Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako "hyvää juhannusta!" -viestiä olet saanut?

Vierailija
25.06.2021 |

Oma saldo 0.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. En ole FB:ssa.

Meillä toivotellaan ennemmin hyvää joulua kuin hyvää juhannusta 😎

Vierailija
42/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin lapsille ja yllätys oli että sain molemmilta "samoin". Alkaa tuo esikoinenkin kai ymmärtämään hyviä tapoja sen verran että vastaa. Lämmittäähän se mieltä. Pitäiskö tässä itsekin laittaa enoille, ilahtuiskohan nuo kun ovat aika yksin.

Laita ihmeessä! Kysy vaikka samalla kuulumisia. Varmasti ilahtuvat :)

Laitoin jo, toiselta sainkin jo vastauksen. Ovat kuitenkin sukulaisia joiden kanssa olen ollut viime vuosina eniten tekemisissä joten tiedän kuulumiset, tiedän myös sen että yksinäisyys vaivaa. Kuten itsellänikin.

Ja nyt toinenkin soitti. Täytyy sanoa että se on enemmän kuin monilta muilta läheisilltä on saanut. Oletan että olivan tyytyväisiä siihen että joku muistaa. Minulla on muitakin perheenjäseniä jotka tietävät että olen yksin, eivätkä he varmaan piittaisi. Jos kerron yksinäisyydestä niin syyttävät vain minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seuraava "juhlapyhä" onneksi vasta jouluna.

Alkoi itseäni masentamaan, kun kävin fb:ssä ja niin paljon kaikilla juhannusjuttuja.. Toisaalta mietin, miten "hauskaa" mahtaa olla, kun pitää päivittää vartin välein johonkin someen. Mediakin vaan täynnä juhannus sitä tai tätä.

No netflix tai vastaava pyörimään.

Itse en siis ole saanut yhtään toivotuksia, en kyllä lähettänytkään. Kroonisesti sairas niin ei pääse juuri koskaan kotoa pois.

Vierailija
44/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
45/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O. Ei yllätä enää. Jos itse laitan juhannustoivotuksen, tuttavat velvollisuudesta toki vastaavat, mutta eivät koskaan oma-aloitteestisesti.

Vierailija
46/47 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
47/47 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pääsiäistä on toivotettu muutaman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä