Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä mies ei naista saa...On todella karua havaita siihen että on vain yhteiskunnan työmuurahainen jolle ei omaa onnea suoda

Vierailija
26.06.2021 |

Tienaan kuukaudessa 1640e bruttona, ja tämän selviäminen on kerta toisensa jälkeen johtanut naisen yhteydenpidon hiipumiseen. Masentaa...Melkein sama olisi olla työttömänä

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties pyrkimässä aina paremmin tienaavan naisen lompakolle?

Vierailija
22/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No woman no cry, nauti elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asemaa, rahaa, elättäjää ne naiset ovat vailla . Kymmenien vuosien ikäerokin käy jos em. on . Vaikka tätä ei saa ääneen sanoa . 

Minä tienaan itse oman leipäni. Rakkaus, toisen ihmisen läsnäolo ja elämänkumppani olisi se, minkä perässä olen. Minulla vain tuppaa olemaan sama ongelma aloittajan kanssa (brutto on kyllä enemmän), mutta rahasta se ei johdu että en kelpaa - syy on ihan itsessäni.

Vierailija
24/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä on ongelma. Ne muutamat pitkät suhteet, joissa olen ollut, on mies ollut hyvin vähävarainen ja pienipalkkainen. Nuo miehet ovat kuitenkin olleet mukavia, toisen huomioivia jne. Toki palkan pienuus vaikeuttaa esim. lasten hankintaa. Toisaalta meillä se ei ollut ongelma, koska laskettiin, että miehet voivat jäädä koti-isiksi. Niin myös jäivät hoitovapaille ja minä menin töihin kummassakin suhteessa, jossa lapsia olen saanut.

Haluatko siis vain naista naisen vuoksi vai haluatko suhteen,  ihmisen jossa on myös ne huonot puolet? Toinen ihminen voi tuoda elämään onnea, mutta jos kaksi onnetonta menee yhteen, niin kumpikin on mitä todennäköisesti onnettomampi kuin ilman suhdetta. Sinun täytyy siis löytää elämääsi sisältöä, jotta kokisit edes ajoittain onnea ja tyytyväisyyttä, jotta sinulla olisi suhteeseen jotakin annettavaa. Suhde epäonnistuu, jos ajatuksena on se, että tuo toinen tekee minut onnelliseksi.

Raha-asiat on työssäolevan, sinkun ja kohtalaisen nuoren helpompi selättää: Ensinnäkin budjetoi. 10 prosenttia tuloistasi ehdottomasti säästöön pahan päivän varalle, 10 prosenttia sijoituksiin. Lisäksi hankit hieman iltatyötä/viikonlopputyötä ja/tai loman aikana tehtävää työtä. Nämä kaikki ylimääräiset sijoitat. Kaikki tuotot, pienet tai suuret sijoitat edelleen.

Vierailija
25/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nainen 7 vuotta ja eron jälkeen olen ollut onnellisempi yksin enkä ole eron jälkeen nyt 5 vuoteen tavannut yhtäkään naista enkä aio tavata koska haluan nauttia elämästä ja olla onnellinen :)

Ei onnellisuus edellytä naisen saamista millään tapaa.

Vierailija
26/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvätuloinen nainen. Miehen tuloilla ei periaatteessa ole väliä, kunhan itsensä elättää. Yhteistä taloutta en nimittäin aio kenenkään kanssa perustaa. Kuitenkin elän tietynlaista elämää. Siihen kuuluu kaikenlaisia asioita, jotka vaativat rahaa. Onhan se mukavaa, että kumppani pitää samanlaisista asioista, haluaa niitä kanssani tehdä ja pystyy oman tonttinsa hoitamaan myös niiltä osin. Siinä mielessä niillä tuloilla sitten lopulta on väliä. Kumppanini tienaa vähemmän kuin minä, mutta keskivertoa enemmän kuitenkin.

Vierailija
27/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea kuin puolijumala ja hänellä on vaikka mielenkiintoisia harrastuksia ja on luonteeltaan suht normaali niin kyllä hän naisen saa vaikka tienaisi epäsäännöllisesti roposia.

Sitten on aloja joilla tienaa vähän eikä se haittaa mitään, esim. jokin media-ala tai taiteilija tai muu. Ehkä joku duunarimies voisi alkaa sanomaan et on freelancer, se kuulostaa heti jotenkin kiinnostavalta. Oman elämänsä herra, melkein kuin yrittäjä!

Siinä pari vinkkia aloittajalle. Lisäksi se tärkein: älä valita, äläkä kitise ettet saa naista. Mikään ei ole niin iso turn-off. On myös naisia, jotka ei saa miestä. Laske rimaa ja kelpuuta ne "rumat ja läskitkin".

Taas näitä "laske rimaa" neuvot. Älkää nyt hyvät ihmiset niin naiset ja miehet alkako rimaa laskemaan ellei ne ole jotain ihan mahdotonta. Kyllä suurella osalla ihmisistä rima on varmasti sillä oikealla tasolla mutta kohtaavuus on ongelma.

Minä olen vähän eri mieltä. Jos nainen on yksinäinen, hän usein syyttää itseään, katselee peiliin ja miettii "mikä minussa on vikana". Hänelle sanotaan, että rimaa pitäisi laskea. On liian kovat kriteerit.

Kun mies on yksinäinen, hän syyttää naisia. Hän ei katso peiliin, eikä mieti persoonaa. Kukaan ei sano miehelle "entä jos pyydät tuota lihavaa rillipäistä tyttöä tanssiin, hän voi olla kiva" tai "sulla on niin kovat kriteerit, mitä jos lasket rimaa ja yrität, kyllä se kipinä saattaa löytyä". Ei. Syy on NAISISSA. Kun mies ei saa naista, syy on naisissa. Aina.

Vierailija
28/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on itsessä vika. Jos ei ole ulkonäkövaatimuksia niin luukisi sitä elämänkumppani löytyvän. Rahalla saa jo sitä ulkonäköäkin. 

Vierailija
29/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala väkivaltaiseksi psykopaatiksi, niillä on aina naisia.

Vierailija
30/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi haluat naisen? Sitä en käsitä.

Kirjoitat, että se toisi sinulle onnen? Tarkoitatko, että parisuhde tekisi sinut onnellisemmaksi? Älä viitsi.

Luulenpa, että elät nyt poikamiehenä paljon onnellisempaa ja helpompaa elämää.

Naisista ei loppupeleissä ole mitään muuta kuin harmia ja halutessaan he pystyvät tekemään miehen elämästä täyden helvetin. Esimerkkejä löytyy tuttavapiiristä paljon.

Unohda naiset ja nauti vapaudesta, se on mun neuvo.

Vierailija
31/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteiskunta toimita naisia niille hyvintienaaville miehillekään. Naiset ovat erillisiä ihmisiä, joilla jokaisella on oma luonne, persoona ja mieltymykset.

Ehdotan sinulle, että alat kehittää itseäsi eri tavoin, jotta olisit mielenkiintoinen persoona, josta joku nainen voisi kiinnostua. Jos pienet tulosi vaivaavat sinua niin voisit myös työn ohessa opiskella, jotta pääset paremmin palkattuihin töihin.

Vierailija
32/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko nyt tarinaasi. Kuitenkin elätät itse itsesi, niin kyllä suurin syy on se, että kiinnostut vääränlaisista naisista, eli sellaisista, joille raha on korkealla prioriteeteissa. Toinen mahdollinen syy löytyypi peilistä.

Vierailija
33/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy tekemään asialle jotakin. Ehkä saat sisua ajatuksesta että esim. laitoshuoltajan peruspalkka on 2000. J

Tietenkoin voit myös vain valittaa vauvapalstalla, ihan minkä koet mielekkääksi.

Aloittaja taisikin valitella suhtautumista, ei palkkaansa.

Itseäni ei miehen rahat kiinnosta. Suosittelen aapeelle naismaun tarkistamista ja tutustumista ensin. En kyllä itse avaa euromääräisesti tulojani puolivieraalle deittikumppaniehdokkaalle. Kummalta tuohon on tullut aloite? Onko nainen kysynyt suoraan palkkaa - törkeää ja paljastaa kullankaivajan vai onko ap kenties asperger joka listaa palkkansa sentilleen eka viestissä esille? Miten on?

Vierailija
34/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannttaisi varmaan lopettaa naisten ostoyritykset, niin onni voi kääntyä? Maksulliset naiset ovat maksullisia naisia ja hinnoittelevat itsensä - kuten maksulliset miehetkin. Jos ei ole heihin varaa, niin vaihda läehstymistapaasi.

Vierailija
35/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asemaa, rahaa, elättäjää ne naiset ovat vailla . Kymmenien vuosien ikäerokin käy jos em. on . Vaikka tätä ei saa ääneen sanoa . 

Kuinka monta sellaista (kymmenien vuosien ikäero) pariskuntaa sukulaisissasi ja tuttavissasi on? Toivon vastausta.

Vierailija
36/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy tekemään asialle jotakin. Ehkä saat sisua ajatuksesta että esim. laitoshuoltajan peruspalkka on 2000. J

Tietenkoin voit myös vain valittaa vauvapalstalla, ihan minkä koet mielekkääksi.

Joo, siivoojamiehet ne onkin kuuminta hottia naisten keskuudessa :DDD

Mitäpä jos keksitte ihan itse, mikä teitä elämässä kiinnostaa ja mitä haluatte tehdä, ettekä ajattele millä valinnoilla olette kuuminta hottia naisten keskuudessa? Se olisi sellainen aikuisen ihmisen elämänpolku.

Nämä ovat niitä oman elämänsä objekti -miehiä. Heillä ei ole vaikutusvaltaa koulutukseensa, työhönsä, parisuhteesen saamiseen, asumiseen, ei mihinkään. Asiat vain tapahtuvat heille (tai ovat tapahtumatta) riippuen siitä, toteuttaako ne joku muu vai ei. Jos niillä ei olisi päätä, niin selkäranka valahtaisi housuihin. Pelkkää velttoutta ja saamattomuutta.

Vierailija
37/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä ei ole edes töissä masennuksen takia. Minä olen ja on onneksi hyvä palkka. Olen erittäin tyytyväinen parisuhteeseemme, vaikka olen elättäjä tällä hetkellä.

Vierailija
38/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä ei ole edes töissä masennuksen takia. Minä olen ja on onneksi hyvä palkka. Olen erittäin tyytyväinen parisuhteeseemme, vaikka olen elättäjä tällä hetkellä.

Miten tapaisitte?

Vierailija
39/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties pyrkimässä aina paremmin tienaavan naisen lompakolle?

Miksi parempi tulinen nainen ei voisi maksaa suurempaa osaa menoista jos vaikka asumisen tas on valittu tuon naisen tulojen mukaan?

Vierailija
40/62 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siivoojamiehet ne onkin kuuminta hottia naisten keskuudessa :DDD

Mitäpä jos keksitte ihan itse, mikä teitä elämässä kiinnostaa ja mitä haluatte tehdä, ettekä ajattele millä valinnoilla olette kuuminta hottia naisten keskuudessa? Se olisi sellainen aikuisen ihmisen elämänpolku.

Nämä ovat niitä oman elämänsä objekti -miehiä. Heillä ei ole vaikutusvaltaa koulutukseensa, työhönsä, parisuhteesen saamiseen, asumiseen, ei mihinkään. Asiat vain tapahtuvat heille (tai ovat tapahtumatta) riippuen siitä, toteuttaako ne joku muu vai ei. Jos niillä ei olisi päätä, niin selkäranka valahtaisi housuihin. Pelkkää velttoutta ja saamattomuutta.

Tällainen ihminen parisuhteessa on hankala, hän antaa toisen päättää. Kirveelläkään ei saa selvää mikä hänen mielipiteensä olis esim. asunnon hankkimisesta, lapsista ja pienemmistä asioista puhumattakaan. Siispä se toinen päättää, mutta tämä oman elämänsä objekti ei myöskään ota vastuuta mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä