Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juhannusherkkuja sinulla nyt on?

Vierailija
25.06.2021 |

Mulla sipsejä ja pari makkaraa.🙂

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä

Vierailija
2/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummusta savupaprikalla ja chilillä terästettynä, perunarieskaa lättäleivän korvikkeena, jäätelöä, mokkaruutua ja kermavaahtoa. Tietenkin hedelmiä mutta niitä minulla on aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä, jotka söin jo sekä Tescon pakastejuustokakkua tuoreiden mansikoiden kera. Söin myös uusia perunoita ja salmiakkimaustettuja kanansiipiä, huomenna paistan makkaraa uunissa. Alkoholia ei ole.

Vierailija
4/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusia perunoita, silliä ja lohta. Lohen vasta huomenna paistan.

Oli mansikoita ja kermavaahtoa, söin ne jo.

Enää on jätskiä jäljellä..

Vierailija
5/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikeittoa, aurajuustoa, ruisleipää, munkkeja, jätskiä.

Vierailija
6/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä. Ja päivällä söin uusia perunoita ja savulohta.

Vierailija
7/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin jo kanansiipiä ja paistinperunoita. Nyt on juustosnacksuja, sipsejä ja irtokarkkeja. Lisäksi makkaraa ja jäätelöä. Yksi lonkero vielä jäljellä. Jääkaapissa on voileipäkakkua ja mansikkakakkua.

Vierailija
8/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsejä, jotka söin jo sekä Tescon pakastejuustokakkua tuoreiden mansikoiden kera. Söin myös uusia perunoita ja salmiakkimaustettuja kanansiipiä, huomenna paistan makkaraa uunissa. Alkoholia ei ole.

Salmiakkimaustettuja kanansiipiä? Oikeesti?

Vierailija
9/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla mitään, mansikkavadelmakakkua, Brita, söin jo ja ruoan tuossa aiemmin.

Jäätelön ehkä otan ja taidanpa ottaa lasillisen manteli-tai suklaa Baileysia jäillä.

Ruokahalu ollut tällä viikolla hieman huono, voin henkisesti niin huonosti/olen surullinen, että vaikuttanee sitten siihenkin.

Vierailija
10/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salmiakkimaustettuja kanansiipiä? Oikeesti?

Joo, ostin K-supermarketista, koska olin utelias. No joo, ehkäpä vähän maistuivat joltain salmiakin tapaiselta, mutta toiste ei tartte ostaa.

Vierailija
11/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna teen uunimakkaraa. Jätskiä ja kahvia jälkiruuaksi.

Sipsejä on vielä.

Vierailija
12/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä, kasvistikkuja, dippiä, olutta, viiniä.

Vierailija
13/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla mitään, mansikkavadelmakakkua, Brita, söin jo ja ruoan tuossa aiemmin.

Jäätelön ehkä otan ja taidanpa ottaa lasillisen manteli-tai suklaa Baileysia jäillä.

Ruokahalu ollut tällä viikolla hieman huono, voin henkisesti niin huonosti/olen surullinen, että vaikuttanee sitten siihenkin.

Älä ole surullinen, rakas. Olet ihana. <3

Vierailija
14/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsassa on Atrian roiskeläppä, lihapiirakka 2 nakilla ja 500g nougatjäätelöä. Pitikin taas....

Vierailija
15/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca-colaa, tv mix choco ja juusto naksuja.

Vierailija
16/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole surullinen, rakas. Olet ihana. <3

Kiitos, mutta olen minä, olen ollut jo kauan (vuosia). Ja ihanaksi minua ei ole kukaan sanonut vuosiin, ei edes oma mies.

Mutta kiitti sulle ja hyvää kesää!

Vierailija
17/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita, kirsikoita, vesimelonia, lohta, ilmakuivattua kinkkua, tomaattia, mozzarellaa, aurajuustoa, patonkia, karjalanpiirakoita, jätskiä, vinho verdeä..

Vierailija
18/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin kotipizzaa!

Vierailija
19/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo pirskahtelevaa valkkaria, aurajuustoa, leipää, mansikoita, jäätelöä. Huomiselle uusia perunoita, vähän savulohta, pari palaa silliä sekä salaattia. Yksin vietän juhannusta.

Vierailija
20/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta alesta ostetut elosen mansikkaleivokset ja jääkaapissa siideri odottamassa saunassa käyntiä