Virkatut matot, mistä saa?
Tänäpäivänä tuntuu olevan suosittuja pyöreät, virkatut, maalaisromanttiset matot. Mistä te ihmiset niitä saatte? Näppärä tekee tietysti itse, mutta minulla ei taidot riitä. Olen nettikauppoja ja tunnettujen huonekalufirmojen mattovalikoimaa selannut, mutta ei ole vielä tärpännyt.
Kommentit (7)
On tosi helppo hommavirkata itsekin. Pelkkää ketjusilmukkaa. Osaat kyllä.
Pelkällä ketjusilmukalla ei tule mattoa, vaan pitkää silmukkaketjua. Ketjusilmukkalenkkiin virkatuilla KIINTEILLÄSILMUKOILLA tulee pyöreä matto.
Kiitos vastauksista! Saattaa olla, että joutuu lähtä kokeilee itse :S on ne vaan niin hienoja mattoja!
Jos vielä olet kiinnostunut saamaan virkatun maton niin tässäpä on virkkaaja. Virkkaan mattoja ja olen myynyt niitä Joulumyyjäisissä ja tilauksesta pienimuotoisesti muutenkin. Nyt on työn alla tummanharmaa trikookuteesta valmistuva pitsimatto, on tosi hyvännäköinen, hinta 30,-. Juuri äsken tein 4 valkoista, 2 pinkkiä ja yhden tummansinisen maton. Osa oli tilaustöitä. Lisäksi virkkaan räsymaton oloisia raita mattoja pyöreinä versioina sekä yksi neliönmallinen punainen palamattokin löytyy. Kysy lisää p. 040-8416487.
Huuto.net ja Facebookin käsityökirpparit