Jätkä suuttui kun huomautin sille että bootsit kuuluu -80-luvulle!
Kommentit (19)
Mitä väliä sillä on, mille vuosikymmenelle joku vaatekappale "kuuluu"? Jokainen voi pukeutua niin kuin haluaa ja miten hyvältä tuntuu.
Minun mielestäni se, että huomaa, kun toinen tahtoo ehdoin tahdoin loukata ei ole pikkumaista vaan ennemminkin isomaista.
Tämä opittiin jo päiväkodissa: Jos haluat kaverin, ole hyvä kaveri. Jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin ole hiljaa.
Ja vielä niistä buutseista. Ne kuuluvat itse asiassa vielä enemmän 90-luvulle. Ja 90-luku on muotia tällä hetkellä. Eli loukkasit toista tahallaan ja olit vielä itse väärässä. Täysin väärässä. Eli mitä tarjoat toisille: olet ilkeä tahallasi ja vielä osoitat tietämättömyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
peukku ap:lle,buutsit on maalaistollokamaa
Suomi on böndeä koko maa. Toki voihan se olla että ap ja jätkineen on Lontoossa...
Tennarit ilman sukkia talvella kuuluu 2020-luvulle.
Ihan oikein sulle,nyt jäit ilman kivaa kundia. Tiedä vaikka ois ollu sun potentiaalinen aviopuoliso!
Sinne meni.
Arvosta ihmistä ihmisenä äläkä vaatteitten kautta.
Niin ja voidaan kyllä kysyä,mikä SUN vikasi on,muuta kuin pikkumaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle,nyt jäit ilman kivaa kundia. Tiedä vaikka ois ollu sun potentiaalinen aviopuoliso!
Sinne meni.
Arvosta ihmistä ihmisenä äläkä vaatteitten kautta.
Niin ja voidaan kyllä kysyä,mikä SUN vikasi on,muuta kuin pikkumaisuus?
No, kuule, joutikin mennä, vaikka olikin sängyssä hyvä! Kyllä mulle ottajia riittää, olen upea nainen!
Hih. Kyllä nykyäänkin voi käyttää bootseja ja voi olla nykyaikaa. Eri asia mihin kulttuuriin /maahan ne luokitellaan vai ilman sitä, tai mitä se ihminen haluaa viestiä niiden käytöllä. Ehkä hän pitää niistä.
Mutta sehän on oli kohteliaisuus.Kasari on aina in.Ysäri onkin surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on oli kohteliaisuus.Kasari on aina in.Ysäri onkin surkeeta.
90-luvulla oli paljon bootseja, kantri oli suosittua. Talvella liukkaat pohjasta.
Ysäri oli tosi ankeeta aikaa. Lama jylläsi ja Estonia upposi ja John Kennedy Jr. kuoli lento-onnettomuudessa.
Nytkin on aika ankeeta aikaa, korona-aikaa.
Oliko sillä kuitenkin boobsit? Ne on tätä aikaa, jos mikä.
Vierailija kirjoitti:
Ysäri oli tosi ankeeta aikaa. Lama jylläsi ja Estonia upposi ja John Kennedy Jr. kuoli lento-onnettomuudessa.
Ap on oikeassa tavallaan, tässä mainittu JFK jr. bootseissa vuonna 1983: https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/gettyimage…:*
Bootsithan on aina muodissa, ei välttämättä muotia vaan elämäntapa. Et taida AP olla penaalin terävin kynä.
Pääsenkö jatkoon jos tuun rehveille lapikkaat tai tuohivirsut jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Tennarit ilman sukkia talvella kuuluu 2020-luvulle.
Paremmalta se rockabillytyyli näyttää kuin tennarit-ilman-sukkia-talvella -älyttömyys. Että mieluummin ne buutsit vaan ja rasvaa lettiin.
CrocodileDundee pitää aina bootseja
Miksi sinä huomauttelet ihmisille heidän kengistään, se on pikkumaista.