Miksi hengaat juhannusaattoiltana Vauva.fissä?
Itse vietän juhannusta kotona akkuja lataillen raskaan työputken jälkeen.
Kommentit (66)
Yksin kuten tavallista. Kaupunki on hiljainen, nautin siitä. Lapsenlapsi oli yökylässä ja hänet haettiin kotiin nyt illalla. Yksin olo jatkuu taas, kärsin siitä. Ilma on ihana. Tein pizzaa , josta lapsenlapsenikn sai osansa. Nyt nautin viinistä ja murehdin, kun kukaan ei muista. En jaksa olla aina ensimmäinen , joka muistaa jotakuta. Näin taas tämä jussikka menee. Ens juhannuksena varmaan ollaan lapsenlikkana, kuten yleensä aina.
Juhannuksella ei ole merkitystä. Teini kavereiden kanssa ja pienempi isänsä luona. Juuri siivosin ja just nyt tekisi mieleni juoda pullollinen skumppaa, mutta en pystynyt sitäkään hankkimaan jäätävän huonon rahatilanteen vuoksi. Mietin tässä, että syönkö hieman eilen tekemääni perunasalaattia ja jatkan kirjan lukemista vai, otanko kuvia ja liityn Tinderiin.
Olen tehnyt viime vuosina kaikki juhlapyhät tuplavuoroja. Olen hoitaja.
Nyt vapaata ja olen yksin kotona.
Nuoriso omien kavereiden kanssa.
Tämä on ihanaa, tein niitä ruokia mistä itse pidän. Herkuttelin mansikoilla ja kermavaahdolla.
Keitin äsken kahvit.
Katsellut netflixistä ja yle areenalta sarjoja ja leffoja.
Nautiskelen vain itselleni.
Kaunista Jussia teille kaikille 💕
Selailen pötkötellessä lapsen vieressä, tarvitsee vähän apua nukahtamiseen. Olen jo ehtinyt viettää niin viimeisen päälle kliseisen upeaa keskikesän juhlaa (heinäpellolla kuljeskelua, pellonlaitaa pyöräilyä, saunomista, viiniä, valvomista ja rakastelua yksi ilta, toinen päivä perheen kanssa mökkeilyä, grillaamista, saunomista, uimista ja veneilyä). Enemmän on juhannusta vietetty muualla kuin av:lla, niin haitanneeko tuo vaikka hetkisen odotellessa selaileekin. Mukavaa ja omannäköistä juhannusta kaikille muille "hengaajille"!
Juhannus on parasta aikaa olla pilvessä 24/7, eikä kannabis ole minulle kovin sosiaalinen päihde.
Puolisoni kuoli, en ole sopeutunut yksinoloon.
Juuri tulin sisäänulkona, missä ollaan istuttu ja grillailtu. Mieli tekis jo nukkumaan puhtaisiin lakanoihin. Saunassa ja uimasssa käytiin jo iltapäivällä. Juu tiedän,olen tylsä, mutta viime viiko oli töissä raskas ja onhan päivä vielä huomennakin. Mies kuuntelee levyjä. Ja naukkaillee jotakin drinksua samalla. Ulkona on iha pirukseen hyttysiä. Huomenna taas sauna-uinti-grillaus.
Mies seurustelee tuttavien kanssa laiturilla. Lapset halusivat seuraa mökissä niin hengailen täällä yksin lapsia nukuttaen, näin nämä juhannukset ovat menneet lasten syntymän jälkeen.
Luulin viettäväni juhannusta mutta katson vaan kun muut viettää.
Käväisin lukemassa juhannusketjut.
Vierailija kirjoitti:
Olen erakoitunut keski-ikäinen, joka nyhjää aina kotona, tosin ihan mielellään, kun en jaksaisi masennuksen takia edes mennä mihinkään. Onneksi joskus nuorena tuli koettua festarijuhannukset sun muut juhlimiset.
Sama vaikka ei se monen päivän juopottelu ja porukalla pyöriminen oikein silloinkaan innostanut. Tämä oli siis aikana ennen nettiä eikä missään puhuttu ekstro- ja introverteistä yhtään mitään joten sitä vaan piti itseään outona, kun ei jaksanut innostua menosta ja muista ihmisistä kuten kaikki muut.
En kuitenkaan ole erakkoluontoinenkaan ihminen, joten ei tämä toinenkaan äärilaita sitten sen enempää omalta tunnu vaan nimenomaan tämä masennus on seurausta yksinäisyydestä ja ikisinkkuudesta.
En vietä juhannusta, joten tämä on minulle ihan tavallinen arki-ilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, työtön, läski akka, ilman ystäviä.
Ihana oot kuiteski, hyvää juhannusta sinulle!
On mulla paljon mielekkäämpää tekemistä kuin täällä roikkuminen, mutta päätin tulla lukemaan parhaat iltasadut tältä puolelta, esim. miten mies on ollut sitä ja tätä, kenellä on ollut pää per... ssä, miltä naisen kuuluu näyttää, montako tuoppia on vedetty, onko muija antanut tsi onko naapurin muija laiturilla alasti. Katsos, kun mulle ei tapahdu mitään näin järeää, minun ei myöskään tarvitse ostaa kirjaa illaksi, tulen vain tänne lukemaan, miten hiton ääliö porukkaa tässä tasavallassa asuu ja kirjoittelee älyttömiä juttujaan. Morjens!
En vietä juhannusta. Päivä muiden joukossa., ei sen kummempaa.
Eikö teillä ole ole kavereita ja mökkiä? Niin säälittävää...
Olen leirintäalueella kuuntelemassa musaa ja palstailen.
Mitäpä Itse hengaat kun kirjoittelet tänne!?