Väsyttää tuon Tapio Suomisen nasaali ääni
Olin jo unohtanut, että se on niin rasittava. Miksi noita selostajia muuten on niin monta? Pitääkö kaikkien päästä selostamaan jalkapalloa?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:12"]
No todella. Oli eka matsi, jonka katsomisen jätin kesken. Tero Karhu on paras! Asiantunteva, aina positiivinen ja sopivan innoissaan.
[/quote]
Jep. Ei ole Karhun asiantuntemuksessa puutteita. On tehty kotityöt ja selostus vetää mukanaan.
Minusta on kiva kuunnella häntä. Puhu itse 3x 90min illassa kyllä se työstä käy.
Se oli hermostuttavaa kuultavaa silloin nuorempana, kun Suominen oli vielä takakireä pönöttäjä. Nyt sitä kuuntelee jo ilokseen, kun poika alkaa avautua, vaikka se sitten meneekin laitojen kautta.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:47"]
Minusta on kiva kuunnella häntä. Puhu itse 3x 90min illassa kyllä se työstä käy.
[/quote]
Kuka selostaja on selostanut kaikki kolme matsia illassa? Ei kukaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:47"]
[/quote]
Kuka selostaja on selostanut kaikki kolme matsia illassa? Ei kukaan.
[/quote]
Joka ilta on 3 eri selostajaa.
Minä tykkään Tapsan selostuksesta! Melkein kuka tahansa, kunhan ei Kaj Kunnas!! Aaargh..
Tuo Petra Manner on töksäyttelevä ja yksitotinen. Ei osaa puhua hymyillen, vaan hymyilee aina vasta sanottuaan jotain.
Olisi nyt edes yksi selostaja siellä Brasiliassakin.
No todella. Oli eka matsi, jonka katsomisen jätin kesken. Tero Karhu on paras! Asiantunteva, aina positiivinen ja sopivan innoissaan.
Mun mielestä Tapio on ehdottomasti paras, jäätävä taustatyö tehtynä, ihan omaa luokkaansa.
Tapion selostusta on ilo kuunnella. Miellyttävä ääni, selostaa kentän tapahtumia eikä mitään muisteloita, helppo seurata peliä.
Samaa mieltä. Kyllä osaa olla vastenmielinen ääni äijällä. Mitä jännittävämpi tilanne sen
kauheammaksi ääni yltyy. Miten voi olla aina selostamassa kaikenlaista urheilua.
Siis ihan kauheeta kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se Teddrrro Kaddrrrhun äddrrrävika.
Tapio määkii.