Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?
Itse en käytä, kun ei tunnu hyvältä. Jos naisella ei ole ehkäisyä olen aina lyönyt 20€ kouraan ja laittanut ostamaan jälkiehkäisyn apteekista. Aika pieni hinta siitä, jotta pääsee paljaalla panemaan ja voi ruikkia huolettomasti siemenet sisään :)
Mitenkä on?
Kommentit (31)
Olen kerran antanut ilman ja toista kertaa ei tule. Eräs ihminen, jonka mukaan baarista lähdin sanoi, ettei mitään tarvetta kumille ole (pillereitä söin). Joo ei varmaan! Pari kuukautta myöhemmin rutiinitarkastuksessa sain tietää, että tartunnan sain. Saatiin hoidettua, mut kyllä vitutti. Mun moka, kun hölmönä uskoin kännissä. Tästä viisastuneena en suosittele!
Kulukorvausta saat sitten HIV:stä ja herpeksestä, lapsettomuushoidoista puhumattakaan hoitamattoman klamydian seurauksena, puhumattakaan kondyloomien kukkakaalisyylistä, josta nainen sai syövän. Mutta pakkohan se on hakea vielä peniksen irroittaja kuppa thaimaasta.
Ei niitä jälkiehkäisypillereitä voi koko ajan napsia. Kerran meni kumi rikki ja jouduin semmosen ostamaan. Loppupäivä meni hirveässä kuvotuksessa ja seuraavana päivänä alkoi menkkakivut ja sitäseuraavana päivänä vuoto kun puukolla ois sohastu. Ja siis menkat alkoi 2 viikkoa etuajassa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:34"]Kulukorvausta saat sitten HIV:stä ja herpeksestä, lapsettomuushoidoista puhumattakaan hoitamattoman klamydian seurauksena, puhumattakaan kondyloomien kukkakaalisyylistä, josta nainen sai syövän. Mutta pakkohan se on hakea vielä peniksen irroittaja kuppa thaimaasta.
[/quote]
Niin se vain menee. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Mistäs tiedät, et ne naiset ottaa sen jälkiehkäisyn? Mitäpä, jos nainen haluaa lapsen ja sä tarjoat noin helpon vaihtoehdon? Kannataa sekin ottaa huomioon...
En, enkä myöskään ota suihin yhdenillan jutuilta.
En, enkä myöskään ota suihin yhdenillan jutuilta.
En anna pillua yhden illan jutuille.
Jos mies osaa hommansa. Oma kokemukseni:
Nainen #1: ekoilla treffeillä paljaalla ja mällit sisälle. Sanoi että tuntuu paremmalta ja on pillerit niin miksipäs ei. Kyseisestä kohtaamisesta kehkeytyi pitkä suhde.
Nainen #2: ei ollut ehkäisyä mutta antoi silti paljaalla luottaen täysin siihen, että vetäisin ulos, vaikka oltiin tunnettu vain tunnin ajan. Nautin paljaasta pillusta ja perseestä ja pääsin laskemaan mällit kakkoseen.
Nainen #3: kysyi aluksi kumia ("käytettäiskö nyt kun ei vielä oikein tunneta..."), mutta esileikin jälkeen tietysti upposi paljaalla ja naikkonen yltyi vielä pyytämään mällejä sisälleen.
Nainen #4: en sen suurempia kysellyt vaan työnsin kalun paljaalla tiukkaan teinipilluun, eikä tytöllä mitään vastalauseita ollut. Sanoi vasta aivan lopussa, että "laukea mihin vaan paitsi mun sisään". Herrasmiehenä kunnioitin toivetta.
Nainen #5: kysyi hanakasti kumia ja sai minut käyttämäänkin sitä, joka sitten rikkoutui käytössä ja mällit lensi naisen pilluun. Seuraava kierros paljaalla nautiskellen ja toinenkin lasti sisälle ennen jälkiehkäisyn hakemista.
Nainen #6: kumi jäi saman tien koska "tuntuu niin hyvältä", vaikka mitään ehkäisyä ei ollut.
Nimim. Ei mitään tauteja.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 19:13"]Itse en käytä, kun ei tunnu hyvältä. Jos naisella ei ole ehkäisyä olen aina lyönyt 20€ kouraan ja laittanut ostamaan jälkiehkäisyn apteekista. Aika pieni hinta siitä, jotta pääsee paljaalla panemaan ja voi ruikkia huolettomasti siemenet sisään :)
Mitenkä on?
[/quote]
Ostat käytännössä huoranpalveluja.
[/quote]
AP - Itse näkisin, että annan kulukorvauksen vain aiheuttamastani kulusta naiselle.