Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako "hyvää juhannusta!" -viestiä olet saanut?

Vierailija
25.06.2021 |

Oma saldo 0.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Äiti, anoppi ja 3 työkaveria.

Vierailija
22/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzakuski toivotti hyvää juhannusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin lapsille ja yllätys oli että sain molemmilta "samoin". Alkaa tuo esikoinenkin kai ymmärtämään hyviä tapoja sen verran että vastaa. Lämmittäähän se mieltä. Pitäiskö tässä itsekin laittaa enoille, ilahtuiskohan nuo kun ovat aika yksin.

Vierailija
24/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Mikäs siinä, sillä eihän minua ollut mihinkään kutsuttu joten tuskin edes kaipaavat minultakaan mitään terveisiä. 

Vierailija
25/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. En ole itsekään laittanut yhtään eikä ole ennenkään lähetelty tuttujen kesken juhannusviestejä.

Vierailija
26/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari, kuitenkin vasta sen jälkeen kun itse ensin laitoin.

Vierailija
27/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, ei yllätys, eihän niitä viestejä tule koskaan muulloinkaan, oli sitten arki, juhannus, joulu tai vaikka synttäri.

Vierailija
28/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin parisenkymmentä laitoin, kaikki sukulaisille ja omille lapsille. Ja 0 olen itse saanut.

Vierailija
29/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, koska juhannus on vasta huomenna. 

Vierailija
30/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin lapsille ja yllätys oli että sain molemmilta "samoin". Alkaa tuo esikoinenkin kai ymmärtämään hyviä tapoja sen verran että vastaa. Lämmittäähän se mieltä. Pitäiskö tässä itsekin laittaa enoille, ilahtuiskohan nuo kun ovat aika yksin.

Laita ihmeessä! Kysy vaikka samalla kuulumisia. Varmasti ilahtuvat :)

Vierailija
31/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko tänään juhannus?

Vierailija
32/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko tänään juhannus?

Ei. Nyt on pääsiäinen. Hopihopi munajahtiin siitä!

Vierailija
33/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jo, toiselta sainkin jo vastauksen. Ovat kuitenkin sukulaisia joiden kanssa olen ollut viime vuosina eniten tekemisissä joten tiedän kuulumiset, tiedän myös sen että yksinäisyys vaivaa. Kuten itsellänikin.

Vierailija
34/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Toivotin muutamalle tutulle itse, mutta kuka nyt mulle jaksais vastailla...

Vierailija
35/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jo, toiselta sainkin jo vastauksen. Ovat kuitenkin sukulaisia joiden kanssa olen ollut viime vuosina eniten tekemisissä joten tiedän kuulumiset, tiedän myös sen että yksinäisyys vaivaa. Kuten itsellänikin.

Tehän voisitte helpottaa sitä yksinäisyyttä esim. soittelemalla ja jos mahdollista myös kyläilemällä. 

Vierailija
36/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi riittää, kun se tuli siltä ihmiseltä, jonka toivotuksilla on väliä.

Vierailija
37/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Mummultani.

Vierailija
38/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
39/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, periaatteessa. Viestittelin äitini kanssa juhannukseen liittyen eilen; kyseli minua mökille, mutten jaksanut lähteä. Toivottelin kuitenkin äidilleni ja miehelleen hyvät juhannukset, ja sain vastatoivotukset.

Vierailija
40/47 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän voisitte helpottaa sitä yksinäisyyttä esim. soittelemalla ja jos mahdollista myös kyläilemällä. 

Joo kyllä, he ovat auttaneet esim. kaupassa käynneissä, luulen että juuri siksi että haluavat jutella edes jonkun kanssa. Mutta yhteydenpidossa on jotain ongelmia myös. Ja tuo yksinäisyys, niin ei se ihan kuka tahansa riitä korvaamaan, mutta toki uskon että ilahtuvat pienestäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi