Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?

Vierailija
22.06.2014 |

Itse en käytä, kun ei tunnu hyvältä. Jos naisella ei ole ehkäisyä olen aina lyönyt 20€ kouraan ja laittanut ostamaan jälkiehkäisyn apteekista. Aika pieni hinta siitä, jotta pääsee paljaalla panemaan ja voi ruikkia huolettomasti siemenet sisään :)

Mitenkä on?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on pyydetty tyyliin: "Voisitko ottaa ton kortsun pois. Se on niin paljon parempaa ilman kortsua, ei me tarvita tota kumia, mä syön pillereitä" jne. Eikä ole yksi nainen joka noin on sanonut. Aika usein on nuo jutut kuultu. Ja naiset on yleensä olleet niitä kilttejä hiljaisia.

Miehet eivät harrasta suojaamatonta seksiä yksin vaan jonkun naisen kanssa.

Vierailija
2/31 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu en anna edes omalle ukolle ilman kumia :x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kumi mitään tuntiin vaikuta, paskapuhetta!

Vierailija
4/31 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 06:44"]Ei se kumi mitään tuntiin vaikuta, paskapuhetta!

[/quote]

Tuntoon

Vierailija
5/31 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Raskaus olisi vielä ns. helposti hoidettavissa mutta jos saat vaikka hiv:in niin varmaan hymy hyytyisi. 

Vierailija
6/31 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei anna vakikumppanille ilman ehkäisyä, mutta satunnaiselle petospanijalle annetaan ilman kumia. Se on jotenkin hyväksytympää että ei ole valmistautunut pettämiseen, vaan asia vain tapahtuu.

Vierailija
7/31 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Vuoden olin sinkkuna, kerran mies käytti kumia. Muille annoin ilman, raskaaksi en voi tulla. Nautin vaan niin kovin paljaalla, ihana saada mällit sisälle, nam..

Vierailija
8/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit.

Vierailija
9/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei..tosi reiluuu..mut mites sun taudit?

Vierailija
10/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, mutta luuleeko joku tosiaan, että jälkiehkäisypillerit on joku ehkäisykeino tuommoiseen säännölliseen pelleilyyn? Ja taudit?

Vierailija
11/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna ilman kumia! Senverran kulliani arvostan, etten sitä moisiin vaaranpaikkoihin laske ilman turvaa.

Vierailija
12/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP - testeissä olen käynnyt eikä mitään ole! Katson että nainen suht siisti, ennenkuin ehdotan seksihommiin ryhtymistä ja suosin varattuja 

Vierailija
13/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että sitä naista, joka yhden yön panoille säännöllisesti antaisi ilman mitään ehkäisyä, ja aina vaan vetelisi katumuspillereitä monta kertaa kuussa :D kroppa kiittää

Vierailija
14/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo! Ei kenekään siististä ulkoasusta voi päätellä, että on tauditon. Tai siitä, että on varattu - paneehan hän sinuakin? Ties ketä muita visvamunia.

Taitaa vain olla niin, ettet saa pysymään juhlakunnossa kumi päällä. Kannattaisi opetella ihan oman terveyden vuoksi.

Vierailija
15/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuttuni, joka on tehnyt niin, on saanut sukupuolitaudin. Varoittavaa esimerkkiä on tullut tarpeeksi. T.19 v

Vierailija
16/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:17"]

Hei..tosi reiluuu..mut mites sun taudit?

[/quote]

AP - Useat naiset ovat olleet otettuja kun olen maksanut jälkiehkäisyn heille ja ovat kertoneet, ettei muut miehet tee samalla tavalla. Minun mielestä on reilua, että mieskin osallistuu kustannuksiin?

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:28"]

Taitaa vain olla niin, ettet saa pysymään juhlakunnossa kumi päällä. Kannattaisi opetella ihan oman terveyden vuoksi.

[/quote]

Seisoo kumin kanssa mutta ei läheskään yhtä hyvin kuin ilman ja viimeksi jokunen vuosi sitten kokeilin enkä tykännyt tunteesta, kun tuntui enemmän kumisukalta kuin lämpimältä naisen pillulta munassa. Ei niitä kumeja ole pahemmin naisetkaan kyselleet.

Vierailija
17/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:13"]Itse en käytä, kun ei tunnu hyvältä. Jos naisella ei ole ehkäisyä olen aina lyönyt 20€ kouraan ja laittanut ostamaan jälkiehkäisyn apteekista. Aika pieni hinta siitä, jotta pääsee paljaalla panemaan ja voi ruikkia huolettomasti siemenet sisään :)

Mitenkä on?

[/quote]

Ostat käytännössä huoranpalveluja.

Vierailija
18/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä voi olla kovin tasokkaita naisia sulla jos antaa vedellä ilman kumia. :D

Vierailija
19/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne HIV:it, klamydiat ja tippurit sekä herpekset leviävät. Ei niiden kantajaa päältä päin näe. Samoin mies ottaa riskin tehdä naisen jollekin "pakastajaäidille". Miettikää nyt ihmiset vähän vehjettänne pidemmälle.

Vierailija
20/31 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tehdä lapsen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan