Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä juhannusherkkuja sinulla nyt on?

Vierailija
25.06.2021 |

Mulla sipsejä ja pari makkaraa.🙂

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tilata woltin kautta. Moni ravintola ruuhkan vuoksi kiinni esim Hesburger, josta halusin tilata. Tilaanko pizzaa vai mäkkiruokaa?

Vierailija
22/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla mitään, mansikkavadelmakakkua, Brita, söin jo ja ruoan tuossa aiemmin.

Jäätelön ehkä otan ja taidanpa ottaa lasillisen manteli-tai suklaa Baileysia jäillä.

Ruokahalu ollut tällä viikolla hieman huono, voin henkisesti niin huonosti/olen surullinen, että vaikuttanee sitten siihenkin.

Älä ole surullinen, rakas. Olet ihana. <3

Kiitos, mutta olen minä, olen ollut jo kauan (vuosia). Ja ihanaksi minua ei ole kukaan sanonut vuosiin, ei edes oma mies.

Mutta kiitti sulle ja hyvää kesää!

No, ymmärrän kyllä koska olen itsekin ollut melkein syntymästäni saakka surullinen, mutta jotkut kai vain syntyät surullisiksi sieluiksi.. Mutta kuuntele jotain hyvää musiikkia josta saat voimaa! <3 Hyvää kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli tilata woltin kautta. Moni ravintola ruuhkan vuoksi kiinni esim Hesburger, josta halusin tilata. Tilaanko pizzaa vai mäkkiruokaa?

Suosittelen pizzaa koska pizza on aina hyvää, mäkkiruoka ei.

Vierailija
24/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin yhden makkaran sinapilla. Kyytipoikana marjamehua.

Vierailija
25/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Brita-kakkua !

Mulla on vaan Fazerin vadelma-jugurttisuklaalevy, vähän maistoin jo ja laitoin jääkaappiin kun on niin kuuma sisälläkin että oli ihan löllöä. Ja on jäätelöä.

Vierailija
26/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sipsejä, suklaata, wilhelm-makkaraa, porsaan ulkofilepihvejä, perunaa, Lidlin limsaa, Siti kivennäisvettä, kurkkua, ja tomaatteja.

T. Lidl-mies.

Vierailija
27/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen herkkuja? Päivällä syötiin uusista perunoista valmistettua salaattia, kaalisalaattia ja grillattua porsaanfilettä. Iltapalaksi normi sämpylää ja teetä.

Vierailija
28/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En huomannut/muistanut ostaa mitään. Leivoin britakakun ja söin sitä päivällä. Huomenna sitten lisää. Nyt syön ruisleipää lauantaimakkaralla ja juustolla, jogurttia ja viinirypäleitä. Seuraavaksi suihkuun ja nukkumaan. Tässä on minun juhannukseni.

Vierailija
29/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jättikokoisen nakkihampurilaisen. Nyt maha pallona juon kokista. Vielä ois sipsiä ja karkkia.