Miksi hengaat juhannusaattoiltana Vauva.fissä?
Itse vietän juhannusta kotona akkuja lataillen raskaan työputken jälkeen.
Kommentit (66)
Koska päivä tuli puuhattua tuolla puutarhahommissa, on grillattu ja saunottukin jo. Nyt kohta nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä aikaisin nauttimaan lomasta.
Olen yksin kaupunkikodissani.
Toinen sukulainen viettää perheineen mökkijuhannusta perikunnan kesähuvilalla.
Mökillä oltiin koko päivä, tultiin kotiin ja nyt väsyttää. Luen hetken palstaa ja menen unille.
Koska tänään on minulle ihan tavallinen perjantai ja perjantai-iltaisin minulla on tapana palstailla.
Lopetin juuri 12 tunnin työvuoron, ulkona, helteessä. Perhe lämmittää saunaa, otin siiderin ja sipsiä ja huokaisen tässä hetken ennen saunaan menoa. Huomenna pidempi päivä tiedossa. Mukavaa juhannusta kaikille palstalla notkujille :)
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt juhannusaatto?
Ei kun jouluaatto. Kohta tulee pukki tyhjentämään pussinsa.
Olen sairaanhoitaja eikä tässä kahvitellessa ole muutakaan tekemistä. Ai niin, lisää liksaa, pls, ei täällä jaksa huonolla palkalla istuskella!
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja eikä tässä kahvitellessa ole muutakaan tekemistä. Ai niin, lisää liksaa, pls, ei täällä jaksa huonolla palkalla istuskella!
Jos ei jaksa istuskella, pitää seistä tai vaikka kävellä. Aivan varmasti löytyy tekemistä, kun vain menet ja teet. Ei sinulle istumisesta makseta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, työtön, läski akka, ilman ystäviä.
Haluaisitko rakastella kiltin miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kaupunkikodissani.
Toinen sukulainen viettää perheineen mökkijuhannusta perikunnan kesähuvilalla.
Ja hyvä näin.
Hyvä pointti! Siirrynpä twitteriin.
Ei ole mökkiä, joten ei erityistä ohjelmaa. Ei myöskään ystäväperheitä. Vuosia vietettiin juhannus miehen vanhempien kanssa mökillä. Toinen nyt kuollut, toinen hoivakodissa. Mies katsoo telkkaria, lapsi pelaa koneella, kaksi aikuista lasta omien kavereidensa kanssa. Vähän surullinen fiilis. On sitä parempiakin juhannuksia ollut.
Kotona ryypätään enkä jaksa kuunnella ukon juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa lisää liksaa, jos tekisit töitä.
t. esimiehesi
Ajattelin katsoa jonkun elokuvan tai aloittaa uuden sarjan suoratoistopalvelusta, mutta en jaksakaan. Tein pitkän kävelyn ja kotimatkalla kävin ostamassa makkaraa, Suomessa tehtyjä maskeja, jäätelöä ja Mäkistä kanahampurilaisen ja vettä. Olen juonut liikaa limua ja pitäisi siirtyä vain veteen ja vichyyn. Makkaraa ja jäätelöä söin äsken ja kanahampurilaisen jo matkalla. Nyt väsyttää. Ehkä kohta rupean kuitenkin katsomaan jotain Yle Areenasta tai CMoresta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jaksa istuskella, pitää seistä tai vaikka kävellä. Aivan varmasti löytyy tekemistä, kun vain menet ja teet. Ei sinulle istumisesta makseta.
Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta kyllä ne vain maksavat. Ainoa vaikeus on marttyyriroolin esittäminen, ymmärrät kai?
Huomenna minulla on työpäivä, joten loikoilen sängyssä ja odottelen unta!
Olen töissä, yövuoro alkoi 21:00 ja potilaat nukkuu.
Tultiin just saunasta ja paljusta. Syötiin päälle iltapalaa ja vähän viiniä.
Alkoi väsyttää armotta. Hetki netissä ja sitten katsoo, vieläkö ilta jatkuu vaiko jo pare mennä nukkuu.