Saako etällä olla lapsetonta lomaa?
Tuossa se kysymys tulikin. Paljonko teillä etät ottaa lapsia oman kesäloman aikana?
Kommentit (31)
En myöskään tajua kysymystä. Meillä viikko-viikko-systeemillä mennään kesäkin. Onhan se lapseton viikko sitten lapsetonta lomaakin.
Joo kai siinä missä lähilläkin, jos lomat sattuu samaan aikaan. Jos lapsi joutuu olemaan päiväkodissa tai koululainen yksin kotona vaikka olis mahdollisuus olla toisella vanhemmalla etän lapsettoman lomailun vuoksi, ei se minusta oikein reilulta kuulosta.
Isä pitää kesälomalla kolme viikkoa, kaksi viikkoa lapsetonta. Minulla viikko lapsetonta kesällä ja talvella, tosin talvella olen töissä silloin. Muuten ovat joka toinen viikonloppu isällään. Toimii mainiosti, pidän lasteni seurasta.
Kuka etävanhempi olisi selvinpäin lomalla, haloo nyt taas.
Toki saa. Meillä etä pitää 2 viikkoa lasta ja 2 viikkoa lomailee yksin.
Tottakai saa. Tänä kesänä ollaan pidemmällä reissulla, niin lapset ei tällä kertaa tule meille loman aikana.
Eihän loma olisi lomaa, jos koko ajan olisi kyläilijöitä! Ja harvoin otetaan ulkomaille mukaan. Minkä ihmeen takia eroperheiden lasten pitäisi päästä tuplaten enemmän lomalle kuin muidenkaan lasten?!
Totta kai saa. Normaalien aikataulujen mukaan, oli loma tai ei.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 01:07"]
Eihän loma olisi lomaa, jos koko ajan olisi kyläilijöitä! Ja harvoin otetaan ulkomaille mukaan. Minkä ihmeen takia eroperheiden lasten pitäisi päästä tuplaten enemmän lomalle kuin muidenkaan lasten?!
[/quote]
Näin ei-eronneena ihmettelen kyllä. Meillä lomat lomitetaan niin, että lapsilla on 10 kk lomaa.
Mä en nyt oikein ymmärtänyt kysymystä edes mut meillä lapset isällään viikon normaalin joka toinen vl lisäksi.