Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat festarit Himoksella

ChaChaCha
26.06.2021 |

Kun katsoin sitä iloa mitä Himos- festarilla näkyi uutisissa ei voi kuin iloita muiden puolesta. Pitkän tauon jälkeen festarit, upea aurinkoinen lämmin sää ja kunnon bileet. Niin tuli hyvä mieli.

Mä olen niin vanha että käyn lavatansseissa. Eiköhän niihinkin taas kohta pääse.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Jämsästä! Ihana nähdä ihmisiä tässä kuolevassa kaupungissa, jolle Himos on elintärkeä. Tervetuloa festarikansa, teitä on ollut ikävä. Lähdenpä itsekin kohta terassille ja ravintolaan viemään euroja yrittäjien kassaan, koronan takia ei tapeta enää yhtään yritystä. Te pelkääjät, #stayhome

Yritys on arvokkaampi kuin ihmisen henki ja terveys, vaikutat tosi kunnon tyypiltä.

Vierailija
22/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Jämsästä! Ihana nähdä ihmisiä tässä kuolevassa kaupungissa, jolle Himos on elintärkeä. Tervetuloa festarikansa, teitä on ollut ikävä. Lähdenpä itsekin kohta terassille ja ravintolaan viemään euroja yrittäjien kassaan, koronan takia ei tapeta enää yhtään yritystä. Te pelkääjät, #stayhome

Yritys on arvokkaampi kuin ihmisen henki ja terveys, vaikutat tosi kunnon tyypiltä.

Pitkässä juoksussa ei pelasteta yhtään ihmishenkeä ja terveyttä, jos veronmaksajat loppuu. Jonkun mielestä kylmää, jonkun mielestä realismia. Ai oliko sulla joku pohjaton kassa millä maksaa sotemenot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan keskivertorahvas hakeutuu tuollaisiin mielikuvituksettomien tavisten massajuhliin. Ja pandemiatilanteessa ainoastaan vastuuttomat typerykset hakeutuvat noihin hölmöläisten kokoontumisajoihin.

Tulee mieleen se sanonta lehmänlannasta ja miljoonasta kärpäsestä. Suunnilleen siitähän tuossa on kyse. Ja sitten hommataan kumitissit juontamaan. Huh huh.

Muuten tällä ei tietenkään olisi kellekään fiksulle mitään väliä, mutta nyt tuo rahvas levittelee siellä kaikki mahdolliset taudit toisiinsa ja ensi viikolla tulee sitten saastuttamaan koko Suomen.

Kaikki alkoi jo näyttää niin toiveikkaalta koronan kohdalla, mutta eikö sitten tämä idioottiosasto lähde Pietariin ja toinen porukka Himokselle. Taas se nähdään, että kovia lakeja pitäisi asettaa hölmöjen takia. Fiksut käyttäytyvät fiksusti ilmankin.

Vierailija
24/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saadaan oikein monta tartuntaa. Tyhmyydestä kuuluu sakottaa.

Vierailija
25/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran väkisin Iskelmäfestareille Himokselle. En piittaa festareista yleensäkään, saati iskelmästä, kaikkein vähiten Himoksesta. Se täytyy myöntää, että ihmiset olivat hyväntuulisia ja mukavia, ja osa musiikistakin ihan ok. En kuitenkaan itse koskaan omaehtoisesti menisi tuollaiseen päällystettyyn paikkaan, jossa on telttoja ja lavoja, joutuu jonottamaan bajamajaan ja jossa ei ole oikein mitään mielekästä tekemistä. Lippu (jota en itse ostanut) oli järkyttävän hintainen.

Festarialueen ympärillä oleva mökkialue oli ok, mutta melkoista parinvaihtoa ja sekaisin naimista siellä näyttiin harrastettavan. Että keski-ikäisetkin heittää aivot narikkaan noin totaalisesti oli mulle uutta.

Vierailija
26/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä inisijöitä kutsuttu mukaan hauskanpitoon? Kyllä se harmittaa, ymmärrettävä se on.

Vierailija
27/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti olevan "nuoria" nelikymppisiäkin paikalla.

Vierailija
28/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voi unohtaa murheet. Hyvä että jotkut osaa vaihtaa vapaalle. Ihan tarpeeksi rankkaa ollut toinen koronatalvi.

Suomen rokotustilanne näyttää hyvältä. Nyt nuoret myös piikkiä hakemaan.!

Tämä sosialistitanttojen (vihervasemmistohallitus ym) kontrolliyhteiskunta alkaa rasittaa. Bensan hinta tappiin ja tietullit kehiin, vihannesta vaan päiväkotilapsille on koululaisille, maitotuotteet pois jne. Ja kohtapuoliin Suomi sulkeutuu esim tupakoitsijoilta, missään ei enää myydä savukkeita eikä sen korvikkeita. Taloyhtiöissä suurimmaksi osaksi jo kielletty tupakointi. Pannaankohan meihin se sirukin lähivuosina? Että voidaan valvoa paremmin missä mennään ja mitä tehdään. Samalla voidaan unohtaa demokratia ja yksilönvapaus. Vapaus valita se on vääräkin valinta kun se on oma.

Vierailija
29/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa ei järjestetä kuin homos festareita.

Vierailija
30/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluanko tungokseen kuuntelemaan paskaa suomipoppia ja väistelemaan tatuoituja kouvolatukkia? Elastisen ulina tuntuu jääpiikiltä korvassa ja 8e kalja lämpimässä muovimukissa vaatii tunnin jonotuksen.

Korona tai ei, en lähtisi tuonne mistään hinnasta.

Vierailija
31/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvia ja ajattelin, että onpa ihana olla kotona.

Vierailija
32/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin kerran väkisin Iskelmäfestareille Himokselle. En piittaa festareista yleensäkään, saati iskelmästä, kaikkein vähiten Himoksesta. Se täytyy myöntää, että ihmiset olivat hyväntuulisia ja mukavia, ja osa musiikistakin ihan ok. En kuitenkaan itse koskaan omaehtoisesti menisi tuollaiseen päällystettyyn paikkaan, jossa on telttoja ja lavoja, joutuu jonottamaan bajamajaan ja jossa ei ole oikein mitään mielekästä tekemistä. Lippu (jota en itse ostanut) oli järkyttävän hintainen.

Festarialueen ympärillä oleva mökkialue oli ok, mutta melkoista parinvaihtoa ja sekaisin naimista siellä näyttiin harrastettavan. Että keski-ikäisetkin heittää aivot narikkaan noin totaalisesti oli mulle uutta.

Niin kyllähän keski-ikä tarkoittaa vain pieruverkkareita, korkeakulttuuria, lasten ehdoilla elämistä ja muuta välikuolemaa.

Ja sitten on niitä jotka on tajunneet että kerran täällä vain eletään.

Vierailija
33/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tauti leviä...🦠

Valitettavasti tauti tulee räjähtämään näitten vastuuttomien ihmisten vuoksi, pakoilevat karanteeniin joutumista ja testauksia.

Sekä ovat laiskija ottamaan rokotuksia nämä 20-30v.  He ovat koko koronan ajan olleet niitä joilla tartunnat jyllää.  Ottakaa nyt edes rokote!

Vierailija
34/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö korona huoleta?

– Ei missään nimessä. Tässä elämässä on paljon suurempiakin ongelmia, yksi ryhmän miehistä sanoo."

Vierailija
35/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tauti leviä...🦠

Valitettavasti tauti tulee räjähtämään näitten vastuuttomien ihmisten vuoksi, pakoilevat karanteeniin joutumista ja testauksia.

Sekä ovat laiskija ottamaan rokotuksia nämä 20-30v.  He ovat koko koronan ajan olleet niitä joilla tartunnat jyllää.  Ottakaa nyt edes rokote!

Ihan valtion toimesta päätettiin rokottaa jo kuolemaa odottavat laitosvanhukset ensin ja nuoret jätettiin viimeiseksi. Jos ne laitosvanhukset menisi tuonne?

Nuorilta vietiin eniten vapauksia vuoden ajan joten antakaa niiden nyt elää.

Vierailija
36/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän keski-ikä tarkoittaa vain pieruverkkareita, korkeakulttuuria, lasten ehdoilla elämistä ja muuta välikuolemaa.

Ja sitten on niitä jotka on tajunneet että kerran täällä vain eletään.

No mun lapset on kyllä jo aikuisia ja olen käynyt tunnelmallisillakin festareilla, kuten Bättre Folk Hailuodossa.

Huvitti siellä Himoksella kun mökin eteisessä oli noin kahdettoista valkoiset Converset. Keski-ikäisillä ihmisillä siis, ilmeisesti festareilla kuuluu olla valkoiset tennarit. Niin miehillä kuin naisillakin. Ja jutut oli just jotain kimppa- ja parinvaihtosettiä. Toisaalta samat tyypit järkyttyivät ihan hirveästi kun löysivät pöydältä minigrip-pussissa kukkaa (ei ollut mun kun en käytä, mutta tunnistin). Olivat jo soittamassa poliisille.

Ihan kelkasta tipahtaneita.

Vierailija
37/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, terve 20nen ei tajua kuinka koronan saaminen on joillekkin kuolemaksi. Montako ihmistä haluaisit oikeasti ta**aa?  Tuskin yhtäkään.  Silti kun vastuuttomuus pääsee valloilleen, mahdollisuus siihen että tauti leviää ja tarttuu on olemassa.

Mekin 3 x riskiryhmäläisetkin kun halusimme jo elää suht normaalisti, niin juhlijat pilaavat kaiken. Meitä on myös monen ikäisiä!  Eli ei nyt suljeta vain vanhuksia koteihinsa loppuelämäkseen.

Vierailija
38/38 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa oli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän