Koira pölli menkkasiteen
Olin yhellä tuttavalla yökylässä. Mulla oli menkat ja olin käärinyt menkkasiteen wc-paperiin aikeissa viedä se roskiin. Olin unohtanut sen kuitenkin sänkyni viereen. Oltiin vieraiden kanssa (iltaa oli viettämässä myös muita) olkkarissa ja yhtäkkiä koira ilmestyi paikalle käytetty side suussa. Nolottaa varmaan koko loppuelämän.
Kommentit (26)
Jep, meidän koira kuljetti hienona aarteenaa tyttären tamponia :) Ja minä, kun heti tajunnut mikä sillä oikein on, niin ihmettelin tyttären kavereiden kuullen :)
Onneksi kaikki otti huumorilla (ainakin minun nähden)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:34"]Käyttäisit kuukuppia. Vaipat on vauvoille. Yök, ällöttää ajatuskin haisevista siteistä. Oliko vuokkosia vai libressejä?
[/quote]
No käyttäisin kyllä mielellään mut saan siitä muovista jotain kummallista ihottumaa. Kai mulla on joku muoviallergia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:41"]Mullakin on käynyt samalla tavalla..onneksi kotona! Vanhempieni kanssa asuessani äiti tuli ystävällisesti ilmoittamaan, että (pentu)koira oli kuljettanut terveyssiteen alakertaan. Naminami vaan..
Voin kuvitella häpeän kun tilannetta on ollut todistamassa muitakin...
[/quote]
Äitisi ei viitsinyt vähin äänin siivota pois?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:44"]
Mitä häpeällistä tuossa oli? Ainut häpeä kuuluu koiranomistajille jotka pitävät kotonaan mokomaa jätteiden ja raadonsyäjää
[/quote]
No just joo. Häpeä kuuluu just niille ketkä sen tuntee. Koirat on koiria. Koittakaa siat ymmärtää se.
Missä se ketju on, missä koira oli kantanut veriset alushousut miehen kaverin syliin ja mies oli laittanut dramaattisesti kädet silmien eteen tjs...?
Sellainenkin ketju oli joskus täällä... ;-)
Mitä häpeällistä tuossa oli? Ainut häpeä kuuluu koiranomistajille jotka pitävät kotonaan mokomaa jätteiden ja raadonsyäjää