Pietarissa juhlivien Huuhkaja-fanien "Haista v.. Krista Kiuru"-video hämmästyttää Tiktokissa ja Twitterissä
Pietarin Alpenhaus-ravintolassa juhlivat fanit innoistuivat juomaan olutta, liikkumaan lman maksia ja nauramaan koronahysterialle.
Nyt heillä kaikilla on korona 🤣
Kommentit (512)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jalkapallofanithan ovat vasemmiston kannattajia niin ei yllätä
Miksi ne haistattelee Kiurulle?
Vetivät herneen nenään siitä, kun Suomen valtio ei avannut junaliikennettä/raideliikennettä ihan heidän vuokseen (hirveät jauhamiset futisfoorumilla siitä, kuinka "Allegro-junissa ei olisi korona ihan varmasti levinnyt ollenkaan").
Ihan kuin valtion rautatiet olisi jokin heidän taksifirmansa. Unohtivat myös kätsysti sen, että Venäjän puolella on ainakin yksi asema kiinni, eli Pietariin asti ei junalla olisi päässyt muutenkaan.
Haha, no ihan hauskahan tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Tossa lauletaan suu vaahdossa naamatusten veli venäläisen kanssa. Eipä paljoa sylkiroiskeetkaan huolettaneet.
https://www.rt.com/sport/526722-russia-finland-fans-singing-clash-euro2…
Sellaista menoa sitten. Oi Suomi on (tartuntojen kärjessä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on jo linkattu esim ruotsalaisille ip-lehdille?
Minkä ihmeen takia pitäisi? Luuletteko että ruotsalaisia kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Se omaehtoinen karanteeni on vain suositus ei pakko. Minä tulin juuri ruotsista reissusta ja olin noin 10 minuuttia "karanteenissa" autossa kunnes menin normaalisti kauppaan. Tämä "korona-aika" on ollut hankalaa vain jos siitä sellaisen on tehnyt. Hyvin on päässyt matkustamaan ja elämään ihan normaalisti kun erottaa pakon ja suosituksen.
Tätä ei monet ymmärrä. Itse ainakin heti alussa tein päätöksen että tottelen määräyksiä, mutta suosituksilla saavat pyyhkiä takapuolensa.
Vierailija kirjoitti:
Tossa lauletaan suu vaahdossa naamatusten veli venäläisen kanssa. Eipä paljoa sylkiroiskeetkaan huolettaneet.
Aivan järkyttävä tuo suomalaisten Oi Suomi on-laulu.
Siellä jo muutama kuuntelee Kiurun haista itse v:tä teho-osaston letkuissa maaten. Sillälailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämähän halusi huomiota. Kyllä se tieto kannattaa levittää ihan kaikkialle millaisia tolloja huuhkaja-fanit on.
Saavat samalla kuvamatskua uutisiinsa kuinka suomi on varoittava esimerkki siitä kuinka koronan kanssa ei pidä toimia.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se ensitreffit alttarilla- pappikin seilasi venäläiset kainaloissa ja tuhannen tuubassa jossain uutisklipissäkin.
Liekö yksi sairastuneistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo mutta me kaikki ollaan maksamassa näiden sairaanhoitokuluja
En ole vielä yhtäkään laskua nähnyt.
Etkö maksa veroja?
Osoitappas nyt paljonko sun verot, sun mielestä nousee näiden takia..
Se, miten paljon verot minkäkin takia nousevat, riippuu paljon muistakin tekijöistä. Sanoisin, että kannattaa myös miettiä mitä itseltä jää kenties saamatta, jos veroja ei nostetakaan. No, sinä tietenkin olet nettomaksaja, eikä asia siksi sinua huoleta. Olethan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämähän halusi huomiota. Kyllä se tieto kannattaa levittää ihan kaikkialle millaisia tolloja huuhkaja-fanit on.
Saavat samalla kuvamatskua uutisiinsa kuinka suomi on varoittava esimerkki siitä kuinka koronan kanssa ei pidä toimia.
Nyt sinä olet kohtuuton, sillä suurin osa Huuhkaja-faneista on katsonut Suomen ottelut omalla kotisohvallaan! Lopeta se yleistäminen, sillä yleistäminen on väärin.
Mokaajat:
1. UEFA, mokat:
- päätös pitää koko EM-kisat ylipäänsä
- päätös ottaa peleihin yleisöä ylipäätään
- päätös järjestää yleisöllisiä pelejä myös Venäjällä
2. Suomen viranomaiset
- ei riittävää tiedotusta kisojen koronariskistä ja sen edellyttämistä toimista
- ei riittäviä pakkotoimia, kun tiedostettiin, etteivät suositukset tule jalkapallokansaan tepsimään
3. Poliitikot
- pelkkää "mä ainakin katson Huuhkajien supertärkeitä pelejä", mutta ei mitään toimia tämän tiedossa olleen uhan torjumiseksi, koska "ei voi tehdä ennakkotoimia, sit vasta saa toimia, kun on jo kakka housuissa"
4. Nahkakuulakansa
- need I say more?
Joo, toivottavasti Suomi ei pääse enää koskaa em kisoihin.
Järkytyin. Haistakaa huuhkajafanit itse. Pilaatte kaikkien muiden kesän ja vaarannatte muiden terveyden. Kustannuksista puhumattakaan. Maksakaa v..u ite!
Taas todettin se tilastollinen tutkimus:
Potkupallon suosio on kääntäen verrannollinen kansan luku- ja kirjoitustaitoon.
Oliko Arhi Mäki mukana kisoissa?
Vierailija kirjoitti:
Onkos sun miehesi tuolla. Saa katsoa!
https://twitter.com/JariSohlberg/status/1408025018781556739?s=19
Siis mä olen järkyttynyt tästä. Mitä tolloja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo mutta me kaikki ollaan maksamassa näiden sairaanhoitokuluja
En ole vielä yhtäkään laskua nähnyt.
Se lasku on verokortissasi.
Häpeääökö Krista Kiuru vai futisfanit?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo totta?
Onpa sivistymätöntä faniporukkaa, täysiä tolloja kaikki, jotka tuollaiseen osallistuivat.
Nyt taitaa raukoilla olla itku kurkussa, kun joutuikin karanteenin ja jäi juhannus väliin biletyksessä.
Se luki internetissä joten sen täytyy olla totta.