihinkään voi keskittyä. En ole edes työelämässä että sais välillä muuta ajateltavaa. Pelottaa kuinka kauan menee että tämä olo helpottaa. Oltiin 16 vuotta yhdessä ja tuntuu ihan kamalalta tämä ero ja kun toista ei enää ole elämässä mukana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä tosi yksilöllistä ja erokohtaistakin. Itselläni on pahimmillaan kestänyt noin vuoden sellainen tosi vaikea aika, siinä tapauksessa mies johon olin syvästi rakastunut jätti minut täysin yllättäen toisen takia, joten en yhtään ehtinyt "valmistautua".

Vierailija
2/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin vuosi sitten 20 vuoden suhteesta. ensommäisestä puolesta vuodesta muistan vain välähdyksiä, sen jälkeen on ollut aaltoliikettä. Huonoja ja hyviä päiviä. Kesän alkaminen toi taas tunteet pintaan ja olen ihan alamaissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että se voi ottaa muutaman vuoden. Älä kiirehdi mihinkään uusiin juttuihin, ennen kuin aidosti koet käsitelleesi tämän eron. Ja tsemppiä paljon, koita muistaa, että hyvin moni muukin on loppujen lopuksi selvinnyt samasta, vaikkei se helppoa olekaan. <3

Vierailija
4/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta meni avioerosta selviämiseen. Nyt voin sanoa, että olen selvinnyt, mutta vuosia tuntui, etten selviä koskaan.

Vierailija
5/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni parisen tuntia erosta selviämiseen ,menin baariin ja vedin kännit ja iskin uuden muijan!

Vierailija
6/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE minä rupesin selviämään jo siinä vaiheessa kun päätin erota :D

Vierailija
7/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja jaksamisia!

Vierailija