Koira pölli menkkasiteen
Olin yhellä tuttavalla yökylässä. Mulla oli menkat ja olin käärinyt menkkasiteen wc-paperiin aikeissa viedä se roskiin. Olin unohtanut sen kuitenkin sänkyni viereen. Oltiin vieraiden kanssa (iltaa oli viettämässä myös muita) olkkarissa ja yhtäkkiä koira ilmestyi paikalle käytetty side suussa. Nolottaa varmaan koko loppuelämän.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:25"]Missä se ketju on, missä koira oli kantanut veriset alushousut miehen kaverin syliin ja mies oli laittanut dramaattisesti kädet silmien eteen tjs...?
Sellainenkin ketju oli joskus täällä... ;-)
[/quote]
Linkkaa jos löydät.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:25"]Missä se ketju on, missä koira oli kantanut veriset alushousut miehen kaverin syliin ja mies oli laittanut dramaattisesti kädet silmien eteen tjs...?
Sellainenkin ketju oli joskus täällä... ;-)
[/quote]
Linkkaa jos löydät.
[/quote]
Sen takia kysyinkin, jos joku löytäisi. Itse en löydä, muistan vaan sen ketjun.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:41"]Mullakin on käynyt samalla tavalla..onneksi kotona! Vanhempieni kanssa asuessani äiti tuli ystävällisesti ilmoittamaan, että (pentu)koira oli kuljettanut terveyssiteen alakertaan. Naminami vaan..
Voin kuvitella häpeän kun tilannetta on ollut todistamassa muitakin...
[/quote]
Äitisi ei viitsinyt vähin äänin siivota pois?
[/quote]
Siitä ei ehkä olisi ollut pitkää iloa, koska koira oli käyny sen hakemassa huoneessani olevasta roskiksesta. Äitini olisi saanut todennäköisesti vähin äänin korjata niitä useammankin, jos ei olisi käynyt kertomassa ettei niitä voi sinne jättää.
Eikä tuosta nyt itselleni niin kovin traumoja jäänyt, kaikkea voi koirien kanssa sattua ;)
Meidän koira teki saman jutun mun kaverille :)
Hyi hyi :D
Olisit vetänyt sitä koirulia turpaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:06"]Meidän koira teki saman jutun mun kaverille :)
[/quote]
No sähän varmaan tunnet tuon ap.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:06"]Meidän koira teki saman jutun mun kaverille :)
[/quote]
No sähän varmaan tunnet tuon ap.
[/quote]
Tuskinpa :)
Kissa tiputti pyykkikorista stringit mun takin huppuun. Stringit tarttuivat takin hupussa olevaan tarranauhaan ja huomasin vasta töissä, että jotain extraa on kaikkien näkösällä. Pinkit stringit mustassa takinhupussa. JES!
Voi että haleja täältäkin, ystäväs kyllä varmasti ymmärtää että oot kuollakses häpeään! :)
Omaa tyhmyyttä. Koirat kiinnostuu hajuista.
Käyttäisit kuukuppia. Vaipat on vauvoille. Yök, ällöttää ajatuskin haisevista siteistä. Oliko vuokkosia vai libressejä?
Mullakin on käynyt samalla tavalla..onneksi kotona! Vanhempieni kanssa asuessani äiti tuli ystävällisesti ilmoittamaan, että (pentu)koira oli kuljettanut terveyssiteen alakertaan. Naminami vaan..
Voin kuvitella häpeän kun tilannetta on ollut todistamassa muitakin...
Uroskoiria ainakin tuntuu kiinnostavan menkat.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2558900