Taidan erota ja jättää lapsen miehelle.
En vain jaksa riitoja rahasta ja miehen pitkiä työpäiviä yrittäjänä. Hoitakoon asiansa kuten tykkää.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:53"]
Mua käy sun miestäs sääliksi. Mies tekee pitkää päivää ja tuo rahaa, mut sua kiinnostaa joku vi**n matka.
Niin ja miehen pitäis vielä hoitaa lapsetkin. Mikä sä teet päivät pitkät? kellokorttielämää?
Eroa ja toivottavasti sun mies löytää paremman naisen mikä kunnioittaa häntä ja sun lapset paremman äitipuolen.
T: trolliakka
[/quote]
Rahaa ei juuri näy. Toivottavasti löytää rikkaan vaimon.
Sä olet miettinyt ero jo monen monta kertaa, milloin aiot tehdä asioille mitään?
Niin joo, loman jälkeen :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:01"]
Sä olet miettinyt ero jo monen monta kertaa, milloin aiot tehdä asioille mitään?
Niin joo, loman jälkeen :)
[/quote]
Tämä oli viimeinen tikki. Ei mulla ole varaa olla täällä. Mies tarvitsee vaimon joka tienaa hyvin plus hoitaa lapsen. Yritys tuo niin vähän rahaa.
mitäs jos mies ei otakaan lasta? miten vois kun on päivät piiiitkät töissä?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:03"]
mitäs jos mies ei otakaan lasta? miten vois kun on päivät piiiitkät töissä?
[/quote]
Kyllä se ottaa.
Voivoivoi että kun pikkurouvankin rahoja käytetään.. onhan se nyt hirveää tänä tasa-arvon aikana vuonna 2014.. niin ja onhan se kamalaa kun mies tekee töitä! Lapsikin vielä rinsessalla riesana! On sulla hirveä elämä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:14"]
Voivoivoi että kun pikkurouvankin rahoja käytetään.. onhan se nyt hirveää tänä tasa-arvon aikana vuonna 2014.. niin ja onhan se kamalaa kun mies tekee töitä! Lapsikin vielä rinsessalla riesana! On sulla hirveä elämä.
[/quote]
Ne on mun perintörahoja ja niitä käytetty kymmeniätuhansia. Joten toivottavasti löytää rikkaamman naisen.
veikkaan että lapsensa hylänneille äideille on varattuna ihan erityinen paikka helvetissä
Etä-äidiksi alkaminen ei ole lapsen hylkäämistä.
Miten olisi jos lapset laittaisi päiväkotiin? Voisit mennä myös töihin ja tienata rahaa?
Jätä se sika!
Eläimiä ei saa rääkätä...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 13:22"]
Miten olisi jos lapset laittaisi päiväkotiin? Voisit mennä myös töihin ja tienata rahaa?
[/quote]
On päiväkodissa sairauksien takia en töihin pysty.
Mikset käy töissä ja hanki työllä itse omat rahasi niinkuin kaikki muutkin? Sitten on helpompi keskustella miehen kanssa rahoista.
Me käymme molemmat työssä, varaillaan matkat yhdessä, ei tarvitse toisen rahoista toisaalta silloin keskustellakaan.
En ymmärrä ongelmaasi. Ei tulisi mieleenkään varailla matkoja miehen rahoilla.
Okei, selvisi. No sairailla on harvoin varaa matkustaa.
Se teidän ulkomaanreissu taitaa startata vasta yöllä, kun sulla on vielä aikaa kaikessa rauhassa kirjoitella palstalle? Mutta olet varmaan kumminkin jo pakannut laukut?
Onko miehelläsi rakastajatar? Tuntemillani yrittäjämiehillä päivät venyy useilla tästä syystä. Myös rahat saattavat kulua näille teille, eikä lomailu perheen kanssa kiinnosta.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2392942-teidan-tulee-ikava-mua/
Ettekste oo tänään menossa sinne Tukholmaan? Nyt jo erolla uhkailet, et kuitenkaan saa sitä aikaiseksi. Vai otitko nyt tän eron puheeksi, kun tuo lomareissu ei onnistukaan.
Ihanaa reissua teille! Nauti nyt perheestäsi. Ja pysy poissa palstoilta niin kuin lupasit. Tuut sitten virkistyneenä takasin trollailemaan.
Tiedä yrittäjän, joka ei voi tavata lapsiaan kuin 2 päivää / kk kun on niin "kiireinen"...
Niin, kiireinen uuden tyttöystävänsä kanssa jonka vuoksi perheensä jätti. Ei niillä töillä ole tämän kanssa mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:45"]
Miksi teette lapsia sellaisten kanssa, joista tietää jo ottaessaan, että ei tule osallistumaan tasapuolisesti perheen arjen pyörittämiseen? Yrittäjän kohdalla lie selviö.
[/quote]
Siksi, että ollaan yhdessä päätetty, että mies takokoon rahaa urallaan ja minä kannan päävastuun lapsista ja kodista. Mutta mä en valitakaan, koska kyseessä on yhteinen päätös, jonka hedelmät eli rahat ovat myös yhteisiä. - Ei ap.